![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Had ik ergens vermeld dat je ze niet kan vergelijken?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister-President
|
![]() Ik heb schrik om een kleinburgerlijke dwaas genoemd te worden als ik mijn keuze bekend maak, maar ik heb het wel voor Dvorak...
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Ik kan genieten van Carl Orff (zijn Carmina Burana blijft mij elke dag weer bekoren).
Als orgel fanaat krijg ik ook koude rillingen van Widor, Boellmann, Franck, Vierne en uiteraard Bach (zijn toccata in re klein BWV 538 vind ik zijn beste werk). Saint - Saens, Tschaikovsky, Beethoven, Schubert (het eerste deel van zijn 8ste symfonie is gewoon meesterlijk), Bizet, Brahms, Verdi en Dvorak. De requiem van Mozart blijft ook natuurlijk een pareltje.
Al is de Vlaming nog zo fel, de Waal die krijgt zijn goesting wel. Laatst gewijzigd door Schelfie : 16 maart 2010 om 09:01. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |