![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Het privilege verkozen te worden en hierdoor de mogelijkheid verwerven om de gemeenschap (gemeente, provincie, gewest, land...) te vertegenwoordigen zou voorbehouden moeten blijven aan zij, die door hun afkomst of door hun keuze duidelijk maken of aangeven dat zij niet alleen in naam Belgen zijn en de belangen van dit land in al zijn facetten te verdedigen. In Nederland heeft, naar ik meen, zo een vrouwelijke staatssecretaris aan haar Zweedse nationaliteit verzaakt. Een gelijkaardige regel zou ook kunnen gelden voor alle hogere ambten in justitie, defensie, binnenlandse en buitenlandse zaken, energievoorziening ... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Voor Marokko is het belangrijk omdat ze hiermee een band creëren en dus het toerisme naar Marokko promoten. Mijn kinderen krijgen dat ook automatisch en ook zij gaan hierdoor eerder naar Marokko dan naar een ander land (laten we zeggen dat de kans groter is). Het enige voordeel dat het me oplevert is dat ik geaccepteerd wordt. In België wordt ik nog steeds als 'buitenlander' beschouwt, maar door mijn Belgische nationaliteit VOEL ik me geaccepteerd. In Marokko noemen ze ons letterlijk 'buitenlanders' als ze ons aanspreken, maar ook daar VOEL ik me door de Marokkaanse nationaliteit geaccepteerd.
Ik heb een hekel aan racisten en relschoppers. Laatst gewijzigd door nickb : 11 november 2012 om 23:16. |
|
![]() |
![]() |