![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: O | |||
Bloegroep O |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Bloedgroep A |
![]() ![]() ![]() |
0 | 0% |
Boedgroep B |
![]() ![]() ![]() |
1 | 100,00% |
Aantal stemmers: 1. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen! ---------- AB+ AB+ AB+/2 A+ A+
SP.A + Spirit ----- AB+ AB+/2 A LSP --------------- A- PVDA ------- O+ O+ CD&V + N-VA ----- A+ A- VB ---------- O+ VLD + Vivant ----- A+ BUB ---------- O+
![]() |
#44 |
Gouverneur
|
![]() O+
sp.a Dat moeten we dan aanpassen na de volgende stemtest? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() 'k vin da hier een bloederige bedoening
IK betaal 6.570,00 euro per jaar aan Wallonië en dit al meer dan 20 jaar.... Dat is 131.400 euro in totaal....of in oude franken... 5.300.662 fr. HET IS STILAAN GENOEG GEWEEST! Als ik nog 20 jaar verder werk dan betaal ik nog eens 131.400 euro. In totaal zou dat dan 262.800 euro of 10.616.857 oude franken zijn. PEOPLE WHO WANT TO BAN HATE SPEECH, JUST HATE SPEECH. VRIJE MENINGSUITING !!! |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() B+ (blijkbaar de enige tot nu toe)
N-VA volgens de standaard, CD&V volgens de VRT
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Staatssecretaris
|
![]() Bloed; dat van mezelf af en toe aangelengd met wat alcohol.
Politiek; ikke.
![]() |
#49 |
Burger
|
![]() O+
en ik weet het nog niet: twijfel tussen VLD en Groen! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() hmmm ik ken em nie van buiten dus ff spieken op mijn donorkaartje,
daar staat: A RH NEG Als iemand weet waar dat "RH NEG" voorstaat,laat het dan aub eens weten... *voor Vlaanderen stem ik VLD want ik wil onze econmie zien groeien *voor Europa stem ik SP.A (Mia Devits) want de Unie heeft dringend een sociale dimensie nodig. IK HEB VERWARD BLOED BWWEEEEEEGHHHHH Maareuh:zwijgen heh,feitelijk valt dit onder de wet op het kiesgeheim en mag niemand het weten....dus nie doorvertellen zulle..... ![]() ![]() ![]()
![]() |
#51 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ik wil zeggen dat de mens Is, dat de mens Bestaat... welnu, laat hem zijn, laat hem bestaan! En dan zou het bestaan op zichzelf het enige einddoel zijn: de mens zou bestaan, en hij zou er alleen voor zorgen om te blijven bestaan in zo-groot-mate-mogelijk van relatief geluk en relatieve vrijheid. En dan zou het verkeerd zijn, misdadig, de mens zijn relatief geluk en relatieve vrijheid te doen opofferen voor een idee: voor god, de gemeenschap of de Staat. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() Misschien kan ik helpen, waardoor twijfel je nog? ![]() (ik maak het wel zelden mee dat ze tussen die twee partijen twijfelen. Ik maak het zelfs meer mee dat ze twijfelen tussen Blok en Groen!, dan tussen VLD en Groen!.) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Met dank aan: TomB, Supe®Staaf, Brabo, Sato, boer_bavo, @lpha, Knuppel, Raf, Antoon, Tantist, Distel, Pelgrim, Paulus, nou nou, Bobke, Griffin, Spetsnaz, oriana, C uit W, Seba, ingenious, Zeno!, zorroaster, alpina, dejohan, circe, Kotsmos, S., luc broes, Aangebrande, solidarnosc, maddox,Tzuvar Raemborr, Spelev, Mieke 79, DaBlacky, numarx,Vlaanderen Boven, bartje, Turkje, ossaert, Fribre, de Vexille, Groot Bakkes, Jos Verhulst, Bece, Babeth, Nynorsk, driewerf, wb, cuboidz, sancho, Dimitri, e.a. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Ik ben zelden iemand tegengekomen (om niet te zeggen nooit) dat een potentiele kiezer qua economisch beleid ons over dezelfde kam scheerde. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Citaat:
DUS:met A- ben ik een feitelijke een vegetarisch boerke. MAAR:volgens een psycho test heb ik een "passief-agressief" karakter (wat het ook moge wezen) Hier klopt toch iets nie:ik haat op het land werken,kheb nog nooit onkruid uitgetrokken (sinds round-up) en ik eet graag vlees.Zelfs rauw.Maar ik ben agressief voor mijn eten en mijn auto maar eerder passief als het om denken gaat. Volgt er nog iemand? Citaat:
Citaat:
das hier dus een topic over psychpolitocobiologischlandbouwfabeltjestechniek. enfin,het zijn verkiezingen dus id nu het ideale moment om alles door mekaar te klutsen zeker????
![]() |
![]() |
#56 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Thor is blijkbaar een cryptopsychopaat...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
volgende verkiezingen Vlaams Blok Vroeger: van VU over kleine partijen naar Groen! en spa ![]() ![]()
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Vandaar uw neiging om vlees te eten. (gesteld dat de theorie klopt) ![]()
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() A+
Groen!! Citaat:
Verder maakt het ook vast, je hersenen moeten dus ge-olied worden (liefst plantaardige)
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |