Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Themafora > Immigratie en integratie
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,...

Antwoord

Discussietools
Oud 12 maart 2010, 09:39   #41
den dinges
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kodo Kodo Bekijk bericht
Als ze hier alle beroepen zomaar kunnen blijven infiltreren, zal ons niets anders resten dan een bommetje op de Kaaba gooien om hun te bewijzen dat hun Allah niet zo almachtig is.
Wat er nu tegenwoordig gebeurt is niet meer of minder dan het symbolische overhandigen van de sleutels van de stad aan de indringende veroveraars, zonder slag of stoot. Pure lafheid dus. We worden verkocht door onze regering(en), gemuilkorfd, en in de boeien geslagen door middel van onze eigen wetten.
Zowel de regering als bepaalde wetten moeten dus veranderd en/of vervangen worden.
den dinges is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2010, 10:13   #42
Hoogmoed
Gouverneur

Hoogmoed's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Voornamelijk in jullie zandbakken en roversholen ginderachter, nu en vroeger. De vrouw is in het Westen slechts bij uitzondering zo onderdrukt geweest als in Mohammedanië, en voornamelijk in de hoogste maatschappelijke klassen. Mijn grootmoeders waren geëmancipeerde vrouwen, al wisten ze het zelf niet, en waren ze niet uit op stemrecht.

LOL dat ga jij voor hun bepalen

Divide et impera .... Panem et circenses

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door rikbe Bekijk bericht
Verschiet dan niet als ze met een blauw oog thuis komen. 97% van de bevolking is geen Moslim.
Hoogmoed is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2010, 10:28   #43
Vette Pois(s)on
Perm. Vertegenwoordiger VN

Vette Pois(s)on's schermafbeelding

Standaard

"quand les dégoutés s'en vont, il reste les dégoutants"

of zoiets.
Vette Pois(s)on is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2010, 11:22   #44
Fieseler

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sywen Bekijk bericht
vrouwen moeten deze zaken al eeuwen ondergaan

Dus dan maar allen kiezen voor de Islam met zijn sharia!?
Oud 12 maart 2010, 11:35   #45
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
inderdaad

leugens
dat heb ik nergens beweerd, integendeel: zie post 22
http://forum.politics.be/showpost.ph...5&postcount=22

inderdaad

je spreekt me tegen door zaken bij te halen die er totaal niets mee te maken hebben

Instroom allochtonen? nogmaals dit gaat hier totaal niet over, fantasie laat je beter thuis.

jij mekkert hier maar over jongeren, en instroom allochtonen.. nergens is er ook maar 1 woord daarover gerept. ik vraag me af, wie er eigenlijk ergens anders zou moeten oefenen.
Zeg druif, hoe kunnen allochtonen tegen een glazen plafond botsen wanneer er te weinig zijn met de juiste dipoma's of wanneer ze zelf aangeven helemaal niet bij politie te willen werken??
Logisch denken kun je leren!
alice is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2010, 13:12   #46
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Maar tot die goede papieren moet ook het uitdrukkelijk en betrouwbaar afzweren van de djihâd behoren.
Toen ik stelde: Waar het om gaat is dat de persoon met de beste papieren de job moet krijgen, ongeacht of dat nu een man, vrouw of hermafrodiet is en ongeacht of die nu blank, zwart, geel, rood of voor mijn part pimpelpaars met groene strepen is, heb ik -met reden- geen religies genoemd.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2010, 15:19   #47
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Ik heb de oplossing: alle vrouwen die niet bij de politie in dienst kunnen en allen die niet allochtoon genoeg zijn om hier de lakens te komen uitdelen, bekeren zich tot de islam zoals Lesley Decker en plegen vervolgens al dan niet per helicopter een zelfmoordaanslag. De mannen hebben recht op 72 hoeri's, en de vrouwen? Baantjes genoeg bij Allah & Co daarboven! 72 stuks per man hebben ze nodig. Waarom dan nog bij de Nederlandse of Belgische politie solliciteren?
Oud 12 maart 2010, 15:41   #48
Sywen
Minister-President

Sywen's schermafbeelding

Standaard

jullie zijn nu echt wel geobsedeerd door de islam, die nu ook al hier bij sleuren waar het niets van doen heeft.
Sywen is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2010, 15:46   #49
Jozef Ostyn

Standaard

Citaat:
jullie zijn nu echt wel geobsedeerd door de islam, die nu ook al hier bij sleuren waar het niets van doen heeft.
Obsessie met de islam is inderdaad een om zich heen grijpend fenomeen. Bijna even erg als de obsessie van anderen met racisme. Vrij ongezond allemaal.
Jozef Ostyn is offline   Met citaat antwoorden
Oud 12 maart 2010, 17:47   #50
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Als mijn politie-agent een allochtoon is, is hij tamelijk waarschijnlijk een mohammedaan, en als hij een mohammedaan is, gelooft hij in de koran, die hem voorschrijft, zijn geloofsgenoten te bevoordelen. Dus ik sleur de islam er niet bij, de islam sleurt zichzelf bij dit soort vraagstukken.

Als de mohammedanen niet geobsedeerd waren door de islam, zouden de normale mensen er ook geen zorgen over hoeven te hebben, en was het probleem van de baan. Dus schuif de verantwoordelijkheid ervoor maar niet gewoontegetrouw op de autochtone bevolking, die het slachtoffer is van de koran, niet de auteur ervan, en ook niet de verspreider van de erin vervatte onheilsboodschap.
Oud 12 maart 2010, 18:18   #51
Bovenbuur

Bovenbuur's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door metten Bekijk bericht
Mijn familie moet diverser worden. Ik zou liefst hebben dat enkele van mijn kinderen met een niet-westers lief of vrijer thuiskomen.
Al mijn zonen moeten thuiskomen met een allochtoon of een vrouw, en als ze traag van begrip zijn schrap ik die allochtoon ook nog wel.
Oud 13 maart 2010, 17:23   #52
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
huh? wil je daarmee zeggen dat de kwailiteit minder word als er meer vrouwen in hogere posten komen??
Dacht onlangs gelezen te hebben dat heel wat vrouwen gewoon niet wensen om "hogerop" geplaatst te worden! Omdat ze zelf beseffen dat er nog iets anders is zoals kinderen, een gezin enz Veel vrouwen wensen niet meer dan een goede halve baan ipv een leven als "carrièrevrouw"!
Dat is dus een gedoe dat serieus opgeklopt wordt door een stelletje dolle Mina's die denken dat hun mening de mening is van iedereen!
Gebeurt wel meer, ook in de politiek, dat bepaalde dames en heren doen alsof hun mening de mening is van de meerderheid. Dat serieus laten onderzoeken is natuurlijk het laatste wat ze wensen...
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2010, 17:36   #53
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik heb de oplossing: alle vrouwen die niet bij de politie in dienst kunnen en allen die niet allochtoon genoeg zijn om hier de lakens te komen uitdelen, bekeren zich tot de islam zoals Lesley Decker en plegen vervolgens al dan niet per helicopter een zelfmoordaanslag. De mannen hebben recht op 72 hoeri's, en de vrouwen? Baantjes genoeg bij Allah & Co daarboven! 72 stuks per man hebben ze nodig. Waarom dan nog bij de Nederlandse of Belgische politie solliciteren?
Nu begin ik het te snappen...
We horen altijd maar over die Allah-mannen die als helden worden ingehaald in hun hiernamaals en daar 72 "maagden" cadeau krijgen om hun tijd te verdoen (... beter dan rijstpap met zilveren lepeltjes, maar bon...) maar ik vroeg mij altijd af van waar al die vrouwen dan kwamen!
Dus gewoon alle Allah-vrouwen gaan in hun hiernamaals hun rol verder zetten van hoer spelen van de mannen! Zoals men hier maagdenvliesjes "repareert" zal dat daar ook wel kunnen zeker!
En wij maar lachen met de kindjes die in Sinterklaas en de kaboutertjes geloven...
Oud 13 maart 2010, 17:38   #54
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
We zijn niet "geobsedeerd" door de islam en zijn gevolgen, we zijn "gedegouteerd" door de...
Oud 13 maart 2010, 17:52   #55
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice Bekijk bericht
Hoe oud ben je eigenlijk???
Want je moet echt nog heel jong en onervaren zijn om daaruit het besluit te trekken dat discriminatie van bekwame politie vanwege huidskleur of geslacht reden is tot ( pervers) genoegen!
De gefrustreerde mannenhaatster gaat het hier nu ineens opnemen voor de gediscrimineerde mannen!
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2010, 19:01   #56
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Over Alice:

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
De gefrustreerde mannenhaatster gaat het hier nu ineens opnemen voor de gediscrimineerde mannen!
Mannenhaatster?

Over het 'macho-ghetto-neger-mocro perspectief'

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Oorspronkelijk geplaatst door alice
Joepie, ik mag vier mannen!

Citaat:

Ja, geweldig he? Krijg je dan ook vier lonen en bij scheiding vier keer alimentatie?

Citaat:

Ja leuk he? en denk eens aan de geweldige seks, ...

Citaat:
Je kunt iedere avond gewoon kiezen, wie de gelukkig wordt!

Citaat:

Hela, de pret niet bederven he, veelmannerij lijkt me best wat!

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 13 maart 2010 om 19:02.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2010, 19:05   #57
Kallikles
Secretaris-Generaal VN

Kallikles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Over Alice:

Mannenhaatster?

Eigenlijk haat ze niet de mannen, wél de gelukte vrouw. Het gezaag over de manenn is slechts een alibi, wat ze in de door jou aangehaalde citaten duidelijk toegeeft.
de bruine pest is de islam. Het is de meest boosaardige ideologie sinds het nazisme.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Pericles
Mogelijk zijn het hebben van verbale kwaliteiten niet uw grootste talent.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Andev
Waarom zou ik moeten weten wat "multivariaatanalyse" betekent???
De mensen, steeds meer en meer, hebben lak aan dat soort gelul.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Mike Godwin
By all means, compare these shitheads to Nazis.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy
Ja ik heb gezegd dat ik de moord op duizenden Nigerianen, omdat het zwarten zijn, goedpraat.
Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gipsy over Europa's moslims
Naft er over en een stekske.

Laatst gewijzigd door Kallikles : 13 maart 2010 om 19:06.
Kallikles is offline   Met citaat antwoorden
Oud 13 maart 2010, 20:12   #58
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Kallikles Bekijk bericht
Eigenlijk haat ze niet de mannen, wél de gelukte vrouw. Het gezaag over de manenn is slechts een alibi, wat ze in de door jou aangehaalde citaten duidelijk toegeeft.
Schat; ik ben jou nachtmerrie, een gelukte vrouw met eigen inkomen en fijne baan, leuk vriendje en moeder van twee homoseksuele kinderen die ik in vrijheid om dat te zijn heb opgevoed,onderdanigheid is me vreemd en geloof in Allah iets waar mijn gezond verstand me tot de dood voor zal beschermen!
Jou minachting voor vrouwen zoals ik blijkt overduidelijk uit je bericht wat trouwens een PERSOONLIJKE AANVAL IS.
Nog goesting om verder te doen?
Oud 13 maart 2010, 20:13   #59
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Over Alice:

Mannenhaatster?

Oud 13 maart 2010, 20:14   #60
alice
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik vrees dat vooral jou kennis het probleem is, islam is een alles omvattend geheel wat het volledige leven bepaald, van de wieg tot het graf.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:30.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be