![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik ken een eilandje met ongeveer 8000 Christelijke inwoners.
De sociale zekerheid is er beter dan hier. Dokter bezoek, hospitalisatie en medicijnen zijn er gratis. Het is er heel het jaar door 21 graden. Zeer kindvriendelijk. Kinderen kunnen er tot 14 jaar naar school, dan gaan ze naar een naburig eiland op school, elke morgen met de vlieger op en elke namiddag met de vlieger terug, betaald door de staat ![]() Misdaadcijfer is 0. De verkeersdoden zijn er vorig jaar met 100% gestegen, in 2009 hebben zich 2 toeristen dood gereden, in 2008 was het er maar 1. Een dikke villa met zwembad kost er een kleine 500€ per maand (alles inbegrepen, electr enz.) U begrijpt dat ik niet ga vertellen waar dat eiland zich bevindt ![]() Heeft er iemand een idee over welk eiland het gaat?
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Minister
|
![]() Het goeie antwoord staat vandaag in de gazet : Saint Lucia in de Caraïben.
Daar woont een man onder een afdakje die een bod van 43 miljoen voor zijn grond heeft afgewimpeld. Dat zegt toch genoeg, me dunkt.
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Ik denk dat je in Roemenië gemakkellijk een goedkoop huis gaat vinden. Alles is daar goedkoper dan hier. Is ook een mooi land, mooi weer in de zomer, mooie meisjes, en Roemeens is een latijnse taal, de enige in de slavische regio, dus vrij makkellijk aan te leren voor iemand die Frans kent.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() Maar alle gekheid op het stokje, hier mogen ze me ook dumpen http://en.wikipedia.org/wiki/Guernsey |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister
|
![]() Florida.
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Om mee hun schulden te gaan afbetalen? Ik denk dat ik pas. Zonder regime verandering is daar weinig te zoeken.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Je zult je moeten haasten als je wil dat je euro's nog koopkracht hebben in Azië of Australië of zo. Je zou ook nu je huisje kunnen verkopen, er goud voor kopen en over een paar jaar, als het vastgoed hier niets meer waard is in goud gerekend, er hier een enorm landgoed mee kunnen kopen.
Maar ja, zeg maar niet dat die raad van mij komt. Het zou eens anders dan met hyperinflatie moeten eindigen. Hoe dan? Geen idee, maar alles bestond niet voordat het bestond, dus er kan iets opduiken wat we niet kunnen voorzien.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als iedereen er zijn centrale verwarming op het maximum zet, halen ze misschien die permanente 21 graden.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |