![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Minister-President
|
![]() Dat kan geregeld worden. Ik heb hier nog een Bart De Wever kostuum liggen voor u.
#46 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
![]() |
#47 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Gooi die tv toch buiten, verdomme. Of kijk tenminste naar interessante en boeiende programma's in plaats van naar dat vooringenomen gezeik. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
Geert Wilders heeft dienaangaande veel minder complexen en weigert botweg in discussie te gaan die in scène is gezet om hem publiekelijk en mediatiek te lynchen (framing). Zou het aan het nederlandse media liggen? Aan de Nederlanders zelf? Eén ding is zeker. Vandaag ben ik eens te meer overtuigd van de uitgekiende strategie achter de (anti Vlaamse) mediamanipulatie. Ik verklaar mij nader: Een doofstomme blinde weet dat de NVA er (niet alleen in de peilingen) een serieuse lap gaat op geven bij de volgende verkiezingen. Zij worden dus een gevaar voor La Francité, het establishment, de sossen en ander machtsconsoliderend ongedierte. Vanavond even grasduinen door de krantenkoppen: en wat zie ik nu plotseling? Bij het aanvinken IN DE STANDAART van de hoofding: VB houdt vast aan klassieke recepten krijg ik een niet gekleurde commentaar, een nogal objectieve video, persreleases van het VB, Facebook van het VB enz enz... DU JAMAIS VU in dertig jaar in deze regimevod. Dit leert mij dus twee dingen: Ze hebben echt schrik van de NVA Ze denken de NVA af te remmen door het eeuwige "divide et impera" tussen de Vlaams Nationalistische partijen waar de NVA (wij werken nooit samen met het VB, zelfs niet bij een gezamenlijke meerderheid) voorlopig met open ogen intuint. Vanavond op de regimezender ook al een relatief neutrale (behalve het obligate citrijnbakkes van dat rode amadamens) berichtgeving gezien over het VB. Let op: ik als VB sympathisant ben daar enorm verheugd over maar het is kristalklaar dat deze spektakulaire en plotselinge demokratisering van de politieke berichtgeving enkel en alleen dient om de NVA electoraal te beschadigen. De woorden van Kris Hoflack (hoofdredakteur duiding VRT) in Knack, waar hij onomwonden toegeeft inderdaad systematisch democratische fraude te plegen en dit in de toekomst nog meer zij het (na zijn veroordeling door de raad van state) meer geniepig en leper te doen, zijn nog niet koud of men ziet al zo waar dit heerschap (met...inderdaad...ook een amadaverleden) naartoe wil. Nog iets: hoe zit het met de deontologische basiswet voor journalisten om vanavond aan een BDW, die door de tjeven wordt afgeschoten, een recht op antwoord te geven?
Though i walk through the valley of the shadow of death, i will fear no evil, for thou art with me Laatst gewijzigd door Fieseler : 22 mei 2010 om 19:40. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
|
![]() Citaat:
“They’re Not After Me, They’re After You. I’m Just In the Way.” Donald J. Trump Laatst gewijzigd door stab : 23 mei 2010 om 06:54. |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Een tip voor de VRT, schuif Kathleen Cools aan de kant, want zij kan het niet !
|
![]() |
![]() |
#55 | |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Citaat:
En op commando moeten applaudisseren als de rood-linkse horde een bedenkelijk punt scoort zeker, neen bedankt. Stel je voor, Linda De Win die live in uw face bijna klaarkomt als ze Petrick mag interviewen, the horror. ![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]()
![]() |
#57 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
In reactie op wat in andere berichten wordt geschreven: Ik ken heel wat journalisten, ook bij VRT, die allesbehalve een rode kleur hebben. En uitzending bijwonen is voor de liefhebbers. We hebben de laatste jaren telkens opnieuw de oproepen van de VRT geplaatst en elk jaar krijgen ze daar een bevredigende respons op. Er zijn altijd mensen die interesse hebben om de werking achter zo'n programma's van dichtbij te zien. Ik heb ooit het genoegen gehad om enkele jaren achter de schermen van radio en televisie te mogen meewerken en ik kan iedereen aanraden om het minstens een keertje mee te maken. groetjes, Maarten |
|
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() 2
#59 | |
Administrator
|
![]() Citaat:
Maarten |