![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Jij pleit dus toch voor kansberekening als selectieprocedure. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=103 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Natuurlijk, zeker voor lagere functies waarvoor verschillende kandidaten voldoen. Met wie ga ik waarschijnlijk het minste last hebben is toch een vraag die een werkgever zich mag stellen . Of niet ?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Natuurlijk mag een werkgever zich die vraag stellen; vooral als hij de persoon zelf in beschouwing neemt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Nu zegt nog iemand anders (zeker al de 10-de) dat u in een schijnwereld leeft. Zou er dan toch iets van waar zijn ? ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als ik in mijn bedrijf al dikwijls problemen heb gehad met moslims (statistisch significant), dan neem ik er geen meer aan, zo eenvoudig is dat. Laatst gewijzigd door Pericles : 16 april 2010 om 09:56. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() Laatst gewijzigd door artisjok : 16 april 2010 om 09:54. |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=126 Citaat:
Zeker als je het niet kan uitleggen. http://forum.politics.be/showpost.ph...&postcount=103 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met "Natuurlijk mag een werkgever zich die vraag stellen; vooral als hij de persoon zelf in beschouwing neemt." bedoel ik dat de werkgever moet kijken naar de persoon zelf; naar wat die persoon kan, wat zijn/haar attitude is e.d; De werkgever moet niet kijken naar de groep waartoe hij/zij zou behoren. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Knock knock , reality !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Pericles : 16 april 2010 om 10:13. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar ik ken ze "dit soort " hoor. Schattig, lekker naief en soms neukbaar maar ik hou niet van dreadlocks ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Partijlid
|
![]() @Cdude, Pericles, Artisjok
Jullie hebben het hier over moslims...maar bij hindoes is dat pak hetzelfde... En trouwens, er is een verschil tussen moslims... moslims die uit vrije landen komen zijn zoals Europeanen, ze werken met iedereen. Kazachstan, Azerbeidzjan, Kirgizië...
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Ik heb in Brussel jaren gewerkt(IT) met Iraniers, Russen, zelfs Mongoliër, ... Met welke nationaliteit kon je niet/moeilijk communiceren, probeerde altijd onder werk uit te raken , hield zich bewust "dom"? 3 X raden ... Met de anderen, soms zware discussies maar altijd wederzijds respect en goed gelachen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
Ze komen naar Europa, krijgen een leger kinderen, willen niet werken. En als ze toch moeten gaan werken dan doen ze hun best om ontslagen te worden zodat ze werkloosheidsuitkering kunnen krijgen. Er zijn natuurlijk uitzonderingen...
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Werkgevers moeten kijken naar de kwaliteiten van iemand; dat doen werkgevers dan ook. Maar een werknemer vraagt zich ook af of hij met een werknemer een duurzame arbeidsrelatie kan aangaan, en wanneer je dan er ervaring hebt dat dit bij persoon A dit geen rarantie is omdat je al verschillende A's in dienst had waar steeds gedonder van kwam kies je als werkgever voor persoon B...want wanneer je B mensen aanneemt heb je geen gedonder...je kiest dus voor zekerheid tot een duurzame arbeidsrelatie en zolang je ontkent dat dit proces het handelen van werkgevers bepaald en blijft kraaien over "discriminatie" krijg je dit probleem niet opgelost! Want natuurlijk krijgen zo ook A mensen met capaciteiten minder kansen! |
|
![]() |
![]() |