Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Binnenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora.

Antwoord

Discussietools
Oud 22 maart 2010, 11:46   #41
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Je kunt er maar niet genoeg van krijgen van die zeverpraat die niets te maken met de huidige feiten!
Als dit alles is dat jullie nog kunnen uitvinden, nml één en ander gaan opdissen uit het verleden omdat jullie niets kunnen inbrengen tegen wat er NU gebeurt, dan is het maar zielig! Of dacht je dat we dat niet door hadden?
Meer lezen: de heldendaden waarvoor de islamgodsdienst verantwoordelijk is door de eeuwen heen, als je het toch met "oude koeien uit de gracht" moet doen...

Zeverpraat? Opdissen , nee beste dit zijn feiten. Maar jullie denken daar niet graag aan he .... worden ze verlegen van
Wisord is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 11:52   #42
Bobke
Secretaris-Generaal VN

Bobke's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wisord Bekijk bericht
Zeverpraat? Opdissen , nee beste dit zijn feiten. Maar jullie denken daar niet graag aan he .... worden ze verlegen van
Weet ge ook wie “jullie” is?
Toch niet degenen die hier steevast op de Joden en Israel afgeven ?
Bobke is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 11:58   #43
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

vreemd/ Onze regering begint idd geld uit te geven dat ze beter zou kunnen spenderen aan andere zaken in deze tijden van crisis, of gewoon zelfs NIET uitgeven en we komen op Vnv, joden , holocaustgezaag en israel uit...

rare kronkels !
.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 12:05   #44
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Wimpeus Bekijk bericht
Als u een discussie heeft met uw vrouw omtrent het doen van de afwas, haalt u dan ook steevast het VNV, Hitler en het nazisme aan om uw gebrek aan deugdelijke argumenten te compenseren?

Het is onderhand uitermate zielig geworden hoe politiek correcten elke serieuze discussie omtrent huidige problemen onmiddellijk in de kiem proberen te smoren door voor de zoveelste keer terug te moeten grijpen naar een door hen ondertussen volledig politiek misbruikt verleden.

Heb een afwasmachine

Zielig is dat jullie je politieke voorvaders steevast proberen te verbergen , mijn grootvader heeft 2 broers verloren dankzij jullie rechtse krapuul vriendjes van toen. Lees dit boek mss eens zo leer je wat bij .http://www.verzet.org/content/view/320/69/
Heeft niets met zielig doen te maken
Oud 22 maart 2010, 13:33   #45
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Retribution Bekijk bericht
Het is aangevraagd, nog lang niet besteed. Je bent iets te vroeg om kracht aan je dramakreet te geven.
So? Moet je pas klagen wanneer het te laat is?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 13:46   #46
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Ik vind dit ook schandalig.
negeert dat gewoon, dat is een godwinpunt voor al wie meedoet aan het debat
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 15:06   #47
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
vreemd/ Onze regering begint idd geld uit te geven dat ze beter zou kunnen spenderen aan andere zaken in deze tijden van crisis, of gewoon zelfs NIET uitgeven en we komen op Vnv, joden , holocaustgezaag en israel uit...

rare kronkels !
Altijd dezelfde praatjes als ze in het nauw gedreven worden!
Tiens? Geen commentaar op posting 40? Past niet in het kraam?
andev is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 15:07   #48
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb een afwasmachine

Zielig is dat jullie je politieke voorvaders steevast proberen te verbergen , mijn grootvader heeft 2 broers verloren dankzij jullie rechtse krapuul vriendjes van toen. Lees dit boek mss eens zo leer je wat bij .http://www.verzet.org/content/view/320/69/
Heb wat heeft het onderwerp te maken met wat jij er zomaar bijsleurt?

Laatst gewijzigd door andev : 22 maart 2010 om 15:08.
Oud 22 maart 2010, 15:12   #49
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb een afwasmachine

Als je het toch over niets anders kunt hebben, hoe zit het met je reactie op posting 40 ?
Oud 22 maart 2010, 15:23   #50
Herr Flick
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Heb een afwasmachine

Mijn grootvader heeft een paar jaar bij den duits onvrijwillig op logement gezeten en dwangarbeid verricht, en toch kan die mens na zijn verplicht verblijf aldaar nog het verschil zien tussen geflipte nazi`s , serieuze duitsers en echte vlamingen die gewoon opkomen voor hun eigenheid en hun rechten. Hij is dat trouwens ook steeds actief blijven doen. Is trouwens heel zijn verdere leven met Duitsers zaken blijven doen en zelf met enkele goed bevriend gebleven. En hij heeft daar ook zijn portie gruweldaden gezien.
Herr Flick is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 15:25   #51
Anna List
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Herr Flick Bekijk bericht
Mijn grootvader heeft een paar jaar bij den duits onvrijwillig op logement gezeten en dwangarbeid verricht, en toch kan die mens na zijn verplicht verblijf aldaar nog het verschil zien tussen geflipte nazi`s , serieuze duitsers en echte vlamingen die gewoon opkomen voor hun eigenheid en hun rechten. Hij is dat trouwens ook steeds actief blijven doen. Is trouwens heel zijn verdere leven met Duitsers zaken blijven doen en zelf met enkele goed bevriend gebleven. En hij heeft daar ook zijn portie gruweldaden gezien.
was m dan niet beter vrijwillig gegaan ?
Anna List is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 15:34   #52
roodhaar
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door andev Bekijk bericht
Altijd dezelfde praatjes als ze in het nauw gedreven worden!
Tiens? Geen commentaar op posting 40? Past niet in het kraam?

dezelfde praatjes ?
ik in het nauw zitten ?
Past niet in het kraam ?

gij moet eens dringend leren lezen..
wat ik dus zeg : ene begint compleet off topic te zeveren over VNV, joden en holocaust ; nen andere begint over turken nog nen anderen over israel...

WAT heeft dat te maken met het feit dat onze overheid geld uitgeeft op aspecten die nu in tijden van crisis misschien niet zo opportuun zijn ?

...
.

Laatst gewijzigd door roodhaar : 22 maart 2010 om 15:35.
roodhaar is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 16:41   #53
andev
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door roodhaar Bekijk bericht
dezelfde praatjes ?
ik in het nauw zitten ?
Past niet in het kraam ?

gij moet eens dringend leren lezen..
wat ik dus zeg : ene begint compleet off topic te zeveren over VNV, joden en holocaust ; nen andere begint over turken nog nen anderen over israel...

WAT heeft dat te maken met het feit dat onze overheid geld uitgeeft op aspecten die nu in tijden van crisis misschien niet zo opportuun zijn ?

...
Mocht je eventjes de "zaak volgen"...
Ben de eerste om te zeggen dat het eeuwig geleuter over de nazi's enz die telkens in de discussie worden gegooid om de zaken te blokkeren te dom is om zoveel keer opnieuw gebruikt te worden!
Mijn repliek over "de Turken" geeft hen een koekje van eigen deeg waar ze verder weer met hun mond vol tanden staan en doen alsof ze het niet gezien hebben. Natuurlijk heeft dit niets te maken het verkwiste geld van de overheid!
Dat tekstje over die "Turken" zal ik eventjes opzij houden en meteen weer onder hun neus schuiven wanneer sommigen proberen de vis te verdrinken met geleuter over de nazi's en de "slechte Belgen/Vlamingen" of whatever!
Oud 22 maart 2010, 17:11   #54
Bob
Secretaris-Generaal VN

Standaard

En om terug dichter bij het onderwerp te komen. Als ik het goed begrijp zijn de nazi's niet alleen de schuld van het Griekse gefoefel met begrotingen, maar ook van het Belgische gefoefel met begrotingen.
Bob is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 17:22   #55
Tejokus
Minister-President

Tejokus's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door brother paul Bekijk bericht
tis toch wel een drama zeker, we hebben 1 miljoen ambtenaren slavendrijvers - controleurs, inspecteurs en die slagen erin om 50% van uw inkomen af te romen, maar slagen er wel niet in om de bevolking te activeren om hun werk te doen...
Dierbare broeder in Christus,

Ben ik het niet mee eens.
Waarom?
Die 1 miljoen ambtenaren slavendrijvers - controleurs, inspecteurs is wat overdreven EN ze worden ook niet allemaal ingezet.
Plus ze mogen ook niet hun werk doen.
In de loop van de afgelopen jaren kregen ze minder en minder middelen.
Om de kleine man te controleren zal dit nog wel lukken.
De grote dieven worden zelden gepakt of worden jaren met rust gelaten.
Tejokus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 22 maart 2010, 17:29   #56
Tejokus
Minister-President

Standaard

Ik ga generaliseren.
En dat blaffende honden niet bijten is ook een fabel.
Als ze uit-geblaft zijn kunnen ze nog altijd bijten.

Ben ik ergens een beetje blij dat dit forum een uitlaatklep is voor sommigen.

