![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Over koetjes en kalfjes... Op verzoek van de gebruikers van dit forum: een hoekje waarin je over vanalles en nog wat kan praten... De boog moet namelijk niet altijd gespannen staan hé. |
![]() |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#43 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Vakantiegeld, daar kopen we schiettuig mee. Zo is dat.
![]() ![]()
Laatst gewijzigd door From_Vlaanderen : 28 mei 2010 om 18:16. |
![]() |
![]() |
![]() |
#44 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Net terug van twee weekjes New York City.
In september misschien nog een paar dagen naar Cornwall of een weekendje Oslo. Volgend jaar - voorlopige planning - 10 dagen Kroatië en 5 dagen Istanboel. |
![]() |
![]() |
![]() |
#45 |
Banneling
|
![]() Ardeche met de tent op een minicamping ...als het goed weer is anders spanje of italie
![]() Laatst gewijzigd door Wisord : 30 mei 2010 om 00:33. |
![]() |
![]() |
![]() |
#46 |
Minister-President
|
![]() Voor het groot verlof niets gepland, iedereen had al verlof gevraagd, ik zal wellicht mogen travakken in hun plaats. Enkel voor Brosella maak ik wel tijd vrij. Verder misschien nog een korte uitstap naar Nederland, Londen of de TGV naar Zuid-Frankrijk. En in september nog eens naar Berlijn en/of Engeland.
Ik heb geen auto, ik heb zelfs geen bewijs om ermee te mogen rijden, maar ik heb nog nooit een vrouw horen klagen dat ik te laat gekomen ben. Dat vinden ze meestal leuk, een man die meer dan zeven minuten over de rit doet. Beetje tragisch grappig eigenlijk hoe sneller de mensheid wil vooruit raken, hoe meer ze vast komt te zitten in zichzelf en files en te dikke puree. Jeroen Boone |
![]() |
![]() |
![]() |
#47 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#48 | |
|
![]() Citaat:
Desondanks: op twee weken doet en ziet een mens te veel om op te sommen. Ik beperk me tot enkele highlights: Wolkenkrabbers: 1. Flatiron Building 2. Chrysler Building 3. Woolworth Building 4. Seagram Building 5. Empire State Building Iconen: 1. Brooklyn Bridge 2. Statue of Liberty 3. Times Square 4. Wall Street 5. Chinatown 6. Coney Island 7. Lincoln Center 8. Rockefeller Center 9. Ground Zero Musea: 1. Ellis Island 2. Metropolitan Museum of Art 3. Skyscraper Museum 4. MoMa Parken: 1. Central Park 2. Bryant Park 3. Flushing Meadows Corona Park 4. Battery Park City 5. Bronx Zoo 6. Washington Square Park Religieuze gebouwen: 1. Riverside Church 2. St Paul's Church Diversen: 1. NYC by night 2. Staten Island Ferry 3. Eekhoorns 4. South Street Seaport 5. East River 6. High Line Cometh Laatst gewijzigd door Den Duisteren Duikboot : 30 mei 2010 om 13:50. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#49 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
One Fifth, omdat ik dat boek aan het lezen ben, een enorme pil van Candace Bushnell. Een mythisch gebouw, één van de vele! Heb je ook Washington Heights bezocht, met de Cloisters en het park (en de eekhoorns) ? Ik heb daar zoveel goeie herinneringen... En de diner waar Robert de Niro in Taxi Driver appeltaart at? Daar serveren ze die nu nog. Geen idee waar hoor. En Barnes & Noble? En Guggenheim? Natural History? En en en en !! |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#50 | |
|
![]() Citaat:
![]() Het viel mij overigens op dat NYC al bij al een redelijk relaxte stad is. Ik had het veel hectischer en stresserender verwacht. Schitterend overigens hoe ze omgaan met hun "river sides". Als de vernieuwde Scheldekaaien in Antwerpen ook maar in de buurt komen van dit zal dat al een grootse prestatie zijn. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#51 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
![]() En inderdaad heerlijk hoe ze alles weten op te waarderen (zeg ik dat goed?)! Ja, ik kan me wel voorstellen dat je in NYC ook een 'flauwtjes' dag hebt. Ik vond NYC ook veel minder stinken dan bv Brussel. Ligt aan de auto's maar ook de architectuur en de structuur van de straten: de frisse (zee-)lucht kan overal vrij doorheen blazen. |
|
![]() |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]() Ben naar Istanboel geweest (een echte aanrader trouwens) en dit jaar had ik graag naar Groot Brittannië geweest.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
|
![]() Ben twee maanden geleden naar Londen geweest, was mijn eerste bezoek aan die stad. Verrassend aangenaam en authentiek voor zo'n wereldstad. Absoluut niet te vergelijken met mesthoop Brussel...
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#56 |
|
![]() |
![]() |
![]() |
![]() |
#57 |
|
![]() Wat mij vooral aantrekt is de echte multiculturele samenleving. Stel je eens voor, agent met een tulband of een agente met de hoofddoek. Daar zijn ze toch al wat meer geëvolueerd in goede richting.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Minister
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
![]() |
#59 |
Minister-President
|
![]() In juli naar de Sloveense en Kroatische kust.
|
![]() |
![]() |
![]() |
#60 |
Banneling
|
![]() Ik geloof dat ik een weekendje naar Braine l'Alleud ga.
|
![]() |
![]() |