![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
't Is hier Netlog niet hé, dus zet dan iets dat ge minder serieus neemt als ge wilt dat men er niks over zegt. Ik ben inderdaad vrij tot zeer anti-Israelisch en ik denk dat dat mijn goed recht is, aangezien dat land sinds een 60 tal jaar opgebouwd is uit leugens en onderdrukking. De Palestijnen hebben hier eigenlijk nog weinig mee te maken, het zijn dan ook niet de enige slachtoffers van de grilletjes van de staat Israel en zijn vriendjes.
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nee, het is hier netlog niet nee. Goed geobserveerd van je. Zoals ik al zei, zo blijkt dat jou objectiviteit verder te zoeken is dan de mijne. Bij mij stopt het bij een avatar, bij jou is het al te laat.
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Inderdaad, bij u stopt het bij een avatar. Er bestaat ook gewoon google zoeken ipv google images.
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is niet zo sorry.
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat weet ik.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Doe maar! Als ik Nederlander was, zou ik me vereerd voelen.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Lees het onderstaande citaat eens (uit de Morgen):
Citaat:
Ze gebruiken identiek dezelfde technieken en terminologieën als degenen die hun voorouders onnoemelijk veel leed bezorgden. Lebensraum, falangisten, raszuiverheid, Blitzkrieg ... Ze kennen er wat van de Juiffen ... De laatste 60 jaar hebben ze herhaaldelijk een knap staaltje laten zien van hun ware genocidale en oorlogszuchtige aard. Zowat elk decennium was er wel een oorlog tegen een buurland- of landen, de bloedbaden Sabra en Shatila, de misdaden tegen de menselijkheid in de Gazastrook en op de Westelijke Jordaanoever, het vermoorden van geestelijke en politieke leiders, wetenschappers of tegenstanders van het regime, het treiteren en vernederen van de reeds moegetergde autochtone bevolking (moslim én christen), het schenden van de territoriale integriteit en soevereiniteit van naties en het koloniseren ervan, ... De lijst is bijna eindeloos. Het zijn gewoon smeirlappekes ![]() Laatst gewijzigd door kgeefgenefok : 16 maart 2010 om 16:58. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 16 maart 2010 om 17:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
http://www.youtube.com/watch?v=DDhvR...eature=related
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Europees Commissaris
|
![]() Verjoodsing en islamisering? Beetje moeilijk.
Als er islamisering plaats zou vinden, dan wordt het ook duidelijk en zal verandering brengen aan veel zaken. Geen banken met rente, geen belegging zonder bepaalde grenzen en geen verzekeringen zonder bepaalde regels. Geen discussies in het parlement over het invoeren van een nieuwe wet ZONDER bewijzen voor de geschiktheid en goedheid van deze wet. Geen naakt of half naakt mens op straat, geen alcohol gebruik of koop en verkoop in het openbaar behalve in een wijk waarin de meeste bewoners niet-moslims zijn, twee rechtbanken: ene voor moslims en andere rechtbanken voor niet-moslims. Geen nacht tv uitzenden, geen openbare discotheken, geen bioscoop met films waarin halfnaakt naakt of seks wordt vertoond, er moet dwang zijn in "mens zijn/ mens blijven" dus als dieren in het openbaar op elkaar mogen springen dan mogen de mensen dit niet en dus geen bouche �* bouche in het openbaar. Mag ik verder gaan? Bepaalde maatregelen opnemen zodat vrouwen thuis en mannen �* la tâche werk kan worden gestimuleerd en aangemoedigd en door de tijd er de gewoonte, cultuur, waarde en norm van maken of anders op werkvloer mannen apart en vrouwen apart of anders bepaalde regels toepassen. Ook op school en openbare ruimtes. Geen vrijheid van economie zonder grenzen en bepaalde regels want deze vrijheid gaat sowieso de vrijheid van derden aantasten. En natuurlijk criminaliteit (vooral ouders misbruik, drugs en geweld) hard aanpakken, en met hard bedoel ik echt hard aanpakken. Dat is maar top van ijsberg, als je dat ziet gebeuren, dan kun je van islamisering spreken. Laatst gewijzigd door porpo : 16 maart 2010 om 20:51. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Hier, een mooi voorbeeld van Israëlische "vriendelijkheid", het gevalleke HEBRON: http://www.youtube.com/watch?v=tAKMtig_mP8 ![]() 6:13 als je durft tenminste Citaat:
Als je oorlog wilt voeren en graag koloniseert, moet je kunnen verdragen dat je zelf af en toe wat lappen in je gezicht terug krijgt. Citaat:
Zoals hier waarschijnlijk al uitentreuren geciteerd geweest is op het forum: terrorisme is het wapen van de machtelozen. Hoe moegetergd, gefrustreerd en hopeloos moet een mens zijn wanneer ie zichzelf vrijwillig opblaast? En dan nog blijft het, vergeleken met het militaire geweld e.a smeerlapperij van de VS en Israël, een speldenprik nu en dan. 9/11 was een fameuze wespensteek op een pijnlijke plaats. But they had it coming. Overigens is en blijft dat hele verhaal uiterst controversieel (maar dat is een andere discussie). Als de Palestijnen gestimuleerd worden om "terroristische" daden te stellen (verzetsstrijd is meer op z'n plaats) dan is dat in de eerste plaats omwille van de zaken die ik hierboven opgenoemd heb, ergo het gedrag van de Israëlieten zelf. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Laat Wilders nu maar echt komen ........
![]() |
#59 |
Banneling
|
![]() Bij u op de koffie of? Of in Israël of de Palestijnen?
Of als in klaarkomen? U wil opvolgers? Of wilt u zen kanis verbouwen en bent u klaar voor de confrontatie? Het is allemaal een beetje onduidelijk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |