![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Minister
|
![]() Dichtste bij:
1. Bart de Wever 2. Filip de Winter 3. Gerolf Annemans |
![]() |
![]() |
#42 | |
Minister
|
![]() Citaat:
Ge moet de standpunten van Vandermeersch eens opzoeken. En die man is hoofdredacteur van de krant die ooit AVV-VVK op de voorpagina had staan. Kan dat trouwens dat journalisten hun politieke mening zo duidelijk tonen? Laatst gewijzigd door respublica : 24 mei 2010 om 20:05. |
|
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Voor je aan die test deelneemt, zou de vermelding moeten staan dat hij je gezondheid zeer ernstig in gevaar kan brengen met blijvende gevolgen en een totale afkeer van politiek kan bezorgen.
Ik ben diep bedroeft over de uitslag en weet dat hij totaal niet juist is. |
![]() |
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Hij kan in Vlaanderen dus terecht bij elke partij zonder zijn politiek standpunt te moeten verlaten. Maar geen enkele Vlaamse partij heeft een programma waar hij voor 100% achter staat. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() Grootste overeenkomst:
1/ Bart De Wever 2/ Siegfried Bracke 3/ Filip Dewinter 4/ Gerolf Annemans Minste overeenkomst: 1/ Tom Naegels 2/ Dirk Draulans 3/ Wouter Van Besien Niet onverwacht... |
![]() |
![]() |
#46 | |
Gouverneur
|
![]() Citaat:
1. Wouter van Besien 2. Eline de Munck 3. Tom Naegels 4. Eva Brems Minste overeenkomst : 1. Filip Dewinter 2. Gerolf Annemans 3. J-M Dedecker Ik wist niet dat er zo veel rood in Wouter van Besien zat . And who the f*ck is Eline de Munck ? De minste overeenkomsten kloppen gelukkig voor de volle 100% .
![]() |
#47 |
Lokaal Raadslid
|
![]() Er zijn maar een klein aantal politici (en enkele BVs) die ingevoerd zijn in het programma om te vergelijken en natuurlijk geen enkele van PVDA. Het trekt op niet veel vind ik. Misschien moeten er later nog bijkomen.
|
![]() |
![]() |
#48 |
Minister-President
|
![]() Wat voor een zootje is dat nu weer de stemvanvlaanderen.
Vergelijk de belangrijkste vraag en uw ogen vallen uit uwen kop. Wat is de prioriteit van de nieuwe regering? BHV splitsen of de werkgelegenheid veilig stellen. Slechts één iemand steekt er met kop en nek boven uit nl Bracke de enige die de "splitsing" veel belangrijker aan stipt dan de werkgelegenheid. de VB politici vinden het belangrijk maar de partij zelf daarentegen, vindt de splitsing helemaal NIET niet belangrijk tov... ![]() ![]() En dan moet je weten dat 'politici' niet eens die werkgelegenheid veilig kunnen stellen, met uitzondering van 'links' die overheidsjobs zouden creëren. De splitsing BHV daarentegen, ligt wel volledig in de handen van alle partijen. Laatst gewijzigd door De Prof : 24 mei 2010 om 21:33. |
![]() |
![]() |
#49 |
Europees Commissaris
|
![]() Ik kom uit op :
1. Bart de Wever 2. Filip de Winter 3. Gerolf Annemans Kan dus met een gerust hart gaan stemmen ![]() |
![]() |
![]() |
#50 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 |
Parlementslid
|
![]() 1: Bart de Wever
2: Franck Vandenbroucke 3: Filip Dewinter 4: Gene Bervoets (neffa heard of 'im) minste overeenkomsten met: 1: Marianne Thyssen (maar dat kan ook niet anders, die is wel heel naief!) 2: Eva Brems 3: Anne de Baetzelier Wat kan ik hieruit concluderen?....nou simpel: ik ben het niet eens met die vrouwen! Mannen aan de top! |
![]() |
![]() |
#52 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() 't is een toffe
ze moet dus wel links zijn ![]()
#53 |
Banneling
|
![]() dichtsbij
1 Tom Naegels 2 Eline de Munck 3 Eva Brems 4 Wouter van Besien Minst overeengekomen met 1 Gerolf Annemans 2 Bart dewever 3 Filip de winter Laatst gewijzigd door Wisord : 24 mei 2010 om 23:01. |
![]() |
![]() |
#54 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Wie had dat gedacht...
Jouw evenbeeld Filip Dewinter Grootste overeenkomst vergelijk je in detail 2 Gerolf Annemans vergelijk je in detail 3 Jean Marie Dedecker vergelijk je in detail 4 Anne De Baetzelier vergelijk je in detail
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() niemand natuurlijk...............wat een verrassing zeg.........
#56 |
Minister
|
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Evenbeeld: Siegfried Bracke
2. Gene Bervoets 3. Sven Ornelis 4. Johan van de Lanotte Minst: 1. Marianne Thyssen 2. Rik Torfs 3. Eva Brems Kan ik me wel in vinden. |
![]() |
![]() |
#58 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Ik mag aannemen dat u Gene Bervoets en Sven Ornelis kent ?
#60 | |
|
![]() Citaat:
De anderen kende ik allemaal wél. Ik kan me wel vinden in de overeenkomsten met Bracke, ik heb altijd sympathie voor de man gehad en ook voor zijn jongste politieke keuze. Als je de BV's weglaat staat Vande Lanotte bij mij op 2. Het is niet mijn partij (SPa) maar Van de Lanotte heb ik altijd wel gerespecteerd hoewel hij de laatste tijd wel erg arrogant is... Dat ik het minst overeenkomsten vertoon met de Christen(democrat)en komt waarschijnlijk door mijn ethisch progressievere standpunten. |
|
![]() |