![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Provinciaal Statenlid
|
![]() Citaat:
Persoonlijk vind ik opties 1 (geen gefoefel met apparentering en allerhande minderheden beschermingen) en 8 (eventueel in een aangepaste vorm) ook wel aanvaardbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Al diegene die instemmen met de ontbinding van de kamer en de nieuwe verkiezingen plegen regelrecht woordbreuk aan het Vlaamse eisen uit 2004.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() Wat valt er te vieren dat BHV niet gestemd zal worden in de kamer ????
Die stemming moet gebeuren omdat de Franstaligen dan vernederd zullen worden en er dan nooit geen vertrouwen meer zal komen om een Belgische regering te vormen. Uiteraard zullen de verraderspartijen bij uitstek, de paarse partijen, meteen stemmen met de Franstalingen voor de ontbinding van de kamer. Regelrecht woordbreuk. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
|
![]() allé zenne, de Franstaligen schieten weer op de Vlamingen terwijl zijzelf het al 40 jaar rekken!
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
|
![]() Tja, het blijft wel politiek, he. Ook interessant om te zien hoe iedereen nu vlotjes de zwarte piet doorschuift naar de O-VLD. Ik vraag me af hoe lang Alexander De Croo schaapachtig gaat blijven lachen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Uw soort.
Doorzoek forum.politics.be (aangepaste zoekmachine) Laatst gewijzigd door Nr.10 : 26 april 2010 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
maar het zullen wel andere partijen zijn die zullen winnen ipv de vld door de uitspraak van de Franstalige partijen: zij geven de schuld aan alle Vlaamse partijen, niet alleen de VLD. Laatst gewijzigd door Shadowke : 26 april 2010 om 18:43. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Als die stemming niet gebeurd en er komen verkiezingen, vervallen dan ook niet alle wetsvoorstellen in de kamercomissie omtrent BHV ? Wees maar gerust dat men in Vlaams Brabant die rotverkiezingen niet wil en ik zal hen als West-Vlaming voluit steunen ! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Minister-President
|
![]()
Everyone, Republican or otherwise has their own particular part to play. No part is too great or too small, no one is too old or too young to do something. Bobby Sands (1954-1981) on hunger strike in 1981 Long Kesh The foggy dew http://www.youtube.com/watch?v=28Bq_2soGIA "Marre des revendications linguistiques flamandes! De la modestie svp quand on a une langue si locale" SHAME betoging in Brussel op 23/01/2011 Tiocfaidh ár lá |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Europees Commissaris
|
![]() Yep, ik ben geen O-VLD fan, maar het is laf hoe de Franstaligen hier op smerige wijze hun eigen fouten doorschuiven naar Dhr De Croo en de VLD.
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Als ik van jou was zou ik de RTBF nu even opzetten, dan kan je ze allemaal aan het woord horen. De schuld ligt volgens Reynders, Di Rupo en een trits andere mensen toch goeddeels bij de VLD, hoor. Dan zwijg ik nog over de positie van de andere Vlaamse partijen.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als West-Vlaming.
![]() |
#55 |
Minister-President
|
![]() Mooi! Verkiezingen nu. Stem de idioten weg! Ik weet wat ik zal stemmen en het zal gene Bart De Wever zijn...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Het is niet alleen laf van de franstalige partijen de zwarte piet door te schuiven naar OVLD maar ook laf van de partij van de 5 minuten politieke moed; hoorde daarjuist Thysen nog dat haar partij geen enkele schuld treft, dat haar partij er alles aan gedaan heeft om tot een akkoord te komen en dat de schuld te zoeken is bij de liberalen.
Tiens een akkoord, ik dacht toch dat er geen akkoord nodig was, volgens de woorden van Leterme in een blijkbaar al héél ver verleden.
![]() |
#57 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Maar.... ik "verheug" me reeds nu over de houding van de O.-VLD tijdens hun komende verkiezingscampagne. Wat betekent dan nog BHV voor hen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() Alleen Belgicisten en slippendragers van het regime willen deze verkiezingen...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() OVLD heeft nog niets anders gedaan dan deze regering af te breken.
Ik huiver ervoor als zij hieruit winst gaan boeken.
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie heeft het probleem BHV voor zich uitgeschoven? Welke partij wil hier winst uit halen? Zou de kiezer echt zo dom zijn?
![]() |