![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zeverpraat? Opdissen , nee beste dit zijn feiten. Maar jullie denken daar niet graag aan he .... ![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() ![]() rare kronkels !
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Heb een afwasmachine ![]() Zielig is dat jullie je politieke voorvaders steevast proberen te verbergen , mijn grootvader heeft 2 broers verloren dankzij jullie rechtse krapuul vriendjes van toen. Lees dit boek mss eens zo leer je wat bij .http://www.verzet.org/content/view/320/69/ Heeft niets met zielig doen te maken |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() negeert dat gewoon, dat is een godwinpunt voor al wie meedoet aan het debat
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Tiens? Geen commentaar op posting 40? Past niet in het kraam? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door andev : 22 maart 2010 om 15:08. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
dezelfde praatjes ? ik in het nauw zitten ? Past niet in het kraam ? ![]() wat ik dus zeg : ene begint compleet off topic te zeveren over VNV, joden en holocaust ; nen andere begint over turken nog nen anderen over israel... WAT heeft dat te maken met het feit dat onze overheid geld uitgeeft op aspecten die nu in tijden van crisis misschien niet zo opportuun zijn ? ...
Laatst gewijzigd door roodhaar : 22 maart 2010 om 15:35. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ben de eerste om te zeggen dat het eeuwig geleuter over de nazi's enz die telkens in de discussie worden gegooid om de zaken te blokkeren te dom is om zoveel keer opnieuw gebruikt te worden! Mijn repliek over "de Turken" geeft hen een koekje van eigen deeg waar ze verder weer met hun mond vol tanden staan en doen alsof ze het niet gezien hebben. Natuurlijk heeft dit niets te maken het verkwiste geld van de overheid! Dat tekstje over die "Turken" zal ik eventjes opzij houden en meteen weer onder hun neus schuiven wanneer sommigen proberen de vis te verdrinken met geleuter over de nazi's en de "slechte Belgen/Vlamingen" of whatever! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() En om terug dichter bij het onderwerp te komen. Als ik het goed begrijp zijn de nazi's niet alleen de schuld van het Griekse gefoefel met begrotingen, maar ook van het Belgische gefoefel met begrotingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Ben ik het niet mee eens. Waarom? Die 1 miljoen ambtenaren slavendrijvers - controleurs, inspecteurs is wat overdreven EN ze worden ook niet allemaal ingezet. Plus ze mogen ook niet hun werk doen. In de loop van de afgelopen jaren kregen ze minder en minder middelen. Om de kleine man te controleren zal dit nog wel lukken. De grote dieven worden zelden gepakt of worden jaren met rust gelaten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Ik ga generaliseren.
En dat blaffende honden niet bijten is ook een fabel. Als ze uit-geblaft zijn kunnen ze nog altijd bijten. Ben ik ergens een beetje blij dat dit forum een uitlaatklep is voor sommigen. Samen rond de tafel zou het wel eens heel anders kunnen uitpakken, hopelijk. Bedoel dit in positieve zin. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
Los daarvan is het inderdaad zielig dat in praktisch elke discussie op dit forum na een gegeven tijd wel Hitler of het nazisme ter sprake komt. Het gaat hier over het falend immigratiebeleid en het geld dat daar al dan niet, ter compensatie van dit falen, naartoe moet gaan. Dat u dan schuimbekkend over de 'politieke voorvaderen' van rechts begint, is zwak en getuigt van weinig respect voor zowel de slachtoffers van WOII, die u enkel uit politiek gewin wenst te misbruiken, als uw hedendaagse discussiepartners die zich wel bewust moeten zijn van de geschiedenis maar er niet zelf aansprakelijk voor kunnen gesteld worden, zoals u maar al te graag zou willen in goede 'sins of our fathers' filosofie. Gelieve dus constructief mee te werken aan oplossingen voor de problemen van vandaag zonder steevast in elke discussie te moeten terugvallen op verwijten omtrent Hitler waarop anderen u dan weer aansprakelijk kunnen stellen voor de daden van Stalin of Mao en we weer vertrokken zijn in een nietszeggende discussie. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als je resultaatgericht redeneert, zou je die twee argumenten die je gebruikt niet gebruiken, dan investeer je in uw materiaal om uw resultaat te bekomen, en als je dus materiaal nodig hebt, en het is rendabel te gebruiken, dan bekom je de middelen zelfs zonder budgettaire ruimte om uw taak uit te voeren. EN uiteraard als er een conflict is in bevoegdheid moet de 'bovenstaande directie' ervoor zorgen dat dit conflict opgelost wordt, zodat je uw resultaat kunt boeken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
![]() Citaat:
Stalin , mao en hitler zijn voor mij alledrie massamoordenaars . Laatst gewijzigd door Wisord : 23 maart 2010 om 23:40. |
|||||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |