![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Als je als overvaller op pad gaat, begeef je je buiten de wet. Een overvaller moet er dan ook mee leren leven dat er nog andere zijn die weinig om de wet geven ... En niet komen bleiten achteraf. Ik hoop oprecht dat hij werkonbekwaam is voor de rest van zijn dagen. Laatst gewijzigd door Another Jack : 13 april 2010 om 14:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of pleit je nu voor een soort van far west-model? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jij bent het die een Amerikaans model, qua samenleving, hier wil installeren.
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Alleen vind ik dat de wet te streng is voor mensen die hun overvallers afschieten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Daarom is het belangrijk dat we in de toekomstige onafhankelijke Vlaamse staat een degelijke wetgeving gaan gebruiken. Minder Belgisch en meer Amerikaans dus. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
En dan is het ok? O ja:hij moet eerst nog een wapen tonen! Het feit dat die man dat vorig jaar ook al had meegemaakt, zelfs nog in de koffer van een auto werd opgesloten...en het "slachtoffer" een gevangenisklant was die voorwaardelijk eventjes vrij was...werpt toch ook een bepaald licht op de zaak! Is het beter dergelijke lieden 17 keer op te pakken en weer te laten lopen... tot ze zelf dodelijke slachtoffers maken? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ergens klopt precies iets niet... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Meer van dat gespuis, autochtoon of allochtoon, een kogel door hun kop jagen zou onze maatschappij enkel maar ten goede komen! En ja, dat zou vooral het werk moeten zijn van de politie. Nu staan ze er weggestopt achter hun schilden op een afstandje naar te kijken en o wee als ze er een te pakken krijgen en niet braaf en beleefd genoeg zijn! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Of gaan we weer voor de sossen en de cvp stemmen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Best misschien ineens gaan voor de onafhankelijke staat Vlaanderen want ik heb zo de indruk dat de neiuwe wet niet naar de zin van onze Waalse vrienden gaat zijn en dus in Belgie niet zal kunnen of moet ik zeggen, niet zal mogen?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Alleszins toch wat nuanceren, ik ben ervoor dat je gewapenderhand je eigendom en leven mag verdedigen. Maar achtervolgingen om dan midden op straat wat in het rond te staan schieten is er toch wat over. Terwijl je overvallen wordt, ok, maar achtervolgingen laten we best over aan de politie. Citaat:
![]() Je hoopt op de Vlaming om Belgie te veranderen? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() waarschijnlijk wel, want hij zou daarenboven nog geschoten hebben met een "zwart" wapen (zonder vergunning)
"Je kan niet zeggen dat de zwart-gele leeuw een symbool van de collaboratie is. (klik)" (Bruno De Wever - historicus) ![]() Laatst gewijzigd door Zipper : 13 april 2010 om 15:02. |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dan doe je alles om je spullen terug te krijgen, ge moet u even in die plaats van die mensen zetten. Zo ne juwelier kan plat geruineerd zijn he, als ze zijn vitrine even leegmaken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Moest het nu een verboden wapen zijn, weggevelen nummer of afgezaagde loop of iets dergelijks, dan wordt het een straf tot vijf jaar dacht ik. Niettemin wordt hij daarvoor niet vervolgt als hij op assisen gestraft wordt vermits die straffen voorrang hebben. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar iemand achtervolgen en midden op straat wat in het rond schieten en dan de man waar hij achteraan zit doodschieten mag hier nu eenmaal niet, sorry. Ook niet als die man vijf minuten geleden uw winkel overvallen heeft. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik hoop in elk geval voor die mens dat ze hem niet te serieus gaan pesten, in mijn ogen heeft m een goe werk gedaan. |
|
![]() |
![]() |