![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() heeft er iemand die film eigenlijk al gezien?
![]() |
#43 |
|
![]() is een naive redenering. Een vlammetje in de schuur negeer je ook niet, en dat dooft pas uit als heel den boite in as ligt
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Zeer zeker is er aan de wijze waarop ze nieuws brengen en wat ze als nieuws brengen, het een en ander aan te merken.
Maar na alle inkrimpingen, fusies, overnames enz. is dit de enig overgebleven krant die beschikt over een 'investigative journalism' afdeling die nog wat professioneel goed werk levert. @Sidharta: ("Europa moet zich uitspreken tegen racisten en hun partijen. Je kunt dit niet ongestraft laten gebeuren. ") Daar wordt hard aan gewerkt in de EU. Voorlopig probeert men praktisch de anti-EU partijen in het EU-parlement monddood te maken. Met uitsluitingen geldboetes. Er wordt gewerkt aan een wettelijk framework om anti-EU partijen uit te sluiten van de EU-parlementsverkiezingen. Waarom zou je mensen die niet mee willen doen, mee laten doen? |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 6 maart 2010 om 12:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() @ Filosoof
What's the big deal? Zie je links.
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Overigens ontgaat mij, behalve het onnodig kwetsen van moslims, het nut van de uitspraken van Wilders. In de bijbel kun je ook een hoop haatzaaierij lezen. Het is daarnaast ontzettend dom van The Independent om Wilders extreem rechts te noemen. Sommige moeten echt eens leren wat extreem rechts, ofwel fascisme inhoudt.
VSSE, kijk goed mee: Laatst gewijzigd door LiberaalNL : 6 maart 2010 om 13:12. |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uitspraken hebben meestal geen nut. Een mening geven is niet gelijk een oplossing aandragen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() Je ziet dus dat de politieke agenda van de PvdA wel degellijk resultaat oplevert ten aanzien van het aantrekken van allochtoon electoraat. Als ik Wilders was richtte ik mijn pijlen eerder op die partij die het grootste vernielende potentieel op het gebied van immigratie en begelijding van immigranten heeft.
Iedere keer opnieuw moeten puinruimers aan het werk na een betrekkelijk kort PvdA regime. Ik heb niets tegen links zolang het maar geen PvdA links is.
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Ik heb te doen met de haatsmurfen van pocolikieworld.
Het moet niet meevallen om na twee generaties rancuneuse papenvreten, katholieken pesten en beeldenstormen nu plotseling te vuur en te zwaard een nog veel meer paternalistische, discriminerende en vertikkende ideologie te moeten verdedigen. De vraag is of de linkse verdraagzaamheidsindustrie hem geen kogel door het hoofd jaagt of een mes in de borst steekt zoals bij Pim en Theo vooraleer Geert Wilders dat eens haarfijn aan "de mensen" uitlegt. Als het justitieapparaat in Nederland hem eerst twee maal vrijspreekt eer ze een promotiegeile rechter hebben gevonden zoals in Gent/België dan zou het wel eens te laat kunnen zijn.
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Maar DAT is normaal. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik ken een Brit die hier onlangs ook nog een beetje door het lint is gegaan.
Fait divers dus. |
![]() |
![]() |