Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 16 maart 2010, 15:01   #41
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Tja, bij mij blijft het bij een Avatar en mensen als jij die denken te weten welke mening ik waarover heb en vooraf al oordelen over de vooringenomenheid van mensen die ze helemaal niet kennen.
Als ik jou lijstje van hierboven lees word het duidelijk dat ik eerder voor jou een avatar kan kiezen dan jij voor mij.
De anti-Israelische denkwijze druipt er dubbel en dik vanaf.

Voor de rest dacht ik dat de topic ging over Joden hier en wat ze hier gedaan krijgen. Indien het eigenlijk gaat over het Palestijns conflict...tja dan zijn er andere topics genoeg.
Boo fucking hoo, hoe oud zijt gij? "Ge kent me niet dus ge moet zwijgen".
't Is hier Netlog niet hé, dus zet dan iets dat ge minder serieus neemt als ge wilt dat men er niks over zegt.
Ik ben inderdaad vrij tot zeer anti-Israelisch en ik denk dat dat mijn goed recht is, aangezien dat land sinds een 60 tal jaar opgebouwd is uit leugens en onderdrukking. De Palestijnen hebben hier eigenlijk nog weinig mee te maken, het zijn dan ook niet de enige slachtoffers van de grilletjes van de staat Israel en zijn vriendjes.
Oud 16 maart 2010, 15:22   #42
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
Boo fucking hoo, hoe oud zijt gij? "Ge kent me niet dus ge moet zwijgen".
't Is hier Netlog niet hé, dus zet dan iets dat ge minder serieus neemt als ge wilt dat men er niks over zegt.
Ik ben inderdaad vrij tot zeer anti-Israelisch en ik denk dat dat mijn goed recht is, aangezien dat land sinds een 60 tal jaar opgebouwd is uit leugens en onderdrukking. De Palestijnen hebben hier eigenlijk nog weinig mee te maken, het zijn dan ook niet de enige slachtoffers van de grilletjes van de staat Israel en zijn vriendjes.
Mijn leeftijd doet absoluut niet terzake. Nee, ge kent me niet dus hou je vooroordelen voor jezelf.
Nee, het is hier netlog niet nee. Goed geobserveerd van je.

Zoals ik al zei, zo blijkt dat jou objectiviteit verder te zoeken is dan de mijne. Bij mij stopt het bij een avatar, bij jou is het al te laat.
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2010, 15:33   #43
zeddie
Banneling

Standaard

Citaat:
Geen idee wat je bedoeld...
Dat Uw objectiviteit door een Amerikaanse bril kijkt...

GreetzZ
zeddie is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2010, 15:33   #44
Bottenskrapet
Provinciaal Statenlid

Bottenskrapet's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Nee, ge kent me niet dus hou je vooroordelen voor jezelf.

Zoals ik al zei, zo blijkt dat jou objectiviteit verder te zoeken is dan de mijne. Bij mij stopt het bij een avatar, bij jou is het al te laat.
There he goes again.
Inderdaad, bij u stopt het bij een avatar. Er bestaat ook gewoon google zoeken ipv google images.
Oud 16 maart 2010, 15:34   #45
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door zeddie Bekijk bericht

GreetzZ
Dat is niet zo sorry.
Oud 16 maart 2010, 15:35   #46
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Bottenskrapet Bekijk bericht
There he goes again.
Inderdaad, bij u stopt het bij een avatar. Er bestaat ook gewoon google zoeken ipv google images.
Dat weet ik.
Oud 16 maart 2010, 16:35   #47
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door F.Lurk Bekijk bericht
Wat kom jij hier zagen Hollander? Als we Nederland kunnen afkraken hoeven we dat toch niet te laten zeker?!?
Doe maar! Als ik Nederlander was, zou ik me vereerd voelen.
Oud 16 maart 2010, 16:55   #48
kgeefgenefok
Banneling

Standaard

Lees het onderstaande citaat eens (uit de Morgen):

Citaat:
De verloving van het Israëlische topmodel Bar Refaeli met Hollywoodster Leonardo DiCaprio wordt weinig gesmaakt in extreemrechtse kringen in Israël. "Trouw liever met een degelijke joodse jongen. Beschadig de komende generaties niet", luidt het in een brief van de activist Baruch Marzel waaruit de Jerusalem Post citeert. "Aanpassing is altijd al een vijand van de joden geweest", stelt hij nog.
"Mesjogge"... Dat gejank en de komedie over de holocaust en het steeds opnieuw oprakelen ervan, de eeuwige slachtofferrol die de Joden zichzelf aanmeten: het begint stilaan allemaal erg grotesk, hypocriet, ergerlijk en afgezaagd te worden.

Ze gebruiken identiek dezelfde technieken en terminologieën als degenen die hun voorouders onnoemelijk veel leed bezorgden. Lebensraum, falangisten, raszuiverheid, Blitzkrieg ... Ze kennen er wat van de Juiffen ...

