![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() In Vlaams-Brabant is het wel heel erg gesteld met het uitgaansmilieu. Leuven valt nog mee dankzij de vele danscafeetjes, maar de rest is kouwe kak. De meeste Brabanders trekken dan ook naar de Carré, maar da's eigenlijk al in de provincie Antwerpen. Die keet zit dan ook tjokvol, de wachtrijen zijn er niet te overzien en binnen is het om te stikken. De snobistische en vijandige sfeer zint me ook niet echt.
De Illusion te Lier heb ik altijd een van de beste boitten gevonden toen ik nog uitging. Goeie resident DJ's (Regi, Wout, Jan e.a), grote parking, zeer aanvaardbare prijzen, vriendelijke en correcte werknemers en buitenwippers, mooi en modern interieur, veel zitgelegenheid ... Da's dan ook de enige discotheek waar ik een paar scharrels heb kunnen halen. De La Rocca in Lier is een mooie, grote dancing maar het is de grootste, meest geschifte drugskeet van Vlaanderen (op Lagoa na ofzo en een paar afterclubs). Spijtig genoeg heb ik er eens zwaar klop gekregen en dan nog van een buitenwipper, een potige neger van 1m95 die stijf stond van de coke. Ik had hem "verkeerd aangekeken", waarop hij me begon te duwen. Met "m'n grote bek" had ik dan gezegd dat hij met rust moest laten (was iets te zelfzeker van het enige bolletje dat ik geslikt heb). Dat laatste heeft me 2 kiezen, een gebroken oogkas en neus gekost. De gevolgen daarvan draag ik nog steeds: scheve neus met lelijk bultje, een vrij asymmetrisch gezicht en gesprongen adertjes in m'n aangezicht. Door de het verliezen van 2 kiezen was heel m'n orthodontie er ook aan voor de moeite: mijn tanden gingen weer een beetje uit elkaar staan. Je zou gerust kunnen zeggen dat ik er een verminkte, scheve muil aan overgehouden heb. Mijn zelfbeeld en -vertrouwen zijn daardoor op termijn ook helemaal verwaterd. Dat was dan ook de laatste keer dat ik echt ben uitgegaan. Sindsdien ben ik nog een paar keer in danscafeetjes en op Q-musicfuiven geweest, sensation e.d. maar dat verschaft mij allemaal niet veel genot meer. (Heb eens nagevraagd hoeveel reconstructieve chirurgie en tandheelkunde mij zouden kosten en ik kwam bij een bedrag van €14000 uit. De tandheelkundige ingreep was dan nog niet eens "full option". Zoveel geld heb ik niet en m'n ouders willen dat niet bijpassen. Als alleenstaande krijg ik zo'n bedrag niet snel bijeengespaard. Mocht het me wel lukken, dan zijn er al zoveel jaren voorbijgegaan dat je je kunt afvragen het nog de moeite loont.) Laatst gewijzigd door kgeefgenefok : 17 maart 2010 om 02:14. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Banneling
|
![]() Ik kijk even in mijn verleden ( jaren '80 )
Diest: 4 zaken nu 0 Lummen: 3 zaken nu 0 Halen: 2 zaken nu 1 (op sterven na dood ) Tessenderlo : 2 nu 0 Beringen : 1 nu 0 Rillaar : 5 (4 langs elkaar) nu 0 |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Het maffe was altijd om in dergelijke tenten zonder pillen of zonder een stuk in uw gilet rond te lopen wat ge dan allemaal ziet jong, niet te filmen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() De pillen en joints periode is van na mijnen tijd..
De house music gelukkig ook.. ![]() Laatst gewijzigd door Eigenzinnig : 17 maart 2010 om 12:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Burger
|
![]() Citaat:
dit weekend hadden we over retro, ben dadelijk nog eens op zoek gegaan naar tapes van de wilde feestjes toen alles nog kon en pillen goeie "kwaliteit" waren, Balmoral, whitehouse en extreme on mondays
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Dit zijn nieuwe subculturen die sinds de jaren 90 zijn ontstaan. Nieuwe subculturen ontstaan snel en zijn van korte duur. De folk/jazz/bluescultuur en wereldmuziek zijn altijd al een blijvers geweest als subcultuur. Vandaar dat organisaties als Boombal blijven bestaan. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Burger
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Burger
|
![]() whitehouse was enkel goed zondag avond vanaf 11:00 als de afterclub balmoral zijn deuren sloot, Balmoral was open van zondag morgen 7 tot zondag avond 11 denk ik, is al van 95-96 dat ik er nog was. zo gingen we van zaterdag tot maandag avond uit, enkel eens langs ons kot passeren voor een douche
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik zat meestal gewoon op café. En als de muziek of het gezelschap u niet aanstond dan wandelde een halve kilometer en dan kwam je in een hele andere biotoop.
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vroeger vertrokken we donderdag om te feesten en tegen zondagmorgen gingen we het nog wat uithangen in cafe Vogelmarkt. Daarna naar huis om te slapen tot dinsdagmiddag.
Ach, waar zijn de tijden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() een jaar of twintig schat ik zo ... heel voos café toen ze !
Laatst gewijzigd door Anna List : 17 maart 2010 om 15:30. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De Beest is het cafe in Antwerpen voor separatisten , flaminganten en VB ers.
Mijne maat bleef maar zeggen dat we daar naartoe gingen maar om een of andere reden zijn we daar nooit geraakt, ... voor we het wisten zaten we in een of ander kunstenaars cafe, waar we met een paar bv`s wat hebben zitten lachen, en een paar whisky`s verder zijn we het daar dan afgebold, om weer in een ander cafe te belanden en tenslotte een frituur onveilig te maken... |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |