![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het zou kunnen dat er de komende dagen lekken komen waarin CD&V grote toegevingen zou doen maar ten laatste leste is het maar de benoeming van die burgemeesters.....
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als ik die foto's van Bourgeois in actie met de geit van Leterme eens onder zijn neus duw dan kan dat snel veranderen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het is een lang en tragisch verhaal.
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() QUOTE=solidarnosc;4682464]Het is een lang en tragisch verhaal.
![]() Voor wie ? Voor Bourgeois of voor de geit ? ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() pffff geruchten...
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat is punt één. Punt 2: Het balonnetje werd opgelaten door een Vlaming. Waarom kakken jullie dan weer eens op de Walen ? Laatst gewijzigd door Henri1 : 8 april 2010 om 18:24. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
maar dat zal wel allemaal teveel gevraagd zijn voor Dewever.
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() A propos, Knack speelt hier het spelletje mee van diegenen die Dehaene willen doen mislukken. Brussel-hater Rik van Cauwelaert heeft zich weer eens niet kunnen bedwingen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Niet dat ik niet denk dat Knack geen spelletjes speelt... maar waarom zouden ze dit spelletje zo willen spelen zoals jij het hier komt vertellen?
![]() |
#56 | |
Staatssecretaris
Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
|
![]() Citaat:
pffff ik ben een brussel lover; ik woon er; mooiste stad van vlaanderen/belgie desalniettemin stem ik tegen een uitbreiding van brussel; daar is werkelijk geen enkele reden voor (behalve de waalse annectatiedrift).
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kun je even een link geven naar de post in deze discussie waar ik precies op 'de Walen' kak? Alvast bedankt.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Van al die geruchten, geloof ik geen fluit.
Den dikke moet een soort voorstel overmaken aan de partijvoorzitters, en aan die mensen alleen. Het Blok even erbuiten gelaten, heeft het Weverke al een tijd geleden bedankt, en nu is Geneerd'haarnie ook op die weg. Stel dat die mensen "akkoord" gaan met de uitbreiding van Brussel: hoe moet dat dan in zijn werk gaan ? Ik weet welke (moeilijke) weg, en heel wat forummers hier ook. Stel dat die mensen "akkoord" gaan met de benoeming van de drie wetsovertreders. Wie moet die benoeming doen ? De Vlaamse regering. Ziet gij die al bakzeil halen ? Ja, voor wat dan ? En na welke herschikkingen en nodige krisissfeer ..?? Het is eer te verwachten dat de loodgieter met zaken komt die meteen in de kamer gestemd kunnen worden door de huidige meerderheid (wat een minderheid is van Vlamingen). En ik verwacht dat zelfs die zaken voor iedereen 'erover' zullen zijn (voor de ene onbespreekbaar, voor de andere nog ruim onvoldoende dus een breekpunt ...) rustig afwachten, daar zal niks anders opzitten
Vlaanderen is niet van iedereen. Vlaanderen is enkel van hen die een inspanning doen om ertoe te behoren. De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd. Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA) Laatst gewijzigd door De schoofzak : 8 april 2010 om 18:58. |
![]() |
![]() |