Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 21 februari 2010, 18:34   #41
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door filosoof Bekijk bericht
De bijbel gebiedt ook ongelovigen te doden. Daar luisteren christenen ook niet naar. Zo eens een paar gestoorden soms, ja...
De voorschriften uit de bijbel waren nooit wetten voor de christenen; de rol van de koran wordt in het christendom door Jezus en de zijn plaats usurperende kerk gespeeld. De sabbat was er voor de mens; de mens niet voor de sabbat. Als de christenheid zich soms mohammedaans gedragen heeft, dan wel omdat andermaal de haan kraaide en de kerk wetten invoerde.

Het leugenachtige schuilt in uw woordje "ook". Vroeger dacht ik dat u volstrekt onwetend was over het meest elementaire i.v.m. het christendom, maar inmiddels had u wel al iets uit mijn posts daarover kunnen leren.

Het wil echter wel wat zeggen als de mohammedanerij door niets maar dan ook niets anders dan leugens kan worden verdedigd. Anders zou u toch soms nog eens de waarheid schrijven?

Laatst gewijzigd door Kodo Kodo : 21 februari 2010 om 18:36.
Kodo Kodo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2010, 17:24   #42
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Ik heb niets tegen het concept, de uitvoering daarentegen laat al eens te wensen over. Nu niet om racistisch te doen of zo maar als we negatieve feiten horen over multicultuur lijken deze vooral uit arabische hoek te komen...
Misschien kunnen we zelf al eens stoppen met te vrezen dat we racistisch doen als we aan de grilletjes van de islam alhier en elders in Europa niet voldoen!
Dat dat gevaarlijk volkje blijft waar ze thuishoren, en dat is is hun islamlanden!
Het personeel van die school zou die bewuste namiddag of avond die directrice alleen moeten laten zitten met haar islam-op-de-buik-kruiperij!
Laten we nog een paar decennia zo voortdoen en het zal onze nakomelingen heel zuur opbreken... en ze zullen de huidige generatie hypocrieten er zeker dankbaar voor zijn!
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2010, 17:33   #43
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Zou je zo correct willen zijn om "ouderavonden" in het enkelvoud te willen schrijven?

Het zou inderdaad maar al te gortig zijn indien vaders niet meer welkom zijn op school; nooit meer naar ouderavonden mogen komen.

Als ik de tekst goed begrepen heb is dit een éénmalige experiment waarbij men de ouders; die anders nooit komen; wil bereiken.
Ik vind het spijtig dat dit artikel niets vertelt over het resultaat van deze poging.
Stel dat deze ouderavond een succes zou worden... voor de moslims dan?
Wat denk je dat ze de volgende ouderavond zullen eisen?
Neen, zelf één keer is te veel!
Willen deze lieden zich onder onze bevolking mengen en hier blijven plakken, dan moeten ze onze gewoontes over nemen en anders ophoepelen!
Tussenweg: het zo aan boord leggen dat delen van hun eigen leefwijze de mensen in het gastland niet storen of met speciale eisen opzadelen!
Ook de Joden hebben zo hun eigen "eigenaardigheden", maar ik zie die niet regelmatig in de wereldpers verschijnen met door hen opgeworpen problemen zoals met dat onaanvaarbaar achterlijk islamgedoe!
Hebben deze lieden die dat langzaam allemaal toelaten niet door dat zij steeds maar zullen moeten blijven geven en toegeven... maar nooits iets in de plaats moeten verwachten van de andere groep, tenzij medelijden en minachting omdat ze zo zwak en toegeeflijk zijn?
Oud 24 februari 2010, 18:06   #44
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Hebben deze lieden die dat langzaam allemaal toelaten niet door dat zij steeds maar zullen moeten blijven geven en toegeven... maar nooits iets in de plaats moeten verwachten van de andere groep, tenzij medelijden en minachting omdat ze zo zwak en toegeeflijk zijn?
Medelijden van de islam jegens anders-, niet- en ongelovigen? Neuh...
Minachting daarentegen volop.

De hoogste tijd om de islam met gelijke munt terug te betalen en dus met de allergrootste minachting te bejegenen.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2010, 22:43   #45
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Medelijden van de islam jegens anders-, niet- en ongelovigen? Neuh...
Minachting daarentegen volop.

De hoogste tijd om de islam met gelijke munt terug te betalen en dus met de allergrootste minachting te bejegenen.
Nou nee...dat lijkt me geen goede aanpak. Wat wel helpt is duidelijker via media laten zien dat bepaalde zaken gewoon waar zijn. Onlangs op Canvas kwam El Minara( als ik me goed herinner ) aan het woord en ja hoor; nergens stond in de koran dat liegen niet mocht! Dat doet mensen nadenken, je moet via media duidelijker de problemen onder de massale aandacht brengen, dat helpt om grenzen te bewaken! Ik vind het niet nodig om anderen met minachting te behandelen, ongeacht levensovertuiging, ik denk dat dit juist niet doen je veel sterker maakt.Zet je intelligentie tegenover hun agressie!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2010, 22:46   #46
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Stel dat deze ouderavond een succes zou worden... voor de moslims dan?
Wat denk je dat ze de volgende ouderavond zullen eisen?
Neen, zelf één keer is te veel!
Willen deze lieden zich onder onze bevolking mengen en hier blijven plakken, dan moeten ze onze gewoontes over nemen en anders ophoepelen!
Tussenweg: het zo aan boord leggen dat delen van hun eigen leefwijze de mensen in het gastland niet storen of met speciale eisen opzadelen!
Ook de Joden hebben zo hun eigen "eigenaardigheden", maar ik zie die niet regelmatig in de wereldpers verschijnen met door hen opgeworpen problemen zoals met dat onaanvaarbaar achterlijk islamgedoe!
Véél veronderstellingen, geen feiten.
filosoof is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2010, 22:48   #47
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
En dat is met uw bijdrage rechtgezet??
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2010, 22:49   #48
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Veel feiten, geen geslijm.
Cut de krap is offline   Met citaat antwoorden
Oud 24 februari 2010, 22:49   #49
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Nou nee...dat lijkt me geen goede aanpak. Wat wel helpt is duidelijker via media laten zien dat bepaalde zaken gewoon waar zijn. Onlangs op Canvas kwam El Minara( als ik me goed herinner ) aan het woord en ja hoor; nergens stond in de koran dat liegen niet mocht! Dat doet mensen nadenken, je moet via media duidelijker de problemen onder de massale aandacht brengen, dat helpt om grenzen te bewaken! Ik vind het niet nodig om anderen met minachting te behandelen, ongeacht levensovertuiging, ik denk dat dit juist niet doen je veel sterker maakt.Zet je intelligentie tegenover hun agressie!
U heeft natuurlijk gelijk, maar ik had het niet over moslims, de mensen dus, maar over de religie, de islam. De islam en alles waar het voor staat, minacht ik uit de grond van mijn hart. De mensen die in de islam geloven minacht ik echter niet. Met hen heb ik enkel compassie.
Oud 25 februari 2010, 12:00   #50
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We verzuipen al in allerhande feiten...
Of zou het de bedoeling zijn dat de islammoeders één keer om de vijf jaar of zo apart langskomen? D�*t is dan weer een schande...
Dat jij alles blijft ontkennen en minimaliseren ivm de ergernis die het gedoe van dat volk meebrengt, dat is toch al een feit zeker?
Oud 25 februari 2010, 19:11   #51
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Of zou het de bedoeling zijn dat de islammoeders één keer om de vijf jaar of zo apart langskomen? D�*t is dan weer een schande...
Dat jij alles blijft ontkennen en minimaliseren ivm de ergernis die het gedoe van dat volk meebrengt, dat is toch al een feit zeker?
De feiten : er werd één maal in één school in Kopenhagen een ouderavond gehouden waar mannen niet welkom waren.
Als je wil weten wat de bedoeling is; moet je het artikel eens lezen.
Wat het resultaat is; wordt niet vermeld.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2010, 19:24   #52
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Al die feiten, eenmalig of niet, maken hun in totaliteit wel veel duidelijk : de oprukkende islamisering van de Europese maatschappij, tegen de zin in van de bevolking (de paar islamofiele handlangers niet te na gesproken).
Oud 25 februari 2010, 19:50   #53
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
De feiten : er werd één maal in één school in Kopenhagen een ouderavond gehouden waar mannen niet welkom waren.
Als je wil weten wat de bedoeling is; moet je het artikel eens lezen.
Wat het resultaat is; wordt niet vermeld.
En dat bewijst wat Artisjoc?
Dat ze overal en voortdurend bezig zijn met zich op te dringen en ons hun grilletjes en willetjes door onze strot te duwen! Er komt geen einde aan...
Wat de bedoeling is? De moslima's blijven van de andere burgers afzonderen?
We moeten vooral doen alsof we het niet weten en niet zien.
We hoeven dat niet te pikken, zelfs niet één keer, al hun achterlijke nonsens.
Oud 25 februari 2010, 19:57   #54
grimbergen
Banneling

