![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
|||||||
| Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
| Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
|
Discussietools |
|
|
#41 | ||
|
Banneling
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#42 | |
|
Banneling
|
Citaat:
We krijgen verwijten van de moslims naar ons hoofd als "wij dumpen onze ouderlingen in ouderlingentehuizen". We hebben die verwijten niet gevraagd. De moslims leggen meer en meer beslag op onze schaarse ruimte en zorgen door hun steeds groeiend aantal er mee voor dat de woningen stilaan onbetaalbaar worden. De ene na de andere moslimnederzetting verrijst in onze steden en randgemeenten. De autochtonen worden vreemden in hun eigen land, net als de Palestijnen in Palestina. Als de politiek er niet in slaagt om dit probleem op te lossen is een Europese Intifada onafwendbaar. |
|
|
|
|
|
|
#43 |
|
Banneling
|
Als ik mijn hond uitlaat ben ik ook altijd gewapend. Op mijn rug draag ik een stengun, vooraan onder mijn jas een riotgun, aan mijn riem bengelen twee holsters, één met een Pythonrevolver Magnum 44, en één met een halfautomatisch Cobrapistool. Voor echte noodgevallen heb ik aan mijn andere zijde nog een Samoeraizwaard hangen: dat is handig als ge geen lawaai wil maken bij het afmaken van de vijand...
Last but not least: als ik werkelijk in het nauw gedreven word, veranderen mijn hond en ik in een zelfmoordcommando. Mijn hond draagt namelijk een band rond zijn lijf met een tiental dynamietstaven. Daarmee blazen we ons (en de vijand) dan gewoon op. Gedaan met de miserie! ![]() |
|
|
|
|
|
#44 |
|
Provinciaal Statenlid
|
Bron = http://www.nieuws.nl/bericht/4/24316
'Supermarkt wil Abdel wel als Eric' 21-05-2004 Het was een klein onderzoekje. Maar de 20-jarige Amsterdamse student Abdel Nassiri heeft er wel zijn conclusies aan verbonden: In Nederland wordt nog volop gediscrimineerd. Abdel heeft de afgelopen maanden geprobeerd een bijbaantje te krijgen in een supermarkt of warenhuis. Onder zijn eigen naam werd hij vaak afgewezen, maar nam Abdel de naam Eric Verduin aan, dan mocht hij veelal direct langskomen. Regelrechte discriminatie, noemt de Amsterdammer het vrijdag in de Volkskrant. Zowel bij supermarkt Dirk van den Broek als bij Albert Heijn werd hij totaal verschillend behandeld. "Het doet me verdriet om erachter te komen dat ik niet word geaccepteerd als Nederlander", aldus de student. De personeelsmanager van het Dirk van den Broek-filiaal waar de jongen heeft gesolliciteerd, zegt dat het personeelsbestand een afspiegeling moet vormen van de wijk waarin een vestiging is gelegen. Dat komt er volgens hem op neer dat sommige filialen liever iemand aannemen met de achternaam 'Jansen'. "Maar als ik dat hardop zou zeggen bij een sollicitatie, dan ben ik aan het discrimineren. Dat is een dilemma waar de hele branche mee worstelt." |
|
|
|
|
|
#45 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Waarom probeerde hij geen baantje te versieren bij de pitaman?
Mij valt ook op dat al het personeel bij de Chinees waar ik soms ga eten uit Chinezen bestaat. Alleen de poetsvrouw is een Vlaamse. Is dat discriminatie? Zelf zou ik eigenlijk ontgoocheld zijn om daar een Belgische kok aan te treffen. |
|
|
|
|
|
#46 |
|
Secretaris-Generaal VN
|
En maar klagen dat ze geen werk krijgen. Tja dat krijg je als je maar de helft van den tijd op school bent en eigenlijk meer met andere dingen bezig bent dan met school é. Moeten we ze de job maar gewoon geven ofzo? Maakt niet uit wat hij gedaan heeft.
|
|
|
|
|
|
#47 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
|
|
|
|
|
|
#48 |
|
Partijlid
|
eigenlijk bestaat racisme quasi niet in Vlaanderen (enkel een kleine marginale minderheid)
Al de rest van de zogenaamde 'racisten' zijn BANG GEWORDEN burgers. Zij komen met alle culturen enorm goed overeen,alleen met Islamieten lukt het niet............of om het anders te zeggen: A gaat met B A gaat met C A gaat met D maar A gaat niet met E Wie is dan de boosdoener denkt u? A of E ?
|
|
|
#49 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
A gaat met B A gaat met C A gaat met D F vertelt dagelijks aan A dat E een profiteur is en dat ze o zo slecht zijn. maar A gaat niet met E |
|
|
|
|
|
|
#50 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Ik neem dus aan dat die "9 mm" een wapen is en niet de lengte van zijn broer... |
||
|
|
|
|
|
#51 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
In de Overandestraat vind je een viswinkel waar je soms een Chinese, soms een Belgische en soms een Marokkaanse verkoper ziet. Verkopen kan dus iedereen doen die iets van vissen afweet (en van verkopen natuurlijk) en is niet te vergelijken met iets ingewikkelds als de Chinese keuken. |
|
|
|
|
|
|
#52 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#53 | |
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
|
|
|
|
|
|
|
#54 | |
|
Gouverneur
|
Citaat:
allemaal goed en wel, maar wij lezen èlke dag tien zo'n berichtje over allochonen in de krant. En dan heb ik het nog niet over onze talrijke persoonlijke ervaringen...
Een onderdanig, godvruchtig en spuuglelijk kaboutervrouwtje aan de haak slaan, dat kan elke fundamentalist. Een uiterst aantrekkelijke, zelfstandige en razend intelligente vrouw overtuigen van islamitisch geïnspireerde zever is een heel ander verhaal. |
|
|
|
|
|
|
#55 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Voor zover ik weet zeggen de allo's en de VDAB dat niemand hen wil AANNEMEN? Wie is nu juist en wie is nu fout?
Waarom islam"fobie"? Betaalt U ook mee de religieuze halal taks die het terrorisme financiert? Kijk hoeveel er verdiend wordt met halal certificatie van dingen die totaal niet hoeven gecertificeerd te worden. https://www.youtube.com/watch?v=YVPngzSE94o |
||
|
|
|
|
|
#56 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#57 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
|
||
|
|
|
|
|
#58 | ||
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Citaat:
Dus simpel geteld, vaste kosten 700+800+450= €1950 minimaal inkomen om te blijven bestaan. Dat zijn aan €3 per kleine pita de vrolijke 786.5 pita's- da's 31.5 per dag.-indien er geen BTW loonbelasting enzoverder bijkomt, want dan zou een willekeurige zelfstandige deze omzet *3 moeten doen[/size]) Gelukkig hebben onze politici een aantal maatregelen getroffen die allochtone pitasnijders([size=2]en halal kruideniers,telefoonzaken en andere zelfstandige allochtonen[/size]) een competitief voordeel geven.Boekhouders die gratis zijn, subsidies om een eigen zaak te starten, de nodige VZW's die met raad en daad komen helpen, en elke 6 maand een andere neef in de zaak om het spelletje subsidiecarrouselletje opnieuw te draaien.
|
|
|
|
#59 | ||
|
Provinciaal Statenlid
|
Citaat:
Waarom zou iemand zólang willen werken als hij ergens anders normale uren kan draaien tegen hetzelfde bedrag? Als het Vlaams Blok een serieuze partij zou zijn, dan zouden ze ondernemers van eender welke kleur aanmoedigen ipv te viseren. En als men problemen heeft men té veel allochtone winkels, dan moeten ze ze maar een job bezorgen in een bedrijf. Maar het Vlaams Blok is dan ook alleen gebaat bij een allochtoon in een slechte context = racisme. |
||
|
|
|
|
|
#60 | |
|
Secretaris-Generaal VN
|
Citaat:
Een bedrijf heeft nog altijd als éérste doel om WINST te maken! Indien allochtonen overduidelijk ervoor zouden zorgen dat het bedrijf WINST maakt, dan zou er voor autochtonen geen plaats meer zijn!
|
|
|
|