![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Partijdiscussies In dit forum kun je discussiëren over (standpunten van) politieke partijen. Plaats hier alles die specifiek te maken heeft met een bepaalde partij (of meerdere partijen). |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() Te veel Albanese rotzooi gesnoven ? |
||
![]() |
![]() |
#42 | |
Lokaal Raadslid
|
![]() Citaat:
U zit misschien dan toch in de verkeerde partij ? ![]() Baai de wee, ik vond die kliklijn ook al niks hoor maar de media hebben ze er toch maar mooi mee gehaald ![]() enne... in England bestaan al jaren kliklijnen ! Ik ga nog eens klikken zie nu ![]() ![]() ![]()
![]() |
#43 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#44 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() ![]()
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
||
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is gewoon een arrogante houding ten opzichte van de medemens. |
||
![]() |
![]() |
#46 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() in Brussel was er geen kliklijn maar doet de politei wel haar werk...
Brusselse politie pakt meer dan honderd illegalen op 17:06:21 BRUSSEL - De lokale politie van de zone Brussel-Hoofdstad-Elsene heeft deze voormiddag 108 personen opgepakt die illegaal in ons land verbleven. Onder hen bevonden zich ook kinderen en baby's. De politie was verschillende panden op het grondgebied van Brussel en Elsene binnengevallen. Daar troffen ze in totaal 108 illegalen aan, onder wie kinderen en baby's. Het ging vooral om Roemenen, al konden de agenten ook Algerijnen en Kosovaren oppakken. De actie was een antwoord op het toenemend aantal bedelaars met kinderen en baby's in de hoofdstad. De politie en het parket onderzoeken de zaak nu verder. Het is meer dan waarschijnlijk dat verschillende arrestanten deel uitmaken van een netwerk van mensenhandel. In dat geval zullen ze worden voorgeleid. De illegalen worden waarschijnlijk uitgewezen.
Stop het geknoei ! Vlaanderen op eigen kracht ! Volk wordt staat. Vlaanderen mijn land. Vlaanderen onafhankelijk. Gedaan met geven en toegeven ! 12 miljard euro Vlaams geld in Vlaamse handen ! Mooie woorden zijn zelden waar, ware woorden zijn zelden mooi. "Niets lijkt zo op fascisten als de huidige antifascisten. Nultolerantie is een begin, rechtbank het einde. "De mening van een moslim heet geloofsovertuiging, die van een Vlaming is racisme. |
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Op justitie schiet het nul komma nul op in verband met illegalen, ze krijgen nog steeds allemaal het bevel om het land te verlaten, wat zowiezo een lachertje is, en voor de schijn sturen ze dan eens twee of drie man terug. Die kliklijn is absoluut geen goed idee, maar er is tenminste wél een partij wat er probeert iets aan te doen. Nu kan men zelfs het 'illegaal' verblijf meetellen als men Belg wil worden om zo aan die x-aantal jaren te geraken van verblijf, dit trekt toch nóg meer illegalen aan naar hier? Dit is geen snel-Belg wet meer, dit is puur amateurisme. Hoe zou men reageren als men een kliklijn voor Blokkers ging installeren, dan was alles OK zeker?
![]() |
#48 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#49 |
Partijlid
|
![]() vlaams blok wilt zich meer en meer profileren als partij dat meer naar het centrum toe gaat, en zit zo de laatste tijd meer en meer andere maatschappelijke problemen aan te kaarten ipv altijd weer over de allochtonen. Mooie strategie, dat wel, maar waarom moeten ze weer persé een kliklijn openen tegen migranten? Open dan een kliklijn om de niet-werkzoekende-maar- 'zwart'- werkende -belg aan te geven als het sociale toch zo belangrijk lijkt te zijn voor hen
het feit dat ze toch weer migranten viseren zegt al genoeg over hun ernst van hun andere 'sociale-maatschappelijke' bezorgdheden |
![]() |
![]() |
#50 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
"Enkele personen uitwijzen om het houden van een groter aantal te verbergen voor de publieke opinie" |
||
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wil dat nu zeggen dat het Meldpunt voor Kindermishandeling ook wordt afgeschaft? Of mag die blijven?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
![]() |
![]() |
#52 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Ik denk dat ze geen kliklijn openen om zwartwerkers aan te geven omdat ze misschien vinden dat zwartwerk een gevolg is van de hoge loonlasten van het huidig beleid en haar voorgangers. En zo zullen er wel nog zaken zijn die U als misdaad bestempelt maar eigenlijk enkel en alleen maar het gevolg zijn van het wanbeleid. Inzake die illegalen: dat zijn slachtoffers, zoveel is zeker maar het zijn ook gelukzoekers die een gok wagen. Mensenhandelaars misbruiken dat. Het beleid gedoogt hen, getuige de bitter weinig effectieve aanpak, voorzover je zelfs kan spreken van een aanpak. Moeten we dan gewoon iedereen binnenlaten? Al eens nagedacht wat dit inhoudt voor onze economie en belastingdruk? Ergens moet je realistisch zijn, en ik denk, sorry, ik ben zeker, dat het Vlaams Blok dat nog het meest van alle partijen is. Eigenlijk is datzelfde beleid, door die hoge belastingsdruk, terwijl ze zou kunnen besparen via haar eigen werking - moest ze willen, hier zelf schuldig aan. Moesten er niet zoveel werklozen zijn, dan zouden die illegalen een veel grotere kans maken om hier een nieuw leven te vinden. Dat is denk ik ook het principe achter de Vlaams Blok stelling: "Eigen volk eerst". Daarna zien we wel wat we nog aankunnen. |
|
![]() |
![]() |
#55 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
#56 | ||
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#57 | |
Partijlid
|
![]() Citaat:
illegalen zijn idd slachtoffers, en mensenhandelaars moeten aangepakt worden, maar op die manier pakt men de slachtoffers aan en niet de mensenhandelaars zelf. Ze zouden beter de koe bij de horens vatten. Stel nu dat ik een illegaal hier zie, maar die werkt (in het zwart natuurlijk), en die functioneert goed in de samenleving, doet niet idioot of debiel etc etc, dan zie ik geen reden in waarom die zou moeten geklikt worden. Wij hebben het hier heel goed, vergeet niet dat we met ons gat in de boter zijn gevallen zonder er zelf iets voor te doen. Het is nu eenmaal het lot waar je wordt geboren...er zou wat meer solidariteit mogen zijn in deze wereld. zoals je wel weet, heeft de belastingdruk heeft zijn voor en zijn nadelen, maar zo'n zaken toewijzen aan de belastingsdruk vind ik ook maar kortzichtig. Ik kan het ook vanuit een andere heel kortzichtige, maar vooral simplistische bril bekijken: meer migranten = meer consumenten = hogere consumptie = goed voor de economie en is bijgevolg multicultureel ![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#60 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wat voordeel is er d�*�*raan? Wat valt daaraan goed te praten? U zegt om mensenhandelaars aan te pakken. OK. Waar zitten die? In een herenhuis hier in België op hun arrestatie te wachten? Nee. Die zitten ergens in het buitenland, evenals het geld dat ze ermee verdienen. Hoe komt dat ze geld verdienen? Omdat onze fantastische overheid die illegalen hier tolereert. Stuur ze weg en die mensenhandelaars hun inkomsten drogen op, evenals de nefaste invloed van die illegalen op de tewerkstelling hier. Hoe zouden die illegalen hier kunnen bijdragen aan de consumptie? Met dat hongerloontje? Vanwaar komt de winst van die mensenhandelaars denk je? Van dat loonverschil. Sorry, maar uw bril is inderdaad simplistisch. |
||
![]() |