![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik heb zonder problemen toestemming gekregen om vrijwilligerswerk te doen, ik ben actief bij 2 verschillende verenigingen. Dat vrijwilligerswerk is ongelooflijk belangrijk voor mij, het zorgt voor afwisseling in mijn leven en maakt dat ik me nuttig voel. U schrijft echter in een volgende post dat u zulk werk bij een firma wilt doen. Als dat een gewoon bedrijf is met het oogmerk om winst te maken, is het begrijpelijk dat de toestemming geweigerd wordt. Waarom probeert u niet in één of andere vzw? Of in een ziekenhuis bijvoorbeeld? Daar zijn altijd mensen nodig om patiënten van de éne naar de andere afdeling te brengen voor onderzoeken of zo en hen tijdens het wachten gezelschap te houden. De mogelijkheden zijn legio. Ik raad u sterk aan om verder te zoeken naar vrijwilligerswerk. Het schenkt heel veel voldoening.
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het doel van ne goeie strop is dat ge uw nek breekt, en dus quasi direct dood zijt, het wordt heel ambetant, als de strop u enkel verstikt, dan kan het een paar minuten gaan duren, en dat is vreselijk irritant, en ongetwijfeld ook pijnlijk als ge het met een ijzerdraad doet. Om u te verhangen moet ge dus doordacht te werk gaan, niet zomaar een luske maken, want dat kan vrij ambetant aflopen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Eeen beetje souplesse met mensen die geen andere uitmonding meer hebben aub... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Banneling
|
![]() Dat heeft niets te maken met zwart werk maar met het feit dit werk moet gedaan worden door normale werknemers.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik vind het zeer raar dat wanneer men iemand zoekt om te komen werken er niemand komt opdagen en dat langs de andere kant men wel vrijwilligerswerk wil gaan doen in meestal bedrijven die geen geld te kort hebben om mensen te betalen.
Voor betaald werk bedanken ze, het betaald te weinig en dus zoeken ze onbetaald werk. Kwestie van evenwicht in hun logica te houden?
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
eerste poging: overdosis lichte pijnstiller ->maagspoeling tweede poging overdosis betablokkers->maagspoeling en 2 maand coma, een maand internering. derde poging: pijnstillers + plastic zak +kussen over 't hoofd-> RIP 12 jaar ! En dat was "maar" de derde zelfmoord die ik meemaakte. Laatst gewijzigd door filosoof : 24 april 2010 om 11:40. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Gouverneur
|
![]() Klopt en eigenlijk vind ik ook dat men dat recht niet heeft.
![]() |
#52 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat het merendeel wel eens met de gedachte gespeeld heeft. Als ge denkt; ik zie het niet meer zitten. Stop er dan mee. Het leven is hard, beenhard en je moet er proberen het beste van te maken.
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 24 april 2010 om 22:15. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Mocht men ieder naar huis sturen die een te saai werk heeft, er zouden er waarschijnlijk niet al te veel meer gaan werken. Garnalen pellen voor de kost bv, dat is saai.
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dit heeft weinig te maken met vrijwilligerswerk maar alles met een werkgever die op goedkope manier een vervelende job gedaan wil krijgen. Waarom neemt hij u niet als interim aan voor de duur van het werk? Dan zou u - als het echt zo vervelend is - kunnen afspreken om bv de éne week wel en de andere niet te werken of iets dergelijks. En dan wordt u tenminste eerlijk betaalt.
![]() |
![]() |
#56 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |