![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Die vrouw werd neergeschoten, alleen omwille van het feit dat ze een hoofddoek droeg. Jij vindt dat een gegronde reden?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Maak eens een statistiekje hoeveel islamitische vrouwen door autochtonen worden vermooord of fysiek aangevallen tov hoeveel autochtone vrouwen door islamieten worden vermoord of fysiek aangevallen. De uitkomst kan ik zelfs zonder kristallen bol voorspellen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat je echter niet wil zien is dat een jongeman zolang gebrainwasht werd door zijn VB-familie tot hij een zwarte vrouw vermoordde enkel en alleen omdat ze zwart was en een Turkse vrouw neerschoot enkel en alleen omdat ze een hoofddoek droeg. Wat deze jongeman deed, bevindt zich in de perfecte continuïteit met de Holocaust, met de Belgische genocide in Congo en dies meer.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alles is in verhoudingen, Belgische mannen die niet onder een vrouw willen werken zijn blijkbaar vele malen zeldzamer dan dat dat het geval is bij hun islamitische sexegenoten. Ik ben in mijn leven twee maal overvallen in de zaak en tweemaal is er een poging tot oplichting beweest, telkens door mensen van Marokkaanse afkomst , nooit daar autochtone Belgen, terwijl die met ca 30 keer zoveel zijn. Ik trek daar ook mijn conclusies uit, Marokkanen komen bij mij niet meer binnen (trouwens ge zijt er niets mee, ze betalen in ca. de helft van de gevallen hun premies niet, dat bezorgt mij extra werk, ik ben niet meer bereid daar mijn latijn in te steken). En dan nog iets , gezien wat ik meegemaakt heb , mijn ervaringen uit het verleden, en er staat er ene voor de deur , dan denk ik steeds ,en ik kan er niet aan doen "de volgende overval is in de maak". Laatst gewijzigd door Pericles : 4 april 2010 om 11:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
Voel je nu zelf aan hoe belachelijk uw stelling overkomt? Over brainwashen gesproken, hoeveel islamitische jongeren krijgen hun haat tov de autochtoon niet met de paplepel binnen, later vogt die haatprediker in de moskee wel om de "opleiding" te vervolledigen. Maak eens een statistiekje uit de dagdagelijkse realiteit om uw geprojecteerde vooroordelen te ontzenuwen.
![]() |
![]() |
#46 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is de harde realiteit. Het zijn dezelfden die destijds met de nazi's collaboreerden en nu opnieuw racistische moorden plegen. En waarom precies een zwarte vrouw vermoorden, als er niet in het collectieve onbewuste de oude koloniale gruweldaden in Congo meespeelden?
Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Kallikles : 4 april 2010 om 11:23. |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#48 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wentel u maar verder in uw negationisme. Iedereen heeft door wie jij bent.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu, als we het toch over "blank" hebben, die vrouw met hoofddoek was zo blank als jij en ik.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Zijnde?
![]() |
#52 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Iemand die weigert in het reine te komen met onze geschiedenis.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Zelfs een land als Zuid-Afrika heeft de stap naar vergeving voor hun verleden gezet. Je was niet eens geboren tijdens de feiten waarmee je weigert "in het reine te komen". Hoop je er iets mee te bereiken of is het een soort van plaatsvervangend masochisme? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Belachelijk. Er treft mijn generatie geen enkele schuld wat er +60 jaar geleden is gebeurd en heb bijgevolg geen enkele reden om dit multicultureel te overcompenseren.
![]() |
#55 |
Banneling
|
![]() Gelukkig hebben we de zelfverklaarde elitarist Kallikles nog die ons dat allemaal haarfijn uit komt leggen, waarbij de racismekaart, heel, heel af en toe te pas, doch meestal on te pas, met veel en huilerig misbaar getrokken wordt in de zoveelste wanhopige poging om mensen met een schuldgevoel op te zadelen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet om schuld, het gaat erom dat jij dezelfde ideologie, hetzelfde discours en dezelfde slogans hanteert. Ik waarschuw dus de medeforummers voor jou en je trawanten, want ook voor het zgn. "eigen volk" hebben jullie niets als narigheid in gedachten.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of hoe noem je zwarten naar hier halen en illegaal tewerkstellen hier? Laatst gewijzigd door Xenophon : 4 april 2010 om 13:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Indien jij ziet aan mijn stelling dat ik niet in de realiteit leef; moet je op zijn minst kunnen aangeven wat er niet realistisch aan is. "Ze zouden beter eens nadenken over hun selectieprocedure/testen als ze dikwijls de verkeerde persoon selecteren om aan te werven. Wat zullen ze doen als ze 2 maal een "rasechte Belgische" macho aanwerven die niet onder het gezag van een vrouw wil werken? Geen Belgische mannen meer?"" Citaat:
De ene stortte de premies niet door. Bij de andere was de premie 30% hoger dan bij de verzekering. Moet ik nu besluiten dat alle verzekeringsmakelaars oplichters en criminelen zijn? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
|
||
![]() |