![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
Bekijk resultaten enquête: zijn de daders van deze walglijke praktijken nog maar eens verrijkers of niet? | |||
natuurlijk, marokkanen |
![]() ![]() ![]() |
14 | 93,33% |
neen. autochtonen |
![]() ![]() ![]() |
1 | 6,67% |
Aantal stemmers: 15. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Maar jij vindt dat dus normaal dat het iedere keer weer allochtonen zijn die zo'n streken uithalen. Je kan er natuurlijk nu, zoals alle linkse allochtonenknuffelaars, Ronald Janssen, Van Themsche en Dutroux bijhalen, maar dat zijn dus de uitzonderingen die de regel bevestigen. En inderdaad zou ik dat krapuul ook niet in mijn straat willen. Het feit dat de PC-bende nog altijd Dutroux bij elke discussie over allochtoon krapuul sleurt bewijst hoe ver ze wel moeten gaan zoeken voor een "witte" die dergelijke gruwelijke dingen doet. In Tel Aviv was het dit jaar bijzonder rustig, mede dank zij de grote muur die ze rond hun arabieren gebouwd hebben. Misschien moeten we ook maar eens zo'n bouwproject op poten zetten om ons land weer veilig te maken.
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Waar zeg ik dat?
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
#45 | |
Banneling
|
![]() Kunt u deze bijzonder doorwrochte stellingname van u wellicht iets nader beargumenteren?
Geef dan ook gelijk even antwoord op de vraag die ik u in de islam en mensenrechten-draad reeds meermaals stelde. Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() En wat heeft dat er mee te maken?
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() ik heb alles al beantwoord.
![]() |
#50 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() haha. Net zoals de waarheid verloochenen.
Er lopen veel kunstenaars rond in dit land. Nevermind. Zonder het links gepamper waardoor de allahtoon zich ongenaakbaar voelen, zaten de gevangenissen nu niet zo vol en was er dan ook niet zo'n laks justitiebeleid. waardoor dat er veel potentiele, waaronder waarschijnlijk deze, criminelen ontmoedigd zouden geweest zijn. Eigenlijk durft u nogal. Iemand die schande spreekt over deze feiten, van lijkenpikkerij beschuldigen. U zou beter een steen smijten naar diegenen die ervoor gezorgd hebben dat we in huidig klimaat leven.
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! Laatst gewijzigd door Carnivore : 6 maart 2010 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik weet ook al dat er een verschil is tussen schande spreken over feiten of de waarheid verloochenen enerzijds, en de handen uit de mouwen steken om schandelijke feiten zoveel mogelijk in frequentie en impact te beperken anderzijds. Voor het ene volstaat het woorden te produceren - eventueel op een computerklavier - voor het andere moet een mens zijn kot uit en met allerlei �*ndere mensen in interactie treden. In dat laatste geval merkt men rap genoeg hoe weinig uw 'linksen' bijdragen tot de verloedering van de maatschappij, en hoe véél de 'lauwen' en 'deftig rechtsen' op hun kerfstok hebben. Als ik met stenen begin te smijten naar diegenen die ervoor gezorgd hebben dat we in het huidig klimaat leven, vlieg ik binnen de kortste keren achter tralies, en dan is 't gedaan met handen uit mouwen steken. Dat kan toch uw bedoeling niet zijn?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
Medio jaren '90 werkte ik aan een project in Bogota. 7 miljoen inwoners. En jij, pamperknaap? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En zeg mij nu eens in hoeveel oorlogen gij al aan de slag bent geweest?
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Het woord BAH is inderdaad op zijn plaats!
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie sitgmatiseert hier wie? ![]() |
|
![]() |
![]() |