Standaard

Moh linkse slijmgastjes toch. Geloof een papa op zijn woord de islam is slecht voor niet gelovige kinderen. De islam discrimineert anders gelovige kinderen. Halal verplicht en honden en varkens zijn verboden om op school over te praten. Alles dichtbij meegemaakt als een ongelovige papa.
grimbergen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 25 februari 2010, 20:00   #55
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat ze overal en voortdurend bezig zijn met zich op te dringen en ons hun grilletjes en willetjes door onze strot te duwen! Er komt geen einde aan...
Lees nu toch eerst eens het artikel.
Dan weet je wiens initiatief het is; en wat de bedoeling is. Dan hoef je niet van alles uit te vinden; of te gokken.

Laatst gewijzigd door artisjok : 25 februari 2010 om 20:18.
Oud 25 februari 2010, 20:09   #56
Cut de krap
Banneling

Standaard

Citaat:
Juist. Het is al erg genoeg dat die achterlijke nonsens zo moeiteloos en zonder nadenken geslikt wordt door (gelukkig maar een marginaal kleine schare) islamapologeten.
Oud 25 februari 2010, 20:18   #57
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat weet je wiens initiatief het is; en wat de bedoeling is. Dan hoef je niet van alles uit te vinden; of te gokken.
A. ik heb het artikel gelezen!

Citaat:
The decision taken by a Copenhagen school to ban fathers from a parental meeting out of respect for Muslim mothers has drawn deep divides between politicians and school leaders enz
Met die eerste zinnen weten we al genoeg!
"Out of respect for the etc"! Nemen die moslimidioten ons voor achterlijk of zo? Denken zij dat wij in de 21st eeuw de vrouwen, ook hun vrouwen, moeten beschermen van ,al was het maar, een mannelijke blik van een ongelovige hond???
En die achterlijke gestoorden, die een paar eeuwen achter lopen, hebben de pretentie ons, "ongelovige honden" te vertellen wat we te doen en te laten hebben?
Dat ze de moeders, met iedereen erbij- ook de fathers van de ongelovigen- hun kindergeld op de ouderavond laten ophalen: zouden ze dan komen?
Het is al welletjes met hun aparte zwemuurtjes waar de ruiten moeten afgeplakt worden om toch maar niet door een man gezien te worden!

Laatst gewijzigd door andev : 25 februari 2010 om 20:19.
Oud 25 februari 2010, 20:21   #58
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat weet je wiens initiatief het is; en wat de bedoeling is. Dan hoef je niet van alles uit te vinden; of te gokken.
Het initiatief komt van mevrouw Årtisjøk (een Deense islamapologete die dit een "møøie middenwæg" vindt).
Oud 25 februari 2010, 20:23   #59
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
A. ik heb het artikel gelezen!

Met die eerste zinnen weten we al genoeg!
"Out of respect for the etc"! Nemen die moslimidioten ons voor achterlijk of zo?
Lees toch eens verder dan de eerste alinea; om te achterhalen wiens initiatief dit was; en wat de bedoeling was.
Oud 25 februari 2010, 20:27   #60
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Het initiatief komt van mevrouw Årtisjøk (een Deense islamapologete die dit een "møøie middenwæg" vindt).
Dan heb je toch niet goed gelzen.

Citaat:
Zou je zo correct willen zijn om "ouderavonden" in het enkelvoud te willen schrijven?

Het zou inderdaad maar al te gortig zijn indien vaders niet meer welkom zijn op school; nooit meer naar ouderavonden mogen komen.

Als ik de tekst goed begrepen heb is dit een éénmalige experiment waarbij men de ouders; die anders nooit komen; wil bereiken.
Ik vind het spijtig dat dit artikel niets vertelt over het resultaat van deze poging.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:02.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be