![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Dat doen ze allang, nou ja, ongeveer. Ze produceren nu al 3/4 voor de binnenlandse markt. De vloedgolf die de wereldmarkt overspoelt, dat is het resterende kwart. Ze zullen ons niet lang meer nodig hebben.
Harry Truman, 1941: “If we see that Germany is winning we ought to help Russia and if Russia is winning we ought to help Germany, and that way let them kill as many as possible" Henry Kissinger: “To be an enemy of America can be dangerous, but to be a friend is fatal.” |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Nog niet gemerkt dat bijna al jouw discussies draaien rond onbegrip? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Natuurlijk doe ik nergens alsof de dollar zou verdwijnen. Ik kan er ook niets aan doen dat je er gewoon niks van begrepen hebt. QED wat betreft mijn stelling dat u enkel propaganda spuit. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Oja, wanneer heb ik u of iemand anders ooit persoonlijk aangevallen? Of is stellen dat een bepaalde post kinderachtig is ook al een persoonlijke aanval in uw ogen. In dat geval, QED. Citaat:
Bij mij gaat het omgekeerde duidelijk niet op. Ik voel me noch geroepen om de VS te verdedigen, noch geroepen om Europa te verdedigen. Laatst gewijzigd door fox : 10 mei 2010 om 16:55. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laat opnieuw je persoonlijke aanvallen maar weg. Je maakt enkel jezelf belachelijk. ![]() Ik spuit nergens propaganda, ik ga enkel in tegen propaganda. Maar dat is propaganda wat ik jou kraam past...dat is nu het eigenlijke probleem. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jaja, opnieuw de zoveelste persoonlijke aanval. ![]() Indien het om belachelijke anti-vs propaganda gaat dan zal ik er idd tegen in gaan. Mag dat misschien niet van o heer en heerser Fox? Dat heeft niets met roeping te maken maar met het doel van een forum, blijkbaar is dat te moeilijk voor een opper mens als jij. ![]()
Laatst gewijzigd door illwill : 10 mei 2010 om 16:53. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Jij doet niet anders dan propaganda spuien op dit forum en fulmineren tegen alles en iedereen die eens een positief bericht schrijft over de USA. Dat u ondertussen vaak niet weet waarover u praat is ook meer dan duidelijk. De euro is helemaal niet sterk, de dollar kent gewoon een dipje, maar die komt er wel uit. De euro heeft veel grotere fundamentele problemen dan de dollar.
Laatst gewijzigd door illwill : 10 mei 2010 om 17:00. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je begrijpt er echt helemaal niks van, dat is niet erg hoor, maar ik ga er dan verder ook mijn tijd niet insteken. Misschien lees je best eerst een basiscursus economie. Verder mag je ook stoppen met die onnozele opmerkingen over persoonlijke aanvallen, want die zijn er in de verste verte niet. Jij maakt je alleen maar wat belachelijk en dat zal niet veranderen door op het einde van je post een smiley te gebruiken. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Trollberichten sturen is een teken van onmacht. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Je moet geen economie gestudeert hebben om te weten dat de Euro deze dagen op het randje van de afgrond zat.
Laatst gewijzigd door illwill : 10 mei 2010 om 17:10. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Jaja, dat was hetgeen je suggereerde en zoals ik nu ook gequote heb wat je effectief hebt gezegt.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Constante persoonlijke aanvallen plaatsen is een teken van onmacht. Bij mij is het gewoon copy paste werk van jou woorden en aanvallen...blijkbaar vind je dat zelf trollberichten.
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Zo zie je maar weer wie liegt é.
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
U staat -alweer- zogoed als alleen met dat standpunt, ik ben er trouwens vrij zeker van dat je ook hier niet echt weet wat je zegt.... Laatst gewijzigd door parcifal : 10 mei 2010 om 17:07. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Als een hoop economisten mij vertellen dat de Euro op het randje staat...waarom moet ik dan economie hebben gestudeert? En ja, we weten al lang dat je enkel en alleen hier bent om mij zonder een ban te krijgen persoonlijk aan te vallen.
Laatst gewijzigd door illwill : 10 mei 2010 om 17:09. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Volgens mij begrijp je overigens niet wat een hoop economisten vertellen. Laatst gewijzigd door parcifal : 10 mei 2010 om 17:11. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Jaja, jij begrijpt ook niet wat economisten vertellen. ![]()
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |