![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() houthakkers die grasduinen
grasduiners die hout hakken witte katten in de tuin 's nachts lijken ze een spook gepersonaliseerde nummerplaten zoeken een toekomst dwergtalen komen uit het dal bergtalen uit de bergen en het leven gaat gewoon verder onoverwinnelijke legers bier en tenen vooruit met de twee o nee o nee een o een o en wie gaat dat allemaal opkuisen achteraf?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Vreemdeling
|
![]() KnaM een wijnGlas uit de kAS
sloeg er De voet aF tot boRst en vulde het handje vol schoL het zAl me een worst de dorsT half cognaC half aMaretto |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Straks ga ik uit kaarten,
dat loopt altijd zo'n vaart en na een uur heb ik dan al te veel gedronken en kan ik de kaarten niet meer volgen en dan verlies ik natuurlijk en dan moet ik nog trakteren omdat ik verloor en dan vragen ze me om nog een spelletje te spelen en dan ben ik zo dwaas om toe te happen en mag ik een half uur later weer mijn portefeuille bovenhalen en dan ga ik te voet naar huis en dat is dan bergop en dat vinden mijn zatte botten veel te lastig maar als ik dan thuiskom met een glimlach op mijn mond en dat is zo rond een uur of twaalf dan denkt mijn vrouwtje dat ik gewonnen heb. Ja het leven in de Ardennen is heerlijk.
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() het heeft geen naam
tenzij het vandaag is het zondag tenzij het de hit heeft het hot in de hut tenzij het morgen sneeuwt sneeuw bedekt alles tenzij het waarop wachten we nog? Er zijn nog andere Bakelandt albums.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() ![]() het is me het weekend weer geweest ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() A mourning dove feeds
In a marijuana bush And sings a high coo.
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() edit : niet verkozen presidenten awoe ! |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Een scepticus qua moderne tijd
hield niet zo van woekerende straling en beschouwde draadloos vlijt soms als ergerlijke dwaling. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() 1 2 3 4
hoedje van, hoedje van 1 2 3 4 hoedje van papier
![]() |
![]() |
#52 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
1 2 3 4 drankje van, drankje van 1 2 3 4 drankje van bier ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 22 maart 2010 om 19:47. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |