![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
Bekijk resultaten enquête: Ik laat mijn 12 jarig kind: | |||
zeker niet inenten ! |
![]() ![]() ![]() |
14 | 24,56% |
zeker wel inenten |
![]() ![]() ![]() |
34 | 59,65% |
mogelijks inenten |
![]() ![]() ![]() |
9 | 15,79% |
Aantal stemmers: 57. Je mag niet stemmen in deze enquête |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Steve_M : 12 maart 2010 om 19:00. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Parlementslid
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
En als je spreekt over rechtvaardig dan moet dat gelden voor elk meisje, keurig of niet keurig. Goede informatie en voorlichting zijn prioritair: thuis en op school. Wat jij bedoelt met rechtvaardig in jouw context versta ik 100% hoor ![]() Stel dat het wel gebeurt en zo'n kind of vrouw wordt toch ziek. Wat dan? Dit verhaal doet me ook denken aan de pil destijds. Tegenwoordig gebruikt zowat iedereen de pil, keurige en niet-keurige. Toch moet ik kwijt dat in de moslimwereld en bij de Joden deze zaken minder voorkomen. En dat heeft idd. te maken met religie. En ook moet ik kwijt dat ALS iedereen de 10 geboden zou respecteren het een heel stuk beter zou zijn voor iedereen. Laatst gewijzigd door Tejokus : 12 maart 2010 om 19:19. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Een rechtvaardige democratische systeem was vroeger alleen een wilde droom. Dankzij een Christelijke beschaving (meer bepaald de Reformatie) is dat nu een realiteit. Lees eens de bewijzen zoals de Plakkaat van Verlatinghe en de verwante Decleration of Independence. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Vreemdeling
|
![]() Hopelijk maakt men gebruik van de gelegenheid om al die schoolmeisjes te steriliseren.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Citaat:
De bewijzen zijn er. Een keurige Rotterdammer zou een meisje waarschuwen "Wie niet (be)springt is gezond". |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Eigenlijk is dit te gek he. Het is juist de religie die aan niks anders denkt dan aan de voortplanting zij het om hun club groter te maken. En dat zal nooit gaan ZONDER sex. (kunstmatig gaat ook natuurlijk maar je snapt wel wat ik bedoel) |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Banneling
|
![]() Volgens jou moeten en zullen meisjes "kuis" blijven uit schrik kanker te krijgen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Want deze document is ook een Christelijk document. Streng Christelijk zelfs (vraag het maar aan de Joden. De auteurs van MC waren tenslotte keurige Engelse vroom-Christelijke "nobles". Of wat dacht je soms? Revolutionaire, atheistische tuigmannen van nobele geslacht? Ik ben trouwens niet van mening dat alles fout was in het Christendom van vóór de reformatie en erna alles goed. Er bestaat trouwens ook zoiets als "pre reformatie" maar da's allemaal andere koek en offtopic Nu ontopic: Niet zozeer specifiek/exclusief één of ander kwaal maar ik geef eerlijk toe: bezorgdheid om de aantasting van de gezondheid komt ook wel bij, ja. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementslid
|
![]() Een goede beslissing van de regering.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
(en toen waren mijn batterijen van mijn toetsenbord plat...)
Blijf nog wat, je bent zo mooi Goethe Laatst gewijzigd door Nelle : 13 maart 2010 om 09:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar na enkele deftige uitleggen van verschillende artsen, waaronder ook Nederlandse artsen die tegen inentingen zijn wegens massahysterie. Heb ik mijn dochters reeds in het verleden laten inenten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb jij dat dan nog steeds niet door? Of moet men u schriftelijk hiervan op de hoogte houden: "De heer Donquisjot is niet verplicht zijn dochter(s) te laten vaccineren. U hoeft zich bijgevolg niet meer te barricaderen of met projectielen te gooien naar artsen of paramedisch personeel die zich in een perimeter van 50 meter bevinden" |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Lees ook even de andere posts, dat kan je helpen ![]()
Vragen over de (financiële) crisis, vaccinaties, chemtrails? citizensinactionbelgium.ning.com/ Citizens In Action - Belfort Group Gent www.belfort-group.eu Steun www.democratie.nu als u nog een beetje om uw vrijheden geeft. = Wantrouwen van het gezag is de eerste burgerlijke plicht = Psssssttt, pasop, achter je !!! ![]() www.swingstar.eu |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | ||
|
![]() Citaat:
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
|
![]() Vergeet vooral niet de invloeden van 'buitenaf', zoals bv vervuiling
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |