![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Maatschappij en samenleving Dit subforum handelt over zaken die leven binnen de maatschappij en in die zin politiek relevant (geworden) zijn. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Vreemdeling
|
![]() Ik noem dat al jaren "toot-boek"
Laat iedereen er maar opgooien wat ze zelf willen, zolang het ook over henzelf is. En daar is imho het probleem.... Ook al ben je geen lid van 'toot-boek', men kan er je misschien wel op terug vinden door middel van die foto's en roddels... Dat is trouwens nog een andere naam die ik gebruik ipv 'toot-boek', 'roddel-boek'... Want dat lijkt de primaire bestaansreden te zijn van die website... Want is dat 'netwerken via facebook' eigenlijk niet gewoon gedigitaliseerd roddelen? Laatst gewijzigd door Garlin : 27 november 2011 om 14:04. |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Heb oooit wel eeenetlog gehad , maarweeet WW & mailadres nie meeer , + mmailadres toch ,nooit meeergebruik ,nu zelfs vremoedelijk buitngebruik dus ![]() 2
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) Laatst gewijzigd door cookie monster : 28 november 2011 om 01:23. |
||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Facebook is een goed medium om de tweets uit je RSS te uppen via een 3G-verbinding waarop je ingelogd bent met je iPad.
En facebook is gewoon een handig medium om contact te houden met bekenden die je -om wat voor reden ook- niet dagdagelijks ziet. en om eens goed te zeveren, te zwanzen en erop los te lullen. Facebook is met andere woorden een beetje als een café.
![]() |
#44 |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Ik heb geen 'feesboek', nooit gehad. En na af en toe eens over iemand zijn schouder mee te loeren heb ik niet direct zin om er aan te beginnen.
Het is wel irritant om constant de vraag 'hoe gij ebt geen feesboek?' te beantwoorden. ![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vind je ??
C ![]() ![]() ![]() C U L'8'R WEIRDOGAToRS I was born once , as an invasion of the bodysnatchers , but the doctor did get a brain-attack !! my name: breedbandwurger 1967 Zoek alle berichten van cookie monster Ik woon zelfs graag alleen ![]() Geen kinderen hebben is een gemis ???? Is dit nog menselijk - mijn mening.pdf (271,2 KB) (19-10-2016) |
![]() |
![]() |