![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() Ik ga zeker stemmen, kies wel deze keer voor de kleinste kwaal.
|
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() de reactie van de kleuterpolitiekers zegt alles eigenlijk. k' Vond dit een domme actie tot ik merkte hoe die politiekers hierop reageren. Zalig gewoon.
#43 |
Minister-President
|
![]() IK GA STEMMEN !!!!!!!!!
Wij Vlamingen zijn de laatste jaren decennia al wat gewoon. We zijn het gewoon om minderwaardig te zijn. Sinds de oprichting van België is het Vlaamse volk minderwaardig. Vlaanderen heeft steeds moeten opkomen voor rechten die nu als normaal beschouwd worden. Ik denk maar aan Nederlandstalig onderwijs, de Nederlandse taal in kamer en senaat. Maar dat is de “préhistorie”. Ik weet nog goed dat ik in 1978 als 14 jarig jongentje een sticker kocht voor 20 BEF ( ½ euro). “Brussel, Franstaligen pas u aan of verhuis”. De Vlaamse taal was ( en is nog steeds) minderwaardig voor Franstailgen en de Franstaligen vertikken het om Vlaams te leren als ze in Vlaanderen kwamen wonen. De sticker was in 1974 van Vlaams Blok. Toen had deze partij het al in de mot dat de rand rond Brussel verfranste. Deze partij riep later ook het voorstel uit van “zero tolerence” in bepaalde probleem wijken. Waarschuwde ook voor het asielbeleid, het gavaar van de islam. Thema’s die nu worden gekopieerd door ander partijen. Vlaanderen is de minderwaardigheid intussen ook gewoon dat u met de Vlaamse taal niet kan geholpen in spoedafdelingen van Brusselse ziekenhuizen. Vlaanderen is het gewoon dat 1.100.000 stemmers niet meetellen door een cordon. Terwijl een corrupte PS wel nog meedoet met minister Dearden. Vlaanderen is het intussen ook gewoon om minderwaardig te zijn wat stemkracht betreft. Een Waalse stem is meer waard dan een Vlaamse. De Walen hebben meer senatoren volgens hun bevolking dan Vlaanderen. Vlaanderen is het gewoon dat het koningshuis minderwaardig neerkijkt op de Vlamingen. Het heeft decennia geduurd voor het koningshuis een beetje de taal sprak van de meerderheid. Recent weigert de koning nog te spreken met een bijna meerderheid van de Vlamingen ( VBL + LDD + NVA + Open VLD). Vlaanderen is het gewoon dat ze minderwaardig zijn. Ze hebben de meerderheid in dit land, maar de minderheid legt zijn wil op. Vlaanderen wist dat op de stemming van BHV er een alarmprocedure zou komen. Dat is Vlaanderen al gewoon. Wat Vlaanderen nog niet gewoon was, dat ze niet eens mochten stemmen van de minderheid. Dat is al een stap verder. Erger nog, de Vlamingen met hun meerderheid mochten zelfs van de minderheid niet hun vraag om stemming agenderen. Dat is wel echt straf. Iedere Vlamingen heeft die dag goed beseft hoe minderwaardig hij/zij wel is in het Belgisch systeem. IK GA STEMMEN !!!!!! Welke partij is de beste om de minderwaardigheid van de Vlamingen weg te werken ? Laatst gewijzigd door MORPHEUS : 3 mei 2010 om 18:49. |
![]() |
![]() |
#44 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Meuris heeft teveel geldingsdrang !
|
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
||
![]() |
![]() |
#47 | |
|
![]() Ik heb eerlijk gezegd moeten googlelen om te weten wie die piepo eigenlijk wel was, blijkt die pee te zijn van 'Noordkaap' en 'Monza', verklaart ook direct waarom de naam me niet direct iets zei....
Stephen F. Roberts: "...I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do. When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."
|
|
![]() |
![]() |
#48 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 |
Staatssecretaris
|
![]() FDF
#50 |
Staatssecretaris
|
![]() En te zeggen dat ik normaal gezien niet meer had moeten gaan stemmen
![]()
#51 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Staatssecretaris
|
![]() Dan moet em maar verhuizen.
#54 |
Staatssecretaris
|
![]() Nee maar de zomer van 2012 haal ik wellicht niet meer.
#55 |
Minister-President
|
![]() Maar ben dan wel van oordeel dat deze die niet gaan stemmen geen enkele reden hebben om dan wat dan ook maar te zeggen over de politieke beslissingen, want ik vind dat niet gaan stemmen gelijk staat aan dat je zegt, ik ben akkoord wie er ook aan de macht komt.
En zoals hier al eerder gezegd geweest is, als je zegt pffff voor wie moet ik stemmen, stem dan voor N-VA, het is een democratisch alternatief. Trouwens ik ben er zelf wel nog niet helemaal uit voor wie ik ga stemmen, maar dat ik ga stemmen is een feit.
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wint de N-VA te veel zetels, dan stappen de Franstaligen ondernemen de Franstaligen de nodige stappen om de verkiezingen ongrondwettelijk te laten verklaren. Dus hoe je het ook draait of keert, de uitslag zal moeten geven dat er een tripartite regering kan en moet gevormd worden of één van de partijen zal de verkiezingen ongeldig laten verklaren. Iedereen vergeet namelijk hoe machtig de verliezer word door de niet splitsing van BHV. Zowel aan Vlaamse als aan Franstalige kant. |
|
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() zo had ik het nog niet bekeken. Elke verliezer kan dus wraak nemen. Ik ben echt België kotsbeu aan het worden.
|
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() |
![]() |