Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Algemeen > Buitenland
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Buitenland Internationale onderwerpen, de politiek van de Europese lidstaten, over de werking van Europa, Europese instellingen, ... politieke en maatschappelijke discussies.

Antwoord

Discussietools
Oud 30 mei 2010, 20:37   #41
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Eberhard Leclerc Bekijk bericht
Eerder klaagde u anders eens, dat u in de 'verkeerde' buurt een huis had gekocht.

Met echte eieren, zo u die zou bezitten, kunt u dus in een handomdraai verhuizen.
Toen ik mijn huis kocht, was het nog in een relatief 'goede' buurt. Die buurt is pas enkele jaren nadat ik er een huis kocht, gaan verpauperen, voornamelijk dankzij de enorme instroom van niet-westerse immigranten, met name die uit Noord-Afrika die binnen de korste keren hele straten voor zich op meenden te kunnen eisen.

En inderdaad, als ik dat zou willen, zou ik financiëel gezien (ik neem aan dat u dat bedoelt) zo kunnen verhuizen. Ik vertik het echter om me door een stelletje onaangepaste Rifapen weg te laