Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Bekijk resultaten enquête: Is Israël een Arabisch land?
Ja 7 30,43%
Nee 16 69,57%
Aantal stemmers: 23. Je mag niet stemmen in deze enquête

Antwoord

Discussietools
Oud 26 mei 2010, 18:12   #41
Kodo Kodo
Eur. Commissievoorzitter

Kodo Kodo's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door D'ARTOIS Bekijk bericht
@ Kodo Kodo

Ik heb dat destijds inderdaad zo ervaren in Israel. En laten we wel wezen: wat hebben de Feddahin ervan gemaakt? Derhalve verkochten de landheren in Beirut gaarne hun gronden aan de Joodse landclubs. Ze hadden toch niets aan de grond die hen geen cent opleverde.
Maar over dat deel van de geschiedenis van Transjordanië hoor je nooit iets. Dat wordt zorgvuldig verzwegen.
Het probleem met vele Vlamingen is dat zij zich traditioneel als zwakkeren beschouwen in een door Franstaligen gedomineerd of misbruikt België, die "ook" hun grondgebied verliezen, en als ze dan zien wat de Palestijnen kwijt zijn geraakt, denken: dat is veel erger dan Brussel en BHV. Men moet zich echter, om te beginnen, eens een Vlaanderen van Irak tot Marokko voorstellen, waar in een piepklein gebiedsdeeltje welvaart wordt gebracht, helaas door diegenen die minderwaardig zouden moeten zijn.

Toen ik uit Mohammedanië terugkeerde, meer dan twintig jaar geleden, geloofde mij niemand als ik sommige, vaak dagelijks beleefde dingen vertelde. Ik ben dan maar gaan zwijgen. Nu geloven de mensen het wel, omdat ze niet ver hoeven te lopen. Een bezoekje aan een moslim-website is zo afgelegd, en Borgerhout of Molenbeek zijn ook niet het eind van de wereld.
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:41.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be