![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Gouverneur
|
![]() Wat je laat zien gebeurde in Iraq en werd gedaan door Jezidi's.
Informeer je eerst voordat je alles aan de islam toeschrijft. Och ja, dat is waar Islambashers doen dit niet, die bashen er maar op los |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is wat ik al dacht, in een islamitische samenleving kan zoiets niet. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Bewijslast van iets dat totaal niks met de islam te maken heeft voorleggen, als men dan betrapt word op een leugen. Het lekker negeren en verder bashen ![]() Dit gebeurt in een christelijke samenleving: ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En inderdaad, de fratsen die in die gevangenis voorvielen zijn walgelijk. Maar het verband met steniging in de islamitische landen ontgaat me. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() Waar in het VB boekske staat dat vrouwen zweepslagen moeten krijgen?
![]() Laatst gewijzigd door grimbergen : 8 maart 2010 om 17:26. |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Tja, blokkers onder elkaar hé. Wat had ge verwacht? Ze hebben natuurlijk net zo lang gezocht tot ze een rechter vonden die Rob Klop gelijk ging geven hé. Dat is toch nogal evident, niet?
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Huiselijk geweld komt overal voor, tot zover heb je gelijk. Maar wanneer dit gebeurt op basis van een bijzonder vrouwonvriendelijke ideologie die geweld toestaat en waarbij de sociale omgeving geweld goedkeurt met als gevolg dat vooral in vluchthuizen dames zitten die geen kant meer opkunnen en toevallig allemaal bijeen werden geklopt door volgelingen van die ideologie, is er echt iets fout, met die ideologie en haar volgelingen!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
het VB is ook een ideologie... ![]() En steeds die enkelingen nemen om een stereotiep beeld te vormen... je kan het niet laten he alice, je kan het echt niet laten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() leuke site... het zou een prijs moeten krijgen voor integratie. Deze mensen ijveren immers voor een leven in belgie.
En dat dat volgens de sharia is.... hebben racistische, assimilatie-lovende critici niets op te zeggen... op straffe van excommunicatie door Jozef De Witte (CGKR) mag ik er aan toevoegen.
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Enkelingen? Vandaar dat de vluchthuizen overvol zitten! Je kunt die problemen maar oplossen door ze te erkennen, misschien toch eens mee beginnen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is zeker zo, maar dat neemt niet weg dat een ideologie die geweld op vrouwen toestaat een stuk makkelijker aanzet tot geweld, kun je me eens citeren waar het Vlaams belang geweld op vrouwen in hun ideologie als gerechtvaardigd ziet?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Auteur Veerle Vanden Daelen Uitgeverij © RUG-Centrum voor Genderstudies, 2002; 96 bladzijden; ISBN 90 382 036 40 zeker eens lezen
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2010 om 22:16. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Fantasie dus. Geen voorbeelden, niets. Anno 2010 zitten de vluchthuizen vol met moslimas, niet met VB-vrouwen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Minister-President
|
![]() voorbeelden genoeg in de tekst geciteerd (en talloze in het boek zelf). als niet alleen de laatste zin leest, zou je die zien.
“Conservatism is the blind and fear-filled worship of dead radicals.” -- Mark Twain "Flandern muss unabhängig werden" -- Adolf Hitler Laatst gewijzigd door Sywen : 8 maart 2010 om 23:34. |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
50% abortussen bij allochtonen, en toch trouwen ze allemaal als maagd... http://forum.politics.be/showthread.php?t=135707 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
tja de Belgische vrouwen worden opgevangen in familiekringen... Zodus ik zou maar niet uitgaan van weeral een ander stereotyp beeld: de vluchthuizen ![]() |
|
![]() |
![]() |