De laatste 60 jaar hebben ze herhaaldelijk een knap staaltje laten zien van hun ware genocidale en oorlogszuchtige aard.
Zowat elk decennium was er wel een oorlog tegen een buurland- of landen, de bloedbaden Sabra en Shatila, de misdaden tegen de menselijkheid in de Gazastrook en op de Westelijke Jordaanoever, het vermoorden van geestelijke en politieke leiders, wetenschappers of tegenstanders van het regime, het treiteren en vernederen van de reeds moegetergde autochtone bevolking (moslim én christen), het schenden van de territoriale integriteit en soevereiniteit van naties en het koloniseren ervan, ... De lijst is bijna eindeloos.

Het zijn gewoon smeirlappekes

Laatst gewijzigd door kgeefgenefok : 16 maart 2010 om 16:58.
kgeefgenefok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2010, 17:18   #49
zeddie
Banneling

Standaard

Citaat:
Dat is niet zo sorry.
Dat weet ik.

GreetzZ
Oud 16 maart 2010, 17:30   #50
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Dat weet ik.

GreetzZ
Waarom zeg je het dan?

Laatst gewijzigd door illwill : 16 maart 2010 om 17:31.
Oud 16 maart 2010, 17:35   #51
liberalist_NL
Secretaris-Generaal VN

liberalist_NL's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door kgeefgenefok Bekijk bericht
Lees het onderstaande citaat eens (uit de Morgen):
"Mesjogge"... Dat gejank en de komedie over de holocaust en het steeds opnieuw oprakelen ervan, de eeuwige slachtofferrol die de Joden zichzelf aanmeten: het begint stilaan allemaal erg grotesk, hypocriet, ergerlijk en afgezaagd te worden.

Ze gebruiken identiek dezelfde technieken en terminologieën als degenen die hun voorouders onnoemelijk veel leed bezorgden. Lebensraum, falangisten, raszuiverheid, Blitzkrieg ... Ze kennen er wat van de Juiffen ...

De laatste 60 jaar hebben ze herhaaldelijk een knap staaltje laten zien van hun ware genocidale en oorlogszuchtige aard.
Zowat elk decennium was er wel een oorlog tegen een buurland- of landen, de bloedbaden Sabra en Shatila, de misdaden tegen de menselijkheid in de Gazastrook en op de Westelijke Jordaanoever, het vermoorden van geestelijke en politieke leiders, wetenschappers of tegenstanders van het regime, het treiteren en vernederen van de reeds moegetergde autochtone bevolking (moslim én christen), het schenden van de territoriale integriteit en soevereiniteit van naties en het koloniseren ervan, ... De lijst is bijna eindeloos.
Een vriendelijk volk als de Israëliërs zul je in de rest van het Midden-Oosten niet tegenkomen. De hetze tegen het enige wat goed is in dat gebied, leidt misschien op termijn wel tot een oorlog. En daar bent u dan verantwoordelijk voor. Want vanwege mensen als u worden de Palestijnen constant gestimuleerd om door te blijven gaan met terrorisme.
liberalist_NL is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2010, 17:39   #52
Retribution
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door liberalist_NL Bekijk bericht
Een vriendelijk volk als de Israëliërs zul je in de rest van het Midden-Oosten niet tegenkomen. De hetze tegen het enige wat goed is in dat gebied, leidt misschien op termijn wel tot een oorlog. En daar bent u dan verantwoordelijk voor. Want vanwege mensen als u worden de Palestijnen constant gestimuleerd om door te blijven gaan met terrorisme.
Hamas krijgt ze zelfs niet zo ver met zen oproep tot "day of rage" vandaag. Deze mensen willen vrede.
Retribution is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2010, 18:12   #53
driewerf
Perm. Vertegenwoordiger VN

driewerf's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Een rustgevend liedje kan ook helpen om al die opgekropte woede weghalen.
Als we links naar leuke muziekjes posten doe ik graag mee:
http://www.youtube.com/watch?v=DDhvR...eature=related
driewerf is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2010, 18:35   #54
zeddie
Banneling

Standaard

Citaat:
Waarom zeg je het dan?
Je verstond 1 of andere forumganger niet en ik verduidelijkte zijn visie.
That's it.
Water under the bridge...

GreetzZ
Oud 16 maart 2010, 19:24   #55
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Je verstond 1 of andere forumganger niet en ik verduidelijkte zijn visie.
That's it.
Water under the bridge...

GreetzZ
Citaat:
Azo...
Oud 16 maart 2010, 20:48   #56
porpo
Europees Commissaris

porpo's schermafbeelding

Standaard

Verjoodsing en islamisering? Beetje moeilijk.
Als er islamisering plaats zou vinden, dan wordt het ook duidelijk en zal verandering brengen aan veel zaken. Geen banken met rente, geen belegging zonder bepaalde grenzen en geen verzekeringen zonder bepaalde regels. Geen discussies in het parlement over het invoeren van een nieuwe wet ZONDER bewijzen voor de geschiktheid en goedheid van deze wet. Geen naakt of half naakt mens op straat, geen alcohol gebruik of koop en verkoop in het openbaar behalve in een wijk waarin de meeste bewoners niet-moslims zijn, twee rechtbanken: ene voor moslims en andere rechtbanken voor niet-moslims. Geen nacht tv uitzenden, geen openbare discotheken, geen bioscoop met films waarin halfnaakt naakt of seks wordt vertoond, er moet dwang zijn in "mens zijn/ mens blijven" dus als dieren in het openbaar op elkaar mogen springen dan mogen de mensen dit niet en dus geen bouche �* bouche in het openbaar.

Mag ik verder gaan?

Bepaalde maatregelen opnemen zodat vrouwen thuis en mannen �* la tâche werk kan worden gestimuleerd en aangemoedigd en door de tijd er de gewoonte, cultuur, waarde en norm van maken of anders op werkvloer mannen apart en vrouwen apart of anders bepaalde regels toepassen. Ook op school en openbare ruimtes.

Geen vrijheid van economie zonder grenzen en bepaalde regels want deze vrijheid gaat sowieso de vrijheid van derden aantasten.

En natuurlijk criminaliteit (vooral ouders misbruik, drugs en geweld) hard aanpakken, en met hard bedoel ik echt hard aanpakken.

Dat is maar top van ijsberg, als je dat ziet gebeuren, dan kun je van islamisering spreken.

Laatst gewijzigd door porpo : 16 maart 2010 om 20:51.
porpo is offline   Met citaat antwoorden
Oud 16 maart 2010, 21:10   #57
kgeefgenefok
Banneling

Standaard

Citaat:
Een vriendelijk volk als de Israëliërs zul je in de rest van het Midden-Oosten niet tegenkomen.
Oh, jawel hoor. Jordaniërs, Qatari's, Emirati's, ...

Hier, een mooi voorbeeld van Israëlische "vriendelijkheid", het gevalleke HEBRON: http://www.youtube.com/watch?v=tAKMtig_mP8
6:13 als je durft tenminste

Citaat:
De hetze tegen het enige wat goed is in dat gebied, leidt misschien op termijn wel tot een oorlog.
Het enige goede? Da's wel heel kras. Dus die honderden miljoenen mensen die daaromheen wonen, die zijn allemaal slecht?

Als je oorlog wilt voeren en graag koloniseert, moet je kunnen verdragen dat je zelf af en toe wat lappen in je gezicht terug krijgt.

Citaat:
En daar bent u dan verantwoordelijk voor. Want vanwege mensen als u worden de Palestijnen constant gestimuleerd om door te blijven gaan met terrorisme
.

Zoals hier waarschijnlijk al uitentreuren geciteerd geweest is op het forum: terrorisme is het wapen van de machtelozen. Hoe moegetergd, gefrustreerd en hopeloos moet een mens zijn wanneer ie zichzelf vrijwillig opblaast? En dan nog blijft het, vergeleken met het militaire geweld e.a smeerlapperij van de VS en Israël, een speldenprik nu en dan. 9/11 was een fameuze wespensteek op een pijnlijke plaats. But they had it coming. Overigens is en blijft dat hele verhaal uiterst controversieel (maar dat is een andere discussie).
Als de Palestijnen gestimuleerd worden om "terroristische" daden te stellen (verzetsstrijd is meer op z'n plaats) dan is dat in de eerste plaats omwille van de zaken die ik hierboven opgenoemd heb, ergo het gedrag van de Israëlieten zelf.
Oud 17 maart 2010, 01:06   #58
D'ARTOIS
Perm. Vertegenwoordiger VN

D'ARTOIS's schermafbeelding

Standaard

Laat Wilders nu maar echt komen ........
Oud 17 maart 2010, 01:12   #59
Retribution
Banneling

Standaard

Bij u op de koffie of? Of in Israël of de Palestijnen?
Of als in klaarkomen? U wil opvolgers?
Of wilt u zen kanis verbouwen en bent u klaar voor de confrontatie?

Het is allemaal een beetje onduidelijk.
Retribution is offline   Met citaat antwoorden
Oud 17 maart 2010, 02:45   #60
kgeefgenefok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Retribution Bekijk bericht
Bij u op de koffie of? Of in Israël of de Palestijnen?
Of als in klaarkomen? U wil opvolgers?
Of wilt u zen kanis verbouwen en bent u klaar voor de confrontatie?

Het is allemaal een beetje onduidelijk.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 02:54.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be