Samen rond de tafel zou het wel eens heel anders kunnen uitpakken, hopelijk.
Bedoel dit in positieve zin.
Oud 23 maart 2010, 09:15   #57
Wimpeus
Gouverneur

Standaard

Citaat:
Heb een afwasmachine

Jongen, ik heb WOII vrij actief meegemaakt, ik heb geen nood aan een politiek geïnspireerd boek om mij via demagogische weg wijs te maken wat een bepaalde politieke klasse wil dat ik zou moeten onthouden.
Los daarvan is het inderdaad zielig dat in praktisch elke discussie op dit forum na een gegeven tijd wel Hitler of het nazisme ter sprake komt. Het gaat hier over het falend immigratiebeleid en het geld dat daar al dan niet, ter compensatie van dit falen, naartoe moet gaan. Dat u dan schuimbekkend over de 'politieke voorvaderen' van rechts begint, is zwak en getuigt van weinig respect voor zowel de slachtoffers van WOII, die u enkel uit politiek gewin wenst te misbruiken, als uw hedendaagse discussiepartners die zich wel bewust moeten zijn van de geschiedenis maar er niet zelf aansprakelijk voor kunnen gesteld worden, zoals u maar al te graag zou willen in goede 'sins of our fathers' filosofie.
Gelieve dus constructief mee te werken aan oplossingen voor de problemen van vandaag zonder steevast in elke discussie te moeten terugvallen op verwijten omtrent Hitler waarop anderen u dan weer aansprakelijk kunnen stellen voor de daden van Stalin of Mao en we weer vertrokken zijn in een nietszeggende discussie.
Wimpeus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 09:33   #58
brother paul
Secretaris-Generaal VN

brother paul's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Tejokus Bekijk bericht
Dierbare broeder in Christus,

Ben ik het niet mee eens.
Waarom?
Die 1 miljoen ambtenaren slavendrijvers - controleurs, inspecteurs is wat overdreven EN ze worden ook niet allemaal ingezet.
Plus ze mogen ook niet hun werk doen.
In de loop van de afgelopen jaren kregen ze minder en minder middelen.
Om de kleine man te controleren zal dit nog wel lukken.
De grote dieven worden zelden gepakt of worden jaren met rust gelaten.
Nee, die ambtenaren focussen teveel op hun administratieve paraplu van ik moet maar dat doen, en ik moet dat niet doen want dat is mijn bevoegdheid niet, en ik kan dat niet doen want ik heb geen budget.

Als je resultaatgericht redeneert, zou je die twee argumenten die je gebruikt niet gebruiken, dan investeer je in uw materiaal om uw resultaat te bekomen, en als je dus materiaal nodig hebt, en het is rendabel te gebruiken, dan bekom je de middelen zelfs zonder budgettaire ruimte om uw taak uit te voeren. EN uiteraard als er een conflict is in bevoegdheid moet de 'bovenstaande directie' ervoor zorgen dat dit conflict opgelost wordt, zodat je uw resultaat kunt boeken.
brother paul is offline   Met citaat antwoorden
Oud 23 maart 2010, 23:38   #59
Wisord
Banneling

Standaard

Citaat:
Jongen, ik heb WOII vrij actief meegemaakt, ik heb geen nood aan een politiek geïnspireerd boek om mij via demagogische weg wijs te maken wat een bepaalde politieke klasse wil dat ik zou moeten onthouden.
Dit boek is waargebeurd en is mede door slachtoffers van breendonk tot stand gebracht.
Citaat:
Los daarvan is het inderdaad zielig dat in praktisch elke discussie op dit forum na een gegeven tijd wel Hitler of het nazisme ter sprake komt.
En telkens ontkennen ze steevast dat het belang zijn wortels bij de fascisten van toen liggen en durven ze zelfs ontkennen "tot je met bewijs komt dan vinden ze dit zielig"?

Citaat:
Het gaat hier over het falend immigratiebeleid en het geld dat daar al dan niet, ter compensatie van dit falen, naartoe moet gaan.
Dat de rijken rijker worden ondanks de crisis daar kraait geen haan naar .

Citaat:
Dat u dan schuimbekkend over de 'politieke voorvaderen' van rechts begint, is zwak en getuigt van weinig respect voor zowel de slachtoffers van WOII, die u enkel uit politiek gewin wenst te misbruiken, als uw hedendaagse discussiepartners die zich wel bewust moeten zijn van de geschiedenis maar er niet zelf aansprakelijk voor kunnen gesteld worden, zoals u maar al te graag zou willen in goede 'sins of our fathers' filosofie.
Daarom dat die fascisten nog steeds herdacht worden door het belang

Citaat:
Gelieve dus constructief mee te werken aan oplossingen voor de problemen van vandaag zonder steevast in elke discussie te moeten terugvallen op verwijten omtrent Hitler waarop anderen u dan weer aansprakelijk kunnen stellen voor de daden van Stalin of Mao en we weer vertrokken zijn in een nietszeggende discussie

Stalin , mao en hitler zijn voor mij alledrie massamoordenaars .

Laatst gewijzigd door Wisord : 23 maart 2010 om 23:40.
Oud 24 maart 2010, 00:05   #60
Tejokus
Minister-President

Standaard

Citaat:
Heb een afwasmachine

Zoals ik eerder zei: Maurice Dewilde is veel te vroeg heen gegaan.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:25.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be