![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
Bekijk resultaten enquête: Wat vindt u van het programma "Help, mijn man is een klusser" | |||
Een kutprogramma, te slecht voor woorden! Weg ermee! |
![]() ![]() ![]() |
10 | 83,33% |
Ik ben een tam wijf en een mannenhaatster en vind het dus een geweldig programma! |
![]() ![]() ![]() |
2 | 16,67% |
Aantal stemmers: 12. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Gouverneur
|
![]() En ik lust niet eens krabsla
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Om dan specifiek Vlaming te gaan gebruiken vind ik wat bij de haren getrokken.
En natuurlijk is dat in orde. Wie ben ik om iemand te gaan verbieden naar hersenrotverwekkend beeldbuisgezever te kijken? Er bestaat zoiets als een Aan/af schakelaar, of een kanaalkeuze. Of een goed boek.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Altijd dat gejank over tv programma's zeg. Tv programma's worden gemaakt voor elke laag van de bevolking, voor elke leeftijd en voor elk soort kijker. Daaruit maak je je keuze, zo simpel is het.
Als je het een kutprogramma vindt, kijk er dan NIET naar. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Gouverneur
|
![]() Klagen is een hobby van mij.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En Surimi-smurrie is dan een slechter alternatief dan vervallen krabsla als breinpanvulling?
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Waar ik het moeilijk mee heb in dat geval is het feit dat domheid gepropageerd wordt, dat de ideen van die nitwits als ideaalbeeld of waarheid gepropageerd wordt. Sommige mensen kunnen immers dat verschil of die nuance zelf niet zien, zeker niet als het om zogenaamd infotainment gaat. Vanmorgen nog gelezen in een of ander programma in de states, interviewen ze een bende jonge gasten, die heel populair zijn door een of ander programma, het gaat over sex, ah zeggen, ze in nen jacuzzi, moet ge nie vrijen met condoom, want de warmte dood toch alle zaadcellen... de moderator, grijpt niet in , of ontkent dit niet. Het zal uw dochter maar zijn, die naar huis komt met de gevolgen he, ... Dat bedoel ik dus, sommige mensen moeten gewoon tegen hun eigen beschermd worden, de dommerikken die eraan meedoen... en soms ook die die er naar kijken... Hadden ze heel die realtyzever bij de pfafs niet georganiseerd, was er geen hond gevallen over zijn belastingsaangifte. Ja ge moet maar zo stoem niet zijn, zeg ik dan he... Ondertussen cashed de VTM de reclame inkomsten wel... en Den Dag Allemaal en Storry ook. Gevolg, die onzoleraars gaan er nog op in ook, door dan wat te gaan janken op TV, gevolg, boekskes verkopen nog beter... Zielige vertoning gewoon. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De fratsen die sommige mensen uithalen als hen een beetje aandacht te beurt valt zijn onvoorstelbaar. En het gedacht dat mensen soms van hunzelf hebben... Ik kijk niet om die mensen te kunnen beschermen tegen hun eigen, ik kijk om eens goed te kunnen lachen. En meer zou je daar niet mee mogen doen, het blijft ontspanning. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Allemaal overdreven. Tenzij je heelder dagen naar bagger als "Help, mijn man is een klusser" of "Help, ik ben de enige die nog niet kan koken" zit te staren natuurlijk. Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is. Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis. En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is.Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is. Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis. En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is.Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis.En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is. Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis. En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:"Er komen massa's goeie dingen op tv. Die je natuurlijk mist als je ervan uitgaat dat echt alles op tv tegenwoordig rotzooi is. Je hebt echt de keus hoor en met zenders als Canvas, Arte, BBC, Acht en andere National Discovery's is er altijd wel iets op tv. En als je een sportliefhebber bent is geen tv sowieso een gemis. En tenslotte (wij hebben tussen onze trouw en de geboorte van onze eerste dochter ook geen tv gehad -8jaar- en je zal het zelf ook wel weten) ben je van het gezeur af van mensen die je als half-vergaan fossiel bekijken en maar niet snappen dat je zonder tv kan. Die dan steevast beginnen te zeuren van:" Soit, je weet wat ik bedoel...
It's just a ride. Laatst gewijzigd door BigF : 26 februari 2010 om 18:48. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Altijd dat eeuwig geklaag over de TV. Verander van kanaal of schakel de TV uit, is dat nu zo moeilijk ?
Er zijn vele goede programma's, maar gemakshalve wordt door de pseudo-intellectuelen hier het TV-aanbod vereenzelvigd met troep dat "de massa dom houdt". Zwart-wit denken en simplificaties, altijd handig voor mensen die huiveren bij enige nuance. Net alsof uren voor je PC zitten véél beter is, dan word je pas een wakkere, kritische en intelligente burger. Waarom wordt er trouwens nooit gejammerd over "het domme, slaafse volk" bij evenementen als de Ronde van Frankrijk, voetbal, tennis e.d. ? Meer dan waarschijnlijk omdat de zogenaamde TV-haters dan zelf zitten te gapen vanuit hun zetel. D�*n kan TV uiteraard wel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Help, mijn lief is tv-kijk(st)er
![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat doet me altijd aan mezelf denken, als ik zo'n programma zien.
Onder het motto: "Hoe moeilijk kan dat zijn?" ![]()
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Gooi. Dat. Lief. Toch. Buiten.
![]()
The right of a people under occupation to resist through all means, including armed struggle, is fundamental and inviolable, and we will not allow our rights to be liquidated under the slogan of "security" or "stability". Volksfront voor de Bevrijding van Palestina
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Als ge thuis ergens aan begint, moet ge het op een redelijke tijd af kunnen werken. Als uw huis er maanden of jarenlang bij ligt gelijk een werf, betaal dan een vakman.
My two cents.
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
![]() |
![]() |