![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat zijn nu eenmaal de gore dingen in een maatschappij, en die krijg je er nooit uit. Je moet het verschil kunnen zien tussen ne vent die zijn vrouw vermoord (of omgekeerd) en 2 shit for brains die de eerste de beste onschuldige vrouw, man, kind door de kop schieten om 5 euro te pieken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Of ze moeten kunnen bewijzen dat ze er GEEN bezitten ! Omgekeerde bewijslast is toch modern, niet ?
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Misschien schort er iets aan de opleiding van die agenten, tenslotte is gaan lopen als er iemand met een wapen voor u staat niet de beste oplossing zoals we hebben kunnen zien in dit laatste drama alweer.
Normalerwijze trekken die agenten dan hun wapen en schieten ze die man af. Hier gaan ze lopen en worden ze in de rug geschoten. En negen van de tien heeft dan de flik die nog leeft de andere ondersteboven gelopen op die trap om maar te kunnen weggeraken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
![]() Ik ben akkoord met u. Maar verkies je dan dat politie agenten een opleiding krijgen a la commando? Die zouden niet met een geholsterd wapen naar binnen getrokken zijn. Wat voor nut heeft dat? Maar kun je de reakties voorstellen als een agent reageert zoals het zou moeten zijn? De linkse kerk zou echt te klein zijn, en iets zegt mij dat jij er waarschijnlijk ook zou boven op springen.
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als die flikken hadden binnen gegaan en de man zonder pardon hadden afgeschoten dan hadden ze hun job gedaan als het hoort. Als links dat niet graag heeft dan rotten ze maar op wat mij betreft. Flikken die met een wapen rondlopen zonder daarmee getraind te zijn, dat is een misdaad. Laatst gewijzigd door Xenophon : 15 maart 2010 om 12:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik betwijfel het, tenslotte staat de man hen op te wachten om hen af te schieten.
Nu, ergens in een krant las ik dat ze wilden gaan lopen om de man niet te provoceren. Waarom zijn ze dan binnengegaan vraag ik me af. Ik weet wel, in Antwerpen, als de flikken daar vreemdelingen zien die gewapend zijn dan doen ze alsof ze dat niet gezien hebben en maken ze dat ze weg zijn. Het was misschien die taktiek dat ze hier toegepast hebben. |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Probleem is de wetgeving. Zoals je reeds eerder opgemerkt hebt. Hadden ze hun werk gedaan zoals het zou moeten zijn, dan waren zij de pispaal. Zij moeten zich houden aan de wet ivm de wettige zelfverdediging. Speciaal voor militairen is er enkele jaren terug een concept opgestart, welke je niet terug zult vinden in de wetboeken, nl De wet op verdediging. En ja, flikken die met een wapen rondlopen zonder terdege getraind te zijn is in mijn ogen ook een misdaad. PS: een weinig gekend feit is dat de SOP's van de Nato uitdrukkelijk vermelden dat er géén waarschuwings schot gegeven word.
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() En zeker in Bilzen, ook 'Klein Berlijn' genoemd.
Laatst gewijzigd door system : 15 maart 2010 om 13:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
flikken zijn binnengegaan (met vest) na versterking te hebben opgeroepen, maar voor op die versterking te wachten ... deur ingestampt, wapen in aanslag, heel huis uitgekamd, op 1 (bad)kamer na ... daar zijn ze beschoten en zijn ze terug de trap afgevlucht ... waarbij er één gevallen is en met zijn voet tssn de spijlers van de trap is komen te zitten ... hij is in die positie afgemaakt door de dader ... de andere flik heeft dan die dader afgeschoten ... echt flatterend was dat verslag in DS toch ook ni :s wat mij vooral bezighoudt : er was voor die twee toch geen dringende reden meer om binnen te stormen ??? slachtoffers waren gevlucht. versterking was onderweg ... Laatst gewijzigd door Anna List : 15 maart 2010 om 13:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Je misplaatsing kan eenvoudig worden gecorrigeerd door het analyseren van cijfers, m.a.w. het aantal feiten gepleegd door het aantal mensen van een bepaalde bevolkingsgroep. Dus, moesten alle geweldfeiten gepleegd door onze allochtone stadsbewoners evenredige tred houden met die gepleegd door de modale Belgische inwoner, dán had je een punt. Allé, ik zal het wat eenvoudiger stellen: mocht 40% van de Brusselaars allochtoon zijn en ook 40% van alle Brusselse carjackings gepleegd door allochtonen, dan mocht je discussiëren. Helaas ...
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
maar ge moogt toch verwachten dat als ze komen voor een schietincident, dat ge daar met getrokken wapen op af gaat. Anyway, de sukkel is dood, door een of andere sul. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Burger
|
![]() Citaat:
Wat voor een zielig persoon moet je zijn om je vocabularium aan te vullen met zo van die 'hipp' termen. Eberhard Leclerc is de puberteit nog niet ontgroeid precies. Want, hey, wat zijn die tuigbuurten toch zo megacool! Want dan kenne we weer een mocro poppen, of een flik wacken. Jaaah, en hip hop maken! Karamellenversen opdreunen over ho's en bitches, allen bling bling en doekoe van de provincialen matsen! Want Eberhard is een echte tuigboi, lid van een echte crimcliq, zo teringhard de meest evil mothafokka van zijn straat! Alleen vergeet eberhardje erbij te vermelden dat zijn straat een propere verkavelingsbuurt is in Kraainem... Blijven gaan. Wie weet neemt iemand je ooit au sérieux, met dat debiele hoofdekseltje van je... |
|
![]() |
![]() |