![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Godsdienst en levensovertuiging In dit forum kan je discussiëren over diverse godsdiensten en levensovertuigingen. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Voor de rest, één hoop zever. Prima geschreven, maar wel zever.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat gebeurde er met ons dat we niet durfden te vertellen? Ik ging als kind naar katholieke scholen, iedere zondag en de meeste weekdagen ging ik naar de mis, ben zelfs nog in de Eucharistische Kruistocht geweest, nooit iets tegengekomen. Natuurlijk zijn er onregelmatigheden en zelfs misdaden gebeurd. Waar overigens niet? Maar de laatste maanden heb ik het gevoel dat er een ware heksenjacht ontstaan is. Haast dagelijks herinnert er zich iemand plots dat hij als kind verkracht werd. De Nederlandse Kerk ontvangt plots 600 meldingen over misbruik, in Zwitserland zijn het er "maar" 60, ik vind niet direkt terug hoeveel het er waren in Duitsland. Het begint hier erg te lijken op een nieuwe versie van "The Witches of Salem".
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#47 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Ik had er al toch al jaren geleden over horen vertellen, door oudleerlingen vh V.O. (St Jan Bergmans in Antwerpen en St Michielscollege in Brussel, om precies te zijn) Niet direct de minste toch? Een zaak in het St Michiels is destijds trouwens voor de rechter gekomen en heeft toen van één of andere "secretaris" van de kardinaal de opmerking uitgelokt dat hij een tongkus met een minderjarige niet als pedofilie beschouwde. Laatst gewijzigd door filosoof : 14 maart 2010 om 21:19. |
||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Een andere opmerking die ik nog wens te maken bij uw discriminerende woorden tegenover de zeer eerbiedwaardige clerus die we ooit hadden: het waren nooit de pastoors of onderpastoors van de parochie. Als u de gevallen leest dan gaat het altijd om internaten. Het valt me ook op dat de daders steeds bij de meest geliberaliseerde ordes horen - vooral de linkse Salesianen (vandaag de dag een nest van ketterij en verloochening) waren nogal gretig in hun misbruik. Als u dus zegt dat meneer pastoor "onaantastbaar" was dan moet deze uitspraak wel worden nagekeken, me dunkt.
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Zelf was ik misdienaar bij verschillende pastoors, kwam er ook vaak over de vloer en nooit maar dan ook nooit heb ik ook maar de minste problemen gehad. De linksen gaan wel hard tekeer tegen de Kerk maar doen het lafhartig in hun broek van schrik als het moslims of (o jee!) joden zijn die iets mispeuteren.
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Eerst krijgen we kornuiten �* la Goedele Liekens die pedofilie terug bespreekbaar moet maken ("uit de taboesfeer halen") om erna wat pennenridders de kaart te zien trekken van de pedo's, daarna de politiek. Degoutant. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Citaat:
Er zou dringend een "seksuele Godwin" moeten komen voor iedereen die pedofilie en homoseksualiteit aan elkaar linkt.
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() ![]() ![]() Nonkel Xavier, Wie zou d�*t nu zijn? een linkse infiltrant in het Vlaams Belang? ![]() En Cyriel V. hoe zat dat daar nu ook weer mee? Laatst gewijzigd door filosoof : 15 maart 2010 om 21:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
|
![]() Citaat:
Pedofilie is een misdaad. Homoseksualiteit is een uiting van genegenheid, liefde en/of lust tussen twee volwassen mensen van hetzelfde geslacht.
![]() |