![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Militairen zijn beesten die we moeten opsluiten in kooien.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() ![]() Je hebt 'm bij z'n pietje. Was jij geen gewetensbe(ver)zwaarder?
![]() |
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Er is niet veel dat Raf niet kent, liefje...
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Dat zou hij wel willen...
![]() Yep.
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Gouverneur
|
![]() Dus wat weet je concreet erover?
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ooit stond ik als dienstplichtig huzaar onder de douche met 4 andere huzaren en met......een stuk of 5 Friese en één Duitse dames. De dames waren druk bezig met hun handen en echt niet alleen met het inzepen van onze vermoeide ruggen.
Plots stond daar de officier van piket voor ons.....in vol ornaat (driesterren ritmeester, bijnaam paniekboer) met zijn ouwe stompenstokje onder zijn oksel. Hij keek ons aan, draaide zich om en reed in zijn jeep weg. Onze Uzi's lagen onbeheerd in de kantine tussen de kratten Heineken. Toch hebben we er nooit meer wat van gehoord. Wel hadden we allemaal koppijn op het ochtendappèl. ![]() Laatst gewijzigd door Derk de Tweede : 28 april 2010 om 21:03. |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Schande!
![]() Ze moesten het leger afschaffen ! ! ! ! !!! ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Nu ook nie overdrijven eh
![]()
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Heidi does Tirol, ... he in dit geval...
Laatst gewijzigd door Herr Flick : 29 april 2010 om 07:39. |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Op ne nacht was het een feestje voor die Boevers en hun vrouwen, die waren allemaal zo bezopen dat ze half in coma in die mess lagen... Ja wat doen we ermee ... in nen bus of ne camion geladen en die dan thuis gaan afzetten, ... maar of dat altijd de juiste man en vrouw voor het juiste huis waren,... ![]() Een ander trukske om op manouvers altijd genoeg geestrijk nat bij te hebben was appelsienen injecteren met vodka.... ne Screwdriver om in te bijten... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
-Gij springt ni. -*Spring* Hopla direct da spel terug aan de grond. Kwaad, kwaad. Niet gewoon.
![]() |