![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() kvind het trouwens heel grappig dat mensen mij op dit forum als een blanke zien. Nog nooit meegemaakt.
![]() ![]() ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Dor dergelijke fait divers op dit forum te plaatsen, wil je eigenlijk laten zien "kijk eens aan wat die allochtonen hier allemaal uitsteken". Je gaat op dat ogenblik compleet voorbij aan de simpele evidentie dat de meerderheid van de allochtonen GEEN criminele daden plegen, maar je zet hen wel mee in een slecht daglicht. Iemand die strafbare feiten pleegt moet opgepakt, berecht en gestraft worden. Zijn afkomst is daarbij NIET relevant. Door daar dus steeds opnieuw op te willen hameren, stigmatiseer je de hele bevolkingsgroep, en dat is wel degelijk je bedoeling! Citaat:
Stuyckisme 1: "Positieve discriminatie is immers ook racisme" ![]() Stuyckisme 2: "Iemand op mijn werk probeerde me wijs te maken dat onze prins in Wallonië altijd al als prince Philippe door het leven ging." ![]() De langverwachte outing van duveltje382 |
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En voor alle racisten: als ge geen afrikaan,chinees,braziliaan... of wat dan ook kunt zien in uw land, dan moet ge ook zeker niet naar hun muziek luisteren. Want in de muziek leggen mensen wat ze willen,voelen,kunnen,weten... dus het is een expressie van hun gedachten. En als ge goed luistert, dan zijn hun gedachten wel niet zo slecht. Ik noem dat een beetje schijnheilig ja, mensen niet willen zien omdat ze van een ander land zijn. Maar owee, als ze goede muziek hebben, dan kunnen we stoer meeparaderen met de anderen.
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bakkebaard 3 vzw maar de partij niet.En ze zijn in casatie,dus nog even wachten om alle vb racist te noemen
![]() |
#47 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
En cassatie? wat gaat dat opbrengen? Er zullen niet echt procedure-fouten gemaakt zijn denk ik, zeker niet als de voorzitter 4 uur lang argumenten bovenhaalde?
"1 op de 4 vlamingen is racist. Je mag fier zijn op uw vlaanderen" Filip de Winter schreef :" de mensenrechten zijn valse schijnwaarden". Er is geen enkele dictator in de wereld die dat mag zeggen. Niet in Azië,niet in Afrika,... nergens te wereld of hij zou veroordeeld worden. Hier stemt 1/4 van de mensen daarvoor, een echte schande. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | ||
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | ||
|
![]() Citaat:
|
||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bakkebaard als men in casatie gaat,zal er wel iets fout zitten.En die argumenen,die de rechter voorlas.Waarom hebben die vorige rechters die zich onbevoegd verklaarde die argumenten dan niet gebruikt.
Die rechtzaak hier in Gent was politiek gestuurt.En nu krijgen ze een boemerang effect.Het vb klimt en zal blijven klimmen
![]() |
#54 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Ze gaan misschien in cassatie omdat ze hopen dat ze toch nog gelijk gaan krijgen. Maar ik zou niet direct inzien waarom ze nu ineens gelijk gaan krijgen en dat er fouten zijn gemaakt.Want zoals ik zei: de voorzitter heeft 4 uur lang zijn uitspraak geargumenteerd. En dat het gestuurt zou zijn, dat is ook beetje kinderachtig e. Het is hetzelfde als bij de voetbalmatch. Hebben we gewonnen, dan zegt er niemand iets op de scheidsrechter, verliezen we, is het de scheidsrechter zijn fout. Dat is voetbal. Een wereld van verschil tussen politiek en voetbal. Buiten jean-luch dehaene dan. En dat boemerang-effect, daar zal u wel gelijk in hebben. Spijtig genoeg. Maar het toont aan hoe racistisch Vlaanderen wel is. Als we daar in willen gaan leven, een racistisch vlaanderen...?
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||
|
![]() Citaat:
Als je dat ontkent is een verdere bespreking zinloos. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
||
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | ||
|
![]() Citaat:
De wetten werden speciaal aangepast en zelfs de grondwet werd veranderd door de regime-partijen speciaal om het VB te kunnen veroordelen. Daarbij zijn de rechters politiek benoemd door dezelfde partijen. Als je dan toch met voetbal wil vergelijken: het reglement werd gewijzigd en de scheidsrechter aangeduid door de tegenpartij speciaal om die ene ploeg te verslaan. Dat was 'nodig' omdat die vervelende ploeg anders altijd maar wint. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bakkenbaard waarom zegt men tot tweemaal toe dat ze onbevoegd zijn?
En waarom hebben ze dan de zelfde argumenten niet gebruikt? Het was een afgesproken zaak.Ja het VB wordt te sterk,door het falen van het beleid.
![]() |
#59 | |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Citaat:
Er bestaat niets zoals 3de aanleg. Het hof van cassatie onderzoekt alleen of er prodecure fouten zijn gemaakt. Wat hier het geval niet is. Dus stop alstublieft met het justitiesysteem in het belachelijke te trekken.Want als het justitiesysteem toch zo slecht loopt, dan zitten volgens jullie al die criminele alochtonen daar verkeerd. Procedurefouten.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Provinciaal Gedeputeerde
|
![]() Bakkebaard het komt nu voor hethof van cassatie.Twee maal is men onbevoegd,En plots in Gent is men wel bevoegd.Waren dan die vorige pipo s of wa.Ze zijn toch ook politiek benoemd.Konijnentand wist een maand eerder dat het VB een veroordeling zou krijgen.Lid van de loge, de rechter en KAREL.