![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Wie heeft in september 2008 de stekker eruit getrokken. Ik zou zeggen:" Ga naar moeke, ze heeft visjes gebakken".
![]() |
#42 |
Minister-President
|
![]() Tegenwoordig ziet Uw kersvers Oost-Vlaams lijsttrekker het toch allemaal weer een beetje anders dan Geert Bourgeois die eertijds in 2004 in de Morgen stelde zelfs niet een Vlaams regeerakkoord te tekenen alvorens BHV federaal gesplitst was...
#43 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Bij gebrek aan argumenten de oude sloten met koeien en al erbij halen. goe bezig
![]() |
#44 | |
Schepen
|
![]() Citaat:
Er moet een ALTERNATIEF aan de bevolking gegeven worden. Het is niet de fout van het VB dat zij in het cordon zitten, geloof mij vrij. Laatst gewijzigd door armando : 15 mei 2010 om 18:26. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Vergelijk dit met de particratie waar in België de absolute beslissingsmacht ligt bij 0,0083 % van de kiesgerechtigden (2003). Van democratie gesproken. www.opstand.net Paul
![]() |
#46 |
Europees Commissaris
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Minister-President
|
![]() Ja, geen probleem. Ik vind het een beetje vreemd te moeten vaststellen dat we mensen met een grote kinderwens extra gaan belasten. Temeer te weten dat we in tijden van normvervaging en vergrijzing zeker en vast demografisch juist vanuit de staat gezinnen de mogelijkheid zouden moeten geven om juist wel hun kinderwens ten volle te vervullen.
Hoe je het ook draait of keert, of je mij nu geitenwollensokkendiscoursen verwijt of niet, de staat steunt op de gezinnen zoals de gezinnen steunen op de staat. En als laatste zou ik het een behoorlijke beknotting van de individuele vrijheid vinden om te zeggen van max zoveel kinderen en dan gaan we je laten betalen, om nog maar te zwijgen van de eventuele 'ongelukjes'. Hetgeen natuurlijk niet wil zeggen dat ik overgelukkig ben met al die heel grote allochtonen gezinnen maar wel bezorgd om onze evolutie.
#48 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Oh maar Guido toch, omdat het niet recent is, is het dus de waarheid niet (meer)? Misschien hadden we deze bhv crisis wel al lang eerder kunnen uitzweten? Wie weet, was de splitsing vandaag misschien al een feit? Amahoela, de 5 min politieke moed van de kartellisten. Weet U wel. Wat er ook van zij, genoeg gelachen. Nu humor: ik noem Bracke geen oude koe uit de gracht halen. Ge zijt er misschien oeverloos gelukkig mee en ge voelt U allen daar misschien wel een heel klein beetje veel zot van glorie. Maar de waarheid is en blijft dat ge U met zo een figuur ver van de Vlaamse onafhankelijkheid plaatst. Tenzij dat de agenda is, natuurlijk, of wat had U gedacht? 't is zoals De Wever zijn repliek op de actie van Voorpost, Idem zoals Defoort zijn uithaal binnen de vvb naar de actiegroepen, verloochenen waar we vandaan komen. De VU deed dat ook ooit, en ziedaar! Brussel is tegenwoordig haar eigen gewest.
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 15 mei 2010 om 20:06. |
|
![]() |
![]() |
#49 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Mag ik weten hoe je aan die absolute beslissingsmacht uit 2003 komt?
www.vlaamsbelang.org Laatst gewijzigd door dominatrix : 15 mei 2010 om 20:19. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Nog sneller dan de evolutie naar een grotere groep gepensioneerden verloopt de evolutie naar minder werkuren nodig per taak door technische en wetenschappelijke vernieuwingen. Daardoor zijn er steeds minder werkenden nodig per gepensioneerde. Ook minder consumeren, of niet steeds meer consumeren, kan ervoor zorgen dat er minder werkkrachten nodig zijn om ons aan onze behoeften te voorzien. Drie of meer kinderen heeft behalve voor de ouders met de grote kinderwens geen enkel voordeel. Nadelen zijn er wel. De huidige werkende leeftijdsgroep moet meer werken om de extra kinderen in hun behoeften te voorzien, ook al zijn ze misschien niet eens zelf verantwoordelijk voor al dat kweken. Daarenboven houdt ieder extra kind een extra aanslag op het andere leven in: andere diersoorten moeten plaats maken voor extra exemplaren van de plaag. Een kinderwens is goed, zonder de kinderwens was de soort al lang verdwenen. Daarom heeft elk gezin recht op één volledig gesponsord kind als het van mij afhangt. Meer kinderen hoeft voor mij niet beboet te worden, maar ook zeker niet gesponsord. De kinderbijslagen van mensen die reeds meerdere kinderen hebben wil ik ook in geen geval stopzetten. Mijn één-gesponsord-kind-beleid wil ik alleen laten gelden voor nieuwe gezinnen, die zelf de keuze hebben. Citaat:
Citaat:
Om welke evolutie ben jij bezorgd? De evolutie van ons 'ras'? Of wat bedoel je? Laatst gewijzigd door Robinus V : 15 mei 2010 om 21:23. |
|||
![]() |
![]() |
#51 |
Partijlid
|
![]() ik kan jou begrijpen ,word het niet tijd om niet aan de kant de blijven staan en op te komen tegen onrecht .
er zijn nog bewegingen aktief zoals de Cap gaat eens kijken en steun het volk groeten Manuel
#52 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Robinus V : 15 mei 2010 om 21:24. |
|
![]() |
![]() |
#53 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
100.000 antwerpenaren minder dan 18 jaar 385.000 kiesgerechtigde antwerpenaren 78.955 tegenstemmers 306.000 antwerpenaren stemden niet tegen de lange wapper en waren er dus voor, volgens mij een meerderheid. Doe ik hiermee de waarheid geweld aan? Nee, want iedereen die tegen de lange wapper was is gaan stemmen. De overgrote meerderheid die akkoord was of die het eigenlijk niet kon schelen, deze meerderheid wordt afgeschilderd als een minderheid.
N-VA: De kracht van verandering! Verandering begint in je eigen gemeente of stad. Laatst gewijzigd door guido 007 : 16 mei 2010 om 07:16. Reden: verkeerde gegevens gebruikt |
|
![]() |
![]() |
#54 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Je kan het net zo goed omdraaien: 350.000 stemden NIET VOOR...
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
http://www.ibz.rrn.fgov.be/index.php?id=98&L=1 eens zien waar we geraken De Kamer van Volksvertegenwoordigers telt 150 rechtstreeks verkozen leden De Senaat telt 40 rechtstreeks verkozen senatoren +21 + 10 http://www.senate.be/www/?MIval=/ind...l&MENUID=14130 In 2003 zijn er nationaal 7.571.000 kiesgerechtigden is 0,0029 % die de beslissingsmacht uitoefenen. Ik kom er dus niet ;-( www.opstand.net Paul
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() Dag Marc Van Peel, ik heb je nu wel herkend!
#58 | ||||
Minister-President
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Zoals ik reeds schreef had de hervorming van het belastingstelsel eveneens een grote invloed. Ontken je dit? Citaat:
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Als je weet dat de anti-lange wapper activisten zoveel mogelijk mensen gemobiliseerd hebben om tegen te stemmen.....
#60 | |
Parlementslid
|
![]() Citaat:
Ik heb ook de "toelichtingen" gehoord in de stadsfeestzaal van de BAM over de Lange Wapper. Echt bedrog. Zij vertelden dat ze geluidschermen gingen plaatsen op de brug die het geluid zouden verminderen met de helft. Als ge dan weet dat ons gehoor logaritmisch werkt en een daling van het geluid met de helft maar juist hoorbaar is, dan weet ge hoe de BAM werkt. En dat ondanks alle financiële middelen die zij ter beschikking hebben. Zij hebben lak aan de burger, die mag natuurlijk wél de rekening betalen en met de overlast zitten. www.opstand.net Paul
Laatst gewijzigd door Paul Nollen : 16 mei 2010 om 19:00. |
|
![]() |