![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() Dat is een prestatie opzich maar op tv komen is toch niet te verwarren met de top van je vakdomein zijn..Goedele was de éénoog koning in het landen der sexuologische blinden..
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
Persoonlijk Geboortedatum: 21 januari 1963 Huidige job: co-hoofdredactrice en gezicht van ‘Goedele’ Talen: Nederlands, Frans, Engels, Duits, een beetje Spaans Hobby’s: alles in, op en onder het water: zwemmen, surfen, duiken, skiën, met dieren bezig zijn Opleiding 1975-1981 Humaniora Sint-Jozef, Betekom 1982-1987 Klinische psychologie, VUB 1989-1991 Familiale en seksuele wetenshappen, KU Leuven Bijkomende opleidingen dictie, cursus presentatietechnieken bij de NOS, diploma dactylo. Professionele ervaring 1986-1987 Miss België-jaar 1987-1989 psychologe (Nederland) 1989 presentatrice ‘Wie ben ik?’, VTM 1991 presentatrice ‘De Lieve Lust’, Stubru 1995-2007 presentatrice van programma’s als ‘Vanavond niet, schat’, ‘Goedele’, ‘Recht van antwoord’ en ‘Sterke vrouwen’ 2007 presentratice van ‘Slimmer dan een kind van tien’, VT4 2008 co-hoofdredacteur en gezicht van ‘Goedele’ Schrijfster van o.a ‘Ons seksboek’, ‘Haar penisboek’, ‘Het vaginaboek’ en ‘Haar seksbijbel’ Ambassadeur voor de Verenigde Naties http://www.vacature.com/scripts/inde...eadingID=35588 Laatst gewijzigd door Tick : 23 maart 2010 om 15:26. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dat boekste van Goedele? Mijn vrouw heeft er ooit eens een aflevering van gekocht , toen ze naar het ziekenhuis moest , geloof me vrij djimi, in vergelijking daarmee is de Flair wereldliteratuur. Laatst gewijzigd door Pericles : 23 maart 2010 om 15:31. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
t gaat erom van waar ze kwam en wat ze heeft uitgebouwd zou ik zo zeggen ik vind dat ze dat ferm gedaan heeft. sterke madam bij mij mag ze nog altijd binnen ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
toch wel een pak plezanter dan de flair hoor ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Zo is dat. Enne: ik ben blij dat ik haar geen onderdak hoef te geven ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Maar gelukkig voor mij - èn voor mevrouw - staat Anna List vooraan in de ongetwijfeld lange rij kandidaat-asielverleners ![]()
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Goedelemadame met haar irritante betuttelende stem vind ik alvast te passé composé en uitgehold om nog op het scherm te komen... er is genoeg fris en nieuw aanstormend talent in de aanbieding..
De waarheid is niet meer dan de leugen die de mensen van je verwachten.’ (Gerrit Komrij) Laatst gewijzigd door globalmedia : 23 maart 2010 om 17:02. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |