![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
Locatie: Dietsland-Europa Ideologie: Solidarisme en corporatisme
|
![]() Ik erken Dronkoers niet als delegee. De boel gaat plat! Gratis bier en tetten voor iedereen die staakt.
![]() ![]() ![]() Laatst gewijzigd door Metternich : 14 april 2010 om 12:45. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
|
![]() Zolang ik geen job erkend krijg, staak ik mee!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil haar even spreken omtrent haar sollicitatie.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Je mag staken als je hier toch geen job hebt. Blijf thuis en wees nukkig. Contacteer je gemeente of stad op voorhand over de regels omtrent het in brand steken van autobanden.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik word milieu inspecteur
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ela, voor ge aangenomen zijt, wil ik eerst nog wel wa platbranden tijdens onze wekelijkse staking eh
![]()
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]()
Het ogenblik nadert, waarop grote beslissingen moeten worden genomen. Tegenover Europa staat een monsterverbond van sleur, onwetendheid, zelfzucht, verouderd nationalisme en volgzaamheid aan buitenlandse instructies. De tegenstanders maken zich klaar voor de strijd. Sommigen kunnen wij overtuigen, anderen moeten wij verslaan; dat is het, waartoe wij mannen en vrouwen van onze volken oproepen. Tezamen zullen wij overwinnen. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() ![]() Als gevolg van de voortdurende sociale onrust zijn de targets niet bereikt en zijn de winsten lager dan geraamd. Bijgevolg dient er gesaneerd te worden: het management laat het personeel de keuze: of een algemene loonsverlaging van 6% aanvaarden, of 24 ontslagen. O ja, het heeft geen zin u te wenden tot hoofddelegee Dronkoers, want die heeft een spoedvergadering met drie bakken Blonde Leffe. Voor eventuele opmerkingen gelieve u zich te richten tot Deheer Van Dietschland, de personeelsdirecteur.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 14 april 2010 om 17:27. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Ik stel me wel kandidaat voor de sales in het buitenland
![]()
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Boel platleggen! ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
|
![]() Wat nu????
Gij moet den boel kalm houden, en daar heb ik tot op heden nog nie veel van gemerkt. Doet wat beter uw best of ge kunt uw gratis bezoeken aan de bedrijfskantine op uw buik schrijven. Ik heb er verdorie al spijt van dat ik Herr Flick niet heb aangesteld tot hoofddelegee ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() dit is best wel een grappige topic.
![]() maar alle gekheid op een stokje... ik vermoed dat in de echte wereld, in een echt bedrijf het precies hetzelfde is als wat hier in de 3 paginas van de topic aangetoond wordt. een grote warboel, niemand die elkaar echt begrijpt, niemand die echt weet wat hij doet... ![]() trouwens, ik solliciteer voor de functie van ombudsman. zo lekker uit de hoogte doen en voor alles en nog wat steekhoudende en minder steekhoudende kritiek geven, daar ben ik goed in ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik wil wel zorgen voor het transport over land en water. Op freelance basis uiteraard.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 14 april 2010 om 19:20. |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Is de enveloppe voor de Revolutionaire Belasting klaar?
![]() ![]() Undefeated Army Bietan Jarrai
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
|
![]() Aan Deheer Jazeker, CEO PETKO N.V.
Forumstraat 1 1000 Politics.be Geachte Heer CEO, beste Jazeker, U heeft ongetwijfeld ook al kunnen vaststellen dat er een aanhoudend problematisch sociaal klimaat heerst onder het personeel van PETKO N.V. Deze gang van zaken zorgt voor een grote ongerustheid, niet in het minst bij de aandeelhouders. Langs deze weg wil ik er bij U dan ook ten zeerste op aandringen dat U met onmiddellijke ingang actie onderneemt tegen deze zeer negatieve en betreurenswaardige evolutie binnen ons bedrijf. Terloops wens ik U er ook op te wijzen dat Deheer Zwartengeel, thans Financieel Directeur, al enige tijd bijzondere interesse vertoont in Uw functie. Inmiddels teken ik, met de meeste hoogachting, Den Ardennees Hoofdaandeelhouder PETKO N.V.
Laatst gewijzigd door Den Ardennees : 14 april 2010 om 21:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() ![]() ![]()
I have a total irreverence for anything connected with society except that which makes the roads safer, the beer stronger, the food cheaper and the old men and old women warmer in the winter and happier in the summer. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat is voor mij gelijk.