![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Immigratie en integratie Het forum bij uitstek voor discussies over thema's zoals vreemdelingenbeleid, integratie versus assimilatie, (verplichte) inburgering,... |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
gelukkig dat we u nog hebben om het morele peil hoog te houden!
Are we not savages innately destined to maim and kill? blame it on the environment, heredity or evolution - we're still responsible our intelligence may progress at geometric rates yet socially we remain BELLIGERENT NEONATES! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Het gaat nier om het morele peil, maar om het peil van de geletterdheid. Er zijn er die hier gewoon niet lezen wat de anderen schrijven. Tja, dan kan je niet discussiëren, natuurlijk.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Marokkaanse jongeren zijn slachtoffer van een slechte opvoeding door ouders die de taal en cultuur onvoldoende hebben overgenomen, gecombineerd met een opzettelijke aansturing hiervan van de Marokkaanse overheid.
Geen wonder dat je dan een reljeugd krijgt. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Hoe verschilt dit met het stelende, moordende, profiterende schorriemorrie dat hier niet meer weg te krijgen is? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Votron is de naam. Miljarden € gestolen. Spreekt inmiddels geen Nederlands meer. Is inderdaad niet weg te krijgen uit Belgie. Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 21 mei 2010 om 14:25. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#46 | ||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik gedraag mij altijd goed, waar ik ook ben. Ik ben goed opgevoed door mijn ouders. Ik wou dat ik hetzelfde kon zeggen van bepaalde forummers.
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Laatst gewijzigd door Egmond Codfried : 22 mei 2010 om 13:36. |
|||
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Joden waren al zeshonderd jaar in Europa toen de Holocaust volgde. Ze zijn verschillende keren in verschillende Europese staten uitgenodigd en weer weggestuurd. Ik zie Joden niet als een speciale soort wezens, men heeft ze in een bepaalde rol geduwd om hun als groep te gebruiken en de beeldvorming tegen hen te kunnen manipuleren. Als Joden na 600 jaar een bepaalde positie, aanzien en rijkdom hadden opgebouwd in Europa, beschouw ik zulks niet als slecht of een bewijs van hun criminaliteit. Ze zijn gewoon een product van hun tijd en de samenleving. Het idee dat witte mensen moreel superieur zijn is een grote leugen en men moet alle berichten of benaderingen in die richting als leugens verwerpen. Wij leven vandaag, en hoewel de allochtonen blijkbaar geen economische macht vormen en niet verantwoordelijk zijn voor het vandaag spaak lopen van dit systeem, gaat men nu hen als een lastenpost opvoeren en verklaren dat er gemakkelijke 7,2 miljard bezuinigd kan worden op allochtonen. Op deze wijze kan men dus steeds de beeldvorming over eebn groep manipuleren, zodat de werkelijke daders en oorzaken niet genoemd worden en worden ebstraft. De allochtoen zijn aantoonbaar niet naar hier gehaald met de bedoeling dat zij zouden blijven. Men had hun exploitatie in kanerverwekkende Hoogovens en kassen, de fianciele uitbuiting van hun arbeid en tenslotte vewijdering uit Europa al voorzien en ingebouwd in de plannen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
Staatssecretaris
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |||||||
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||||||
![]() |
![]() |
![]() |
#52 | |
Vreemdeling
|
![]() Citaat:
![]() Net als in de rest van de Islamitische wereld wordt je in Indonesië s-morgens om 5 uur wakker getoeterd met "allah ahbar": wat zoveel betekent als die van ons is het grootste. Bali is hierop de uitzondering. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 | ||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
1. Verenigde Arabische Emiraten 2. Afghanistan 3. Koeweit ... 9. Jordanië ... 18. Bosnië en Hercegovina ... 20. Broenei ... 39. België Toegegeven, daar zullen allicht een groot aantal remigrerende vluchtelingen tussen zitten (Afghanistan), en uiteraard zal de gemiddelde gastarbeider in de Golfstaten een ander sociaal profiel en dus een ander soort 'willen' hebben dan de Vlaamse senior die z'n laatste dagen al bradend wil doorbrengen onder de Occitaanse zon.
![]() |
![]() |
![]() |
#54 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Marokko moet ondertussen het veiligste land ter wereld zijn. Alle het krapuul is geemigreerd en zit HIER ![]() |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Het is waarschijnlijk wel zo dat ze op dat punt misschien iets verder staan in Marokko als in Belgie. Het toerisme maakt dan ook een groter stuk uit van het BBP in Marokko in vergelijking met Belgie. Maar goed, ik zie de relevantie van toerisme in de wereld niet echt met betrekking tot deze draad. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
Gouverneur
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 | |
Banneling
|
![]() http://www.blikopnieuws.nl/bericht/1...o_per_dag.html
Citaat:
Ach mensen, waarom laten jullie je zo bedonderen? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Een jonge Marokkaanse, die sinds 4 jaar in België is, en wacht op haar man die binnenkort gaat overkomen, ontving zonder OOIT een cent belastingen aan België te hebben betaald de volgende cadeautjes: - een OCMW inkomen - 4jarige opleiding - zwart werk tijdens het weekend - taal- en opleidingscheques voor duizenden € - een goedkoop appartement - een "positieve discriminatie stage" bij de overheid om snel een overheidsjob te krijgen... ... gratis voor niks bij aankomst in België. En TOCH spuugt ze op onze westerse waarden en vindt ze het allemaal maar niks en heeft ze durven zeggen : "Als ik ervoor had moeten betaald dan zou ik het geweigerd hebben" bij alles dat ze krijgt. Waar zijn we mee bezig? |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
Waar ik werk is er een mix van zogeheten "autochtonen" en mensen van vreemde afkomst: marokkaans, congolees, turks, enz. Dat zijn geen stelende moordenaars, maar hoogopgeleide, intelligente en sympatieke collega's. Op die onnozele clichées van jou staat een laagje schimmel van een duim dik.
![]() |
![]() |
![]() |
#60 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Met welk statuut is ze naar hier gekomen? Ik vermoed hier op zijn minst enkele onwaarheden. |
|
![]() |
![]() |