![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Nikske erfzonde, gewoon droge vaststelling. Is dat te moeilijk?
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
Citaat:
Wee u als u ooit de minste kritiek zou hebben op het migratievraagstuk in dit land... want ook uw voorouders hebben fameus bloed & slavernij aan hun handen met Congo.
|
|
|
|
#43 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
De visie van de huidige generatie(s) over Amerika zou tekort schieten als daarmee geen rekening gehouden wordt. Waarom? Omdat de pijlen dan botweg op één aspect van het geheel gericht zouden worden. Misschien houden ze er in hun visie wel rekening mee, weet ik veel. Dat wordt niet vermeld. Ik hoop het alleszins van wel. Het migratievraagstuk in België kan je ook niet analyseren zonder rekening te houden met de ingevoerde gastarbeiders en de politiek daarrond. En wat Congo betreft: als er morgen een internationaal tribunaal zou komen dat de gebeurtenissen in Congo zou "onderzoeken" en een post hoc-veroordeling zou uitspreken, zal ik dat toejuichen.
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. Laatst gewijzigd door Txiki : 9 maart 2010 om 21:54. |
|
|
|
|
|
|
#44 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#45 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#46 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
|
|
|
|
|
|
#47 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#49 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#50 |
|
Banneling
|
Hij doet je misschien denken aan die ene blanke gladde verkoper die je wat aansmeerde maar er onmogelijk kwaad kon op zijn. Omdat je nog steeds denkt dat die het oprecht meende.
Laatst gewijzigd door Soldier XVR175987 : 10 maart 2010 om 00:02. |
|
|
|
|
|
#51 |
|
Banneling
|
|
|
|
|
|
|
#52 |
|
|
Die minderheden zijn meestal met een pak meer als ze last zoeken, maar misschien is dat enkel mijn persoonlijke ervaring.
|
|
|
#53 |
|
Eur. Commissievoorzitter
|
Hij profileert zichzelf alleszins zo. Vergelijk dat eens met de toch niet onaanzienlijke groep migranten die zichzelf in eerste plaats als bvb Marokkaan zien en voor wie België niet meer is dan een extra paspoort waaruit ze voordeel kunnen halen.
Laatst gewijzigd door Rr00ttt : 10 maart 2010 om 07:35. |
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#55 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
|
|
|
|
|
|
#56 |
|
Minister
|
Gans dit onderzoek geeft enkel aan dat een overheidsdienst haar eigen belang wil accentueren en solliciteert om meer middelen.
|
|
|
#57 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
Ik wel en ik heb het niet over op reis gaan maar gedurende meerdere maanden/jaren wonen. Misschien dat u dat ook eens moet doen en de kans zal erg groot zijn dat u de Vlaming/Belg nooit nog zal beschuldigen als behorende tot een extreem onverdraagzaam volk. In veel van die andere landen heeft men geen gelijke kansenbeleid, positieve discriminatie, godsdienstvrijheid, OCMW, CGKR of verplichting tot onmiddellijke opvang tegen een dwangsom van 500 EUR en het feit dat politiek correcten dit blijkbaar aanvaarden onder het mom dat de culturen van die landen niet openstaan voor onze Westerse ideeën omtrent gelijkheid en mensenrechten, dat is pas een uiting van superioriteitsgevoel van Westerse politiek correcten. Laatst gewijzigd door Wimpeus : 10 maart 2010 om 11:40. |
|
|
|
|
|
|
#58 |
|
|
|
|
|
|
|
|
#59 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread....31#post4033731 http://forum.politics.be/showthread....06#post4051106 Ik wacht nog steeds op je uitleg; wat er zo onwetenschappelijk is aan dit onderzoek. |
||
|
|
|
|
|
#60 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
Citaat: