![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Binnenland Onderwerpen omtrent de binnenlandse politiek kunnen hier terecht. Let er wel op dat dit subforum enkel over dergelijk algemene zaken gaat die niet thuishoren in de themafora. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Heb ik niet het recht er van overtuigd te zijn dat Vlaamse onafhankelijk geen meewaarde heeft voor de bevolking. Integendeel. Het zal meer van hetzelfde zijn maar dan voor een veel hogere prijs(lees: meer belmasting betalen). Vergis je niet. 30 jaar geleden dacht ik ook dat we naar Vlaamse onafhankelijkheid moesten streven. Onze leiders hebben ons toen heel veel beloofd. Maar na die tientallen jaren en vele verworvenheden is er niks verbeterd. Welke voordelen heeft een Vlaams parlement voor de bevolking opgeleverd? Meer belastingen. Meer regels. MInder vrijheid enz.... |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | |
|
![]() Citaat:
meer regels en minder vrijheid zijn door de EU, niét Vlaams parlement. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 | |
|
![]() Citaat:
![]()
Love yourself. You have to love yourself. If we don't love ourselves, how can we love others? And when we know what we are, then we can find the truth about others, see what they are, the truth about them. And you know what the truth is, the truth about them, about you, about me. Do you? The truth is we are all perfect. Just as we are. It’s the one place on earth that Heaven has kissed with melody, mirth and meadow and mist. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | ||
|
![]() Citaat:
Citaat:
Bepaalt Europa hoe snel je mag rijden op onze wegen? Waar je mag bouwen? Wanneer je een boom mag omzagen? Bepaalt Europa dat een provincoiale raad beslist of je genoeg binding hebt met een gemeente zodat je daar relatief goedkoop een woning of grond mag kopen? Bepaalt Europa daardoor dat je vrijheid beperkt is om te wonen waar jij dat zelf wenst? FF serieus blijven hé? |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Citaat:
ik kon moeilijk tevoet komen vanuit Brugge! Ik heb nog geen commentaar gehoord van Henri. Toch niet blijven plakken in Brussel?
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 16 mei 2010 om 22:01. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#48 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Als het er nou 1830 waren geweest had de Belgische beweging het nog als een morele opsteker kunnen verkopen...
![]() |
#49 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Mooie, objectieve reportage gezien over de "manifestatie" op de NOS. In tegenstelling tot de VRT of VTM stelden zij wèl vast dat er amper Vlamingen meeliepen...
"Vlamingen lopen er nauwelijks hier, die hebben dan ook duidelijk een eigen identiteit. Dat geldt niet voor de Franstaligen, die hebben alleen maar Belgie" Bekijk vanaf 9:50 http://nos.nl/uitzending/13933-20100...-2000-uur.html |
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
De VRT kon trouwens niet anders dan het onrechtstreeks vast te stellen; bijna iedereen die ze interviewden had een Frans accent, gaande van licht tot bijna onverstaanbaar. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Minister
|
![]() en nog geen media-aandacht! 't is een complot van die vuile flaminganten zeg ik u! een complot!
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." |
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
http://nos.nl/video/157814-probelgie...n-brussel.html Zéér grappige interventie van mevrouw Milquet, trouwens. Ze begon met een ontkenning van wat iederéén voordien al had kunnen horen/zien. Wat een verrassing! ![]() En dan die conclusie van die oude meneer op het einde: "On doit aimer la Belgique. Voil�*." Ik heb (het klankspoor van) de reportage opgenomen, en laat ze morgen aan mijn leerlingen horen. Ik ben benieuwd.
"There's No Such Thing As Society!" ONLY I CAN HELP YOU! I AM your Protector and I WILL protect you. Whether you like it or not: I'M COMING TO PROTECT YOU! YOUR BODY, MY CHOICE, FOREVER! HANG MIKE PENCE!!! ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Wat unne zever... ![]() Ja hoor pas op Francofielen, Stropke komt er aan.. ![]() ![]() (Miss hebben ze beetje gelijk als iemand strijd voor behoud van taal\cultuur tegen het frans imperialisme) Vlaanderen Vrij Nu!!!!
![]() |
![]() |
#57 | |
|
![]() Citaat:
Heeft de VL betoging in Vilvoorde ook het NOS-journaal gehaald? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Wat mij vooral opviel was dat bij de interviews van de deelnemers, zij er blijkbaar van overtuigd waren dat het voor alle Belgen financieel voordeliger was om een unitair België te hebben....
Kwamen die mensen van een andere planeet of zo? Paulus. |
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() De apenplaneet
|
![]() |
![]() |