Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 11 april 2010, 16:53   #41
josebi
Vreemdeling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door MORPHEUS Bekijk bericht
Zou ik mijn moto taks wel betalen?

Iedereen weet het. De autowegen liggen er na de winter 2009-2010 armzalig bij. Bijna dagelijks rij ik over snelwegen en nationale wegen met “kraters” die me doen denken aan het maanlandschap. Een diepe krater op de snelweg, in een bocht. Met de auto voel je dat. Met de moto ervaar je dat ……. En het kan uw leven kosten…….

Even een bocht nemen op twee wielen en op de ideale lijn een kanjer van een krater te verwerken krijgen. In het donker dan nog wel. Uw moto wordt naar het andere vak gedreven. Aan 120 km/uur op de autosnelweg met uw voorwiel net de rand van een krater aansnijden De moto gaat zijn eigen leven leiden en alle aandacht is nodig op dit te counteren. De klappen in het voorwiel en de polsen zijn iet aangenaam

Ik durf met het komende lenteweer bijna niet de moto uithalen om te gaan touren in de streek van Bouillon. Daar was het wegdek verleden zomer al op het randje af

Wat als ik weiger mijn moto taks te betalen, wegens onveilige wegen?
Als niemand nog zijn taks betaalt wie gaat dan de herstelling van de wegen betalen?
josebi is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2010, 18:46   #42
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door josebi Bekijk bericht
Als niemand nog zijn taks betaalt wie gaat dan de herstelling van de wegen betalen?
Hahahah...

Standup comedy!

Ik moet zeggen, als nieuwe poster is dat al geen goed begin...

Laatst gewijzigd door Xenophon : 11 april 2010 om 18:47.
Xenophon is offline   Met citaat antwoorden
Oud 11 april 2010, 22:30   #43
Svennies
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door josebi Bekijk bericht
Vraag U liever af waarheen al het geld is gegaan dat diegenen al deccennia lang hebben betaald om te moeten laveren tussen de immense putten die ons wegennetwerk inmiddels rijk is...
Duidelijk toch mijn beste...
Alvast niet naar wegenonderhoud zélf gezien de toestand van onze wegen in vergelijkng met onze buurlanden...
Svennies is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:03.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be