Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 10 mei 2010, 16:35   #41
illwill
Secretaris-Generaal VN

illwill's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door fox Bekijk bericht
De kansen lijken miniem omdat de Chinezen dan uiteraard ook in hun eigen vel snijden, maar er gaan de laatste maanden toch veel stemmen op, vooral vanuit de Chinese centrale bank. Ik zou er toch niet volledig op gerust zijn hoor. En ja, de dollar zou het wel overleven maar zou volgens mij zijn status als wereldmunt volledig verloren zien gaan ten nadele van de euro en de yuan
Hierboven doe je alsof de dollar zou verdwijnen en nu is het alweer iets anders. Weet je eigenlijk wel wat je allemaal spuwt op dit forum?
illwill is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2010, 16:38   #42
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door parcifal Bekijk bericht
En aan wie gaan de chinezen dan de producten uit hun fabrieken in Guangdong en de andere kustprovincies en moeten verkopen?
Aan de boeren in het binnenland? Not likely.
Dat doen ze allang, nou ja, ongeveer. Ze produceren nu al 3/4 voor de binnenlandse markt. De vloedgolf die de wereldmarkt overspoelt, dat is het resterende kwart. Ze zullen ons niet lang meer nodig hebben.
Oud 10 mei 2010, 16:39   #43
parcifal
Banneling

parcifal's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door illwill Bekijk bericht
Hierboven doe je alsof de dollar zou verdwijnen en nu is het alweer iets anders. Weet je eigenlijk wel wat je allemaal spuwt op dit forum?
Jij begrijpt duidelijk je eigen posts niet, dat is het probleem.

Nog niet gemerkt dat bijna al jouw discussies draaien rond onbegrip?
parcifal is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2010, 16:43   #44
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Natuurlijk doe ik nergens alsof de dollar zou verdwijnen. Ik kan er ook niets aan doen dat je er gewoon niks van begrepen hebt. QED wat betreft mijn stelling dat u enkel propaganda spuit.
fox is offline   Met citaat antwoorden
Oud 10 mei 2010, 16:46   #45
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat heeft dat er nu weer mee te maken? Doe jij ooit iets anders dan mensen persoonlijk aanvallen? Kleuter mentaliteit...
Mag vragen stellen misschien niet meer?
Vragen stellen mag uiteraard, maar dingen ontkennen die er vingerdik opliggen door erna semantische spelletjes te spelen is uiteraard kinderachtig

Oja, wanneer heb ik u of iemand anders ooit persoonlijk aangevallen? Of is stellen dat een bepaalde post kinderachtig is ook al een persoonlijke aanval in uw ogen. In dat geval, QED.

Citaat:
Waarom zou ik in godsnaam elke opmerking over de VS als anti-amerikaans beschouwen? Of ben jij zo een sujet die zowat elke opmerking over de VS als pro-amerikaans en anti-europeaans beschouwd?
Dat blijkt uit ongeveer elke post van u op dit forum. Je hebt meestal geen flauw benul waarover het gaat, maar zodra het woordje VS valt, voel je je geroepen om er tegenin te gaan.

Bij mij gaat het omgekeerde duidelijk niet op. Ik voel me noch geroepen om de VS te verdedigen, noch geroepen om Europa te verdedigen.

Laatst gewijzigd door fox : 10 mei 2010 om 16:55.
Oud 10 mei 2010, 16:49   #46
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Natuurlijk doe ik nergens alsof de dollar zou verdwijnen. Ik kan er ook niets aan doen dat je er gewoon niks van begrepen hebt. QED wat betreft mijn stelling dat u enkel propaganda spuit.
Dus de dollar is sterker dan de euro?

Laat opnieuw je persoonlijke aanvallen maar weg. Je maakt enkel jezelf belachelijk.
Ik spuit nergens propaganda, ik ga enkel in tegen propaganda. Maar dat is propaganda wat ik jou kraam past...dat is nu het eigenlijke probleem.
Oud 10 mei 2010, 16:52   #47
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Vragen stellen mag uiteraard, maar dingen ontkennen die er vingerdik opliggen door erna semantische spelletjes te spelen is uiteraard kinderachtig

Dat blijkt uit ongeveer elke post van u op dit forum. Je hebt meestal geen flauw benul waarover het gaat, maar zodra het woordje VS valt, voel je je geroepen om er tegenin te gaan.

Bij mij gaat het omgekeerde duidelijk niet op. Ik voel me noch geroepen om de VS te verdedigen, noch geroepen om Europa te verdedigen.
Jaja, jij weet beter dan mezelf wat mijn mening is. OMG.

Jaja, opnieuw de zoveelste persoonlijke aanval.

Indien het om belachelijke anti-vs propaganda gaat dan zal ik er idd tegen in gaan. Mag dat misschien niet van o heer en heerser Fox? Dat heeft niets met roeping te maken maar met het doel van een forum, blijkbaar is dat te moeilijk voor een opper mens als jij.

Laatst gewijzigd door illwill : 10 mei 2010 om 16:53.
Oud 10 mei 2010, 16:58   #48
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Kom kom, dat suggereerde je wel degelijk.
Jij doet niet anders dan propaganda spuien op dit forum en fulmineren tegen alles en iedereen die eens een positief bericht schrijft over de USA. Dat u ondertussen vaak niet weet waarover u praat is ook meer dan duidelijk. De euro is helemaal niet sterk, de dollar kent gewoon een dipje, maar die komt er wel uit. De euro heeft veel grotere fundamentele problemen dan de dollar.

Laatst gewijzigd door illwill : 10 mei 2010 om 17:00.
Oud 10 mei 2010, 16:59   #49
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Dus de dollar is sterker dan de euro?

Laat opnieuw je persoonlijke aanvallen maar weg. Je maakt enkel jezelf belachelijk.
Ik spuit nergens propaganda, ik ga enkel in tegen propaganda. Maar dat is propaganda wat ik jou kraam past...dat is nu het eigenlijke probleem.
Waar zeg ik nu weer dat de dollar sterker is dan de euro???

Je begrijpt er echt helemaal niks van, dat is niet erg hoor, maar ik ga er dan verder ook mijn tijd niet insteken. Misschien lees je best eerst een basiscursus economie.

Verder mag je ook stoppen met die onnozele opmerkingen over persoonlijke aanvallen, want die zijn er in de verste verte niet. Jij maakt je alleen maar wat belachelijk en dat zal niet veranderen door op het einde van je post een smiley te gebruiken.
Oud 10 mei 2010, 17:00   #50
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Neen hoor, jij begrijpt het gewoon niet.
Oud 10 mei 2010, 17:01   #51
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Jij doet niet anders dan propaganda spuien op dit forum en fulmineren tegen alles en iedereen die eens een positief bericht schrijft over de USA. Dat u ondertussen vaak niet weet waarover u praat is ook meer dan duidelijk. De euro is helemaal niet sterk, de dollar kent gewoon een dipje, maar die komt er wel uit. De euro heeft veel grotere fundamentele problemen dan de dollar.

Trollberichten sturen is een teken van onmacht.
Oud 10 mei 2010, 17:03   #52
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Waar zeg ik nu weer dat de dollar sterker is dan de euro???
Je begrijpt er echt helemaal niks van, dat is niet erg hoor, maar ik ga er dan verder ook mijn tijd niet insteken. Misschien lees je best eerst een basiscursus economie.

Verder mag je ook stoppen met die onnozele opmerkingen over persoonlijke aanvallen, want die zijn er in de verste verte niet. Jij maakt je alleen maar wat belachelijk en dat zal niet veranderen door op het einde van je post een smiley te gebruiken.
Ik stelde een vraag. Ken je de betekenis eigenlijk wel van het "?-teken"?
Je moet geen economie gestudeert hebben om te weten dat de Euro deze dagen op het randje van de afgrond zat.

Laatst gewijzigd door illwill : 10 mei 2010 om 17:10.
Oud 10 mei 2010, 17:03   #53
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Neen hoor, jij begrijpt het gewoon niet.
Jaja, dat was hetgeen je suggereerde en zoals ik nu ook gequote heb wat je effectief hebt gezegt.
Oud 10 mei 2010, 17:05   #54
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Trollberichten sturen is een teken van onmacht.
Constante persoonlijke aanvallen plaatsen is een teken van onmacht. Bij mij is het gewoon copy paste werk van jou woorden en aanvallen...blijkbaar vind je dat zelf trollberichten.
Oud 10 mei 2010, 17:05   #55
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Zo zie je maar weer wie liegt é.
Oud 10 mei 2010, 17:06   #56
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Je moet geen economie gestudeert hebben om te weten dat de Euro deze dagen op het randje van de afgrond zat.
Is dat zo?

U staat -alweer- zogoed als alleen met dat standpunt, ik ben er trouwens vrij zeker van dat je ook hier niet echt weet wat je zegt....

Laatst gewijzigd door parcifal : 10 mei 2010 om 17:07.
Oud 10 mei 2010, 17:08   #57
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Is dat zo?

U staat -alweer- zogoed als alleen met dat standpunt, ik ben er trouwens vrij zeker van dat je ook hier niet echt weet wat je zegt....
Oh, is dat zo Parcifal.
Als een hoop economisten mij vertellen dat de Euro op het randje staat...waarom moet ik dan economie hebben gestudeert?

En ja, we weten al lang dat je enkel en alleen hier bent om mij zonder een ban te krijgen persoonlijk aan te vallen.

Laatst gewijzigd door illwill : 10 mei 2010 om 17:09.
Oud 10 mei 2010, 17:10   #58
parcifal
Banneling

Standaard

Citaat:
Oh, is dat zo Parcifal.
Als een hoop economisten mij vertellen dat de Euro op het randje staat...waarom moet ik dan economie hebben gestudeert?
Welke economisten vertellen u dat dan wel? Toon het eens.

Volgens mij begrijp je overigens niet wat een hoop economisten vertellen.

Laatst gewijzigd door parcifal : 10 mei 2010 om 17:11.
Oud 10 mei 2010, 17:13   #59
illwill
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Welke economisten vertellen u dat dan wel? Toon het eens.

Volgens mij begrijp je overigens niet wat een hoop economisten vertellen.
Wie de economisten zijn doet niet terzake...Als een hoop economisten mij vertellen dat de Euro op het randje staat...waarom moet ik dan economie hebben gestudeert?

Jaja, jij begrijpt ook niet wat economisten vertellen. Je zult toch wat harder moeten proberen hoor.
Oud 10 mei 2010, 17:14   #60
fox
Secretaris-Generaal VN

fox's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oh, is dat zo Parcifal.

En ja, we weten al lang dat je enkel en alleen hier bent om mij zonder een ban te krijgen persoonlijk aan te vallen.
Jongen toch, rapporteer het dan als een persoonlijke aanval hé. We wijzen u er simpelweg op dat u niks van economie begrijpt. Dat is GEEN persoonlijke aanval, dat is gewoon een constatatie. U kan daar wel iets aan veranderen door een cursus economie te volgen. ZO SIMPEL IS HET. Echt waar, stop met die spelletjes, het is een teken van onmacht.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:49.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be