![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Staatsinrichting Vlaanderen versus Wallonië? Een unitaire, federale, confederale staat of meteen Vlaanderen onafhankelijk. Dit is het forum bij uitstek voor discussies over de Belgische staatsinrichting. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Wees gerust ik sta hier niet te lamenteren om de verfransing van Brussel, maar het is inderdaad niet verfranst omdat de inwoners het een mooie taal vonden hoor. Overigens schijnt u de toekomst zó goed te kunnen voorspellen.
Vermijd woordenwisselingen met kletskousen: elk kreeg een tong, maar weinigen verstand. Disticha Catonis Laatst gewijzigd door Scarabaeida : 21 februari 2010 om 23:00. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||
Burger
|
![]() Citaat:
Brusselse invloedssfeer betreft gans Belgïe. Vlaamse invloedssfeer betreft grotendeels Belgïe en Waalse invloedssfeer betreft grotendeels Belgïe. Wat ik zeg is dat Waals Brabant leeft met Brussel en dat Vlaams Brabant probeert Brussel te negeren. Waals Brabant houdt van Brussel, Vlaams Brabant heeft allergïe op Brussel. Wallonïe heeft geen grote stad en heeft Brussel nodig. Vlaanderen heeft Antwerpen en Gent. Voor Wallonïe is Brussel een referentie, voor Vlaanderen een vuilnisbak. Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Het is al erg gesteld met Wallonië als men daar een vuilnisbak als Brussel wil.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Een rechtgeaarde Vlaminck durft die stad niet eens te betreden, of het moest Ukkel zijn.
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() eentje zonder ballen aan zijn lijf dan, en die vlaamse leeuw brulde *ik ben zo bang in die grote vieze vuile stad di ik niet ken omdat ik er nog nooit geweest ben,en daarbij hoe moet ik de weg naar mijn mamma terug vinden.....sukkels zijn jullie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Het enige dat "Keer naar uw dorp" bij mij opwekt, is de neiging een rode stift boven te halen voor de verbetering van de taalfout die dat zinnetje bevat ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() zijt ge een schoolmeesterd(k)e dan, verbeter dan de taalfouten van uw leerlingen en niet hier.
Laatst gewijzigd door The Lord of the Ring : 22 februari 2010 om 00:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Blijk ik nu bij een stelletje debielen te belanden die noch rede,recht of waarheid blijken te herkennen ,en die verzinken in hun eigen paranoia... ![]() En wéér twee dikke fouten mijn beste... ![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Svennies : 22 februari 2010 om 00:37. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() en laat het nu voor eens en altijd in uw kleine hersencellen doordringen dat ik zeker niet uw beste ben. die kies ik liever zelf uit meer verstandige en beleefde mensen , en niet zo als van uw allooi die meent iedereen te mogen uitschijten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |