![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Een malconte frakkendraaister alla Morel, intussen monddood gemaakt door Heilige Filip en zijn cornuiten.
Laatst gewijzigd door Henri1 : 21 april 2010 om 16:11. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Je bent zo in vorm vandaag, is dat omdat de zon schijnt? Je bent er trouwens vergeten bij te zeggen dat de kindjes van Marleen naar het Midden-Oosten op schoolreis gaan. Met die maximumfactuur wordt dat allemaal wel moeilijk.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar zoals gewoonlijk speel ik poker en post ik in politics.be. Allez, kga eerst wat doen nu... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
|
![]() Citaat:
Dark tourism... Citaat:
![]() |
![]() |
#50 |
|
![]() Ik wordt hier doodongerust als ik de Belgische nationalisten nu al de loftrompet zie steken van Filip De Winter...
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() Ze zouden beter naar de Congo gaan. Naar de erfenis van de massamoordernaar Leopold 2.
Daar valt pas wat te zien! Shock and awe...
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() Ge weet toch dat Barakken-Marleen uit het VB stapte omdat zij niet de gewenste plaats kreeg op de VB-lijst? Voor de rest was de Auschwitze Barakken-Marleen volstrekt onzichtbaar in het parlement.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() Ik ben zelf in Auschwitz geweest (moest toch in de buurt zijn), en die mevrouw waarvan in het openingsbericht sprake is, heeft gewoon gelijk. Het zijn enkel wat lege barakken, een poort en een stuk spoorlijn, en het enige wat er verder te zien is, zijn schoolklassen waarvan de leerlingen ofwel met een verveeld smoelwerk rondlopen, ofwel ginnegappend bezig zijn. Wat voor soort leerlingen ginnegappend over het terrein daar lopen, laat zich wel raden overigens, en neen, het zijn geen roomblanke kaalkopjes - maar dit terzijde.
Hoe dan ook, de foto's van Auschwitz en andere concentratiekampen uit de geschiedenisboekjes op school maakten op mij 100 x meer indruk dan het huidige kamp met lege barakken, dat op mij eerder een bijkans commerciële indruk achterliet. Het ontbrak er bij wijze van spreken maar net aan dat er geen sleutelhangers en t-shirts met "arbeit macht frei" verkocht werden. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 21 april 2010 om 16:44. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
|
![]() Mag ik even aanstippen dat ik weer een kanjer van een dt fout heb gemaakt...ik schaam mij onderhand bijna door...ik wordzonderT....
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Er zijn natuurlijk honderden (historische) sites die 'in het echt' zwaar teleurstellen.. Tieners zullen meer geinteresseerd zijn in een gratis reisje VER van bedumpte klaslokalen.. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Maar zoals ik al zei, maakten de foto's in mijn schoolboeken veel meer indruk op me, alsmede het relaas van twee overlevenden die voor de klas over de gruwelen kwamen vertellen. Dát is mijns inziens een veel betere manier om het e.e.a. duidelijk te maken, hoewel het aantal overlevenden tegenwoordig op de vingers van één hand te tellen is natuurlijk. Laatst gewijzigd door Sus Iratus : 21 april 2010 om 17:05. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() U bent nu bezig Auschwitz te banaliseren. Maar gezien uw Avatar, verwondert me dat dan ook helemaal niet.
Laatst gewijzigd door system : 21 april 2010 om 17:25. |
![]() |
![]() |