![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dus als je voor vlaamse onafhankelijkheid bent, dan ben je haatdragend ten opzichte van de franstaligen in de rand?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Walen snappen dat gedoe allemaal niet. De kans is groot dat ze de MR de rug zullen toekeren, maar dan gaan die stemmen weer terug naar de PS en dat vinden jullie hier ook niets..... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De verhoudingen in het echte leven zijn veel gematigder dan U hier wil laten geloven. Die Walenhaat van U leeft alleen hier in cyberspace en in uw hoofd natuurlijk. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() U beweert dus dat ik de Walen haat? Grappig, want ik heb heel wat Waalse vrienden. Het is niet omdat ik geen toegevingen wil om iets ongrondwettelijks recht te zetten en omdat ik ijver voor een splitsing van dit land, dat ik tegen de Walen ben. Ik ben tegen Belgie als een instituut en dat is iets heel anders natuurlijk. Akkoord, moeilijk te begrijpen voor een rabiate Vlamingenhater, maar goed, dat is dan weer niet mijn probleem
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
U vindt dat Walen profiteurs en leegzuigers zijn, niets meer en niets minder. Ik denk dat een Waal in nood voor U geen glas water waard is. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Heb ik dat gezegd? Nope, ik zei gewoon dat het beeld dat je hier krijgt niet overeen komt met het beeld in de straat. Ik zei letterlijk 'die haat is er niet'
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ze proberen hem te verkopen als haat naar de Waalse politici..... Zielige mensen zijn het. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Dat een rabiate Vlamingenhater dat betwijfeld is alweer mijn probleem niet. Ik zit in een milieu waar Waalse vriendschappen gewoon een logisch gevolg zijn omdat ik er elk weekend mee in contact kom. Sommige Walen zijn inderdaad profiteurs en leegzuigers, maar dat zijn sommige Vlamingen even goed. Dergelijke sujetten hoeven van mij inderdaad geen medelijden verwachten. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Maar wat doen we dan met de overige Franstalige politici die er geen graten in zagen hem in z'n onzinnige eisen te volgen? Zijn dat dan ook allemaal blaaskaken?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Gouverneur
|
![]() Ik snap iets niet. Een taal is een belangrijk onderdeel van de culturele identiteit van een land. Vlaanderen/Belgie wil niet onderdeel uitmaken van Nederland en haar cultuur. Waarom heeft het dan zoveel moeite met het verliezen van iets waar ze geen onderdeel van uit wil maken en wat dus eigenlijk ook niet van haar is? Als de taal niet de belangrijkste factor is in de culturele identiteit van de Belgen, wat maakt het dan uit of die taal Frans is of Nederlands?
![]() |
#56 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat niet alleen om de MR, hé.
Ook CdH, Ps en zelfs Ecolo verhardden hun standpunten na Olivier Maingains fameuze telefoontje van uit de auto. U gaat me toch niet vertellen dat u dat al vergeten was? Maingain zélf is het alvast niet vergeten. Of was hij het niet die zei dat hij heel tevreden was met de 'nooit geziene solidariteit' van de Franstalige politici?
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het francofone front stond immers volgens Maingain ijzersterk... Henrike verwijt de Vlaams nationalisten hun standpunt,en dit terwijl het héle waalse front zo mogelijk nog radicaler zijn wat hun standpunten betreft... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Die willen BE niet opblazen, want anders BXL kwijt. Die mogen dus zo radicaal zijn als ze willen. Ik zou het wel appreciëren mochten ze voortaan gewoon samen één partij vormen. REX lijkt me wel een passende naam daarvoor. Zou daar nog copyright voor moeten worden betaald? Zo ja, dan moeten ze het zo aan boord leggen dat de Vlamingen daarvoor opdraaien. Dikke kans dat ze daar nog in slagen ook, met een beetje hulp van le roi.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() Lol, hier een vingertje komen opsteken omdat er mensen haatdragend zouden zijn en dan zelf wat veralgemenend scheldproza produceren