![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() ik heb het hier nog geschreven: Dedecker kan maar in één systeem functioneren: een alleenheerschappij met hem aan het hoofd.
Ik ben nog altijd blij dat ze hem in Vlaams Belang niet hebben binnengenomen, want het ging daar binnen de kortste keren hommeles geweest zijn (en in gelijk welke partij die hem binnenneemt zou dit zo zijn)
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#43 |
Europees Commissaris
|
![]() Dedecker lijkt me toch een categorie apart hoor
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Dewinter slaagt er al meer dan 20 jaar in, om in een brede volkspartij met meerdere kopstukken te functioneren. Dat zie ik JMDD nog niet doen.
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dewinter is zo goed als "god" binnen het Vlaams Belang, Dedecker waant zich ook "god" binnen de LDD.
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meen je dat? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ja. Maar ik denk dat je er weinig over zal vernemen in de pers. Chris is te loyaal, wat dat betreft. Hij is tenslotte geen Jean-Marie ...
Laatst gewijzigd door ministe van agitatie : 22 februari 2010 om 23:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
voor de rest heb je wel gelijk natuurlijk, Dedecker is het schoolvoorbeeld van het omhooggevallen ego dat geen enkele kritische klank in zijn buurt dult. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nochtans is de nakende neergang van die "brede volkspartij" ook voor het grootste deel zijn "verdienste".
![]() |
#51 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() hoewel ik niet echt een fan ben (van niemand trouwens), moet je het DD wel nageven, het is de enige sinds lang die erin geslaagd is van niets een partij neer te zetten de naam waardig (qua electoraat).
alleszins haalde hij ruim meer dan wat NVA lange tijd haalde en groen haalt...
"Shove those taxes up your ass, you f*en politicians!" - Maximus Aurelius met menig promille in het bloed, lente 2011. Laatst gewijzigd door Maximus Aurelius : 23 februari 2010 om 00:27. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Parlementslid
|
![]() Een partij gebaseerd op 1 persoon draait nooit lang mee, zie Rossem, Fortuyn, en wellicht ook Wilders.
Met LDD is er wel nog een ideologie, het echte liberalisme met een Vlaamse tint, die de partij zou moeten doen overleven ware het niet van de ruzies tussen ego's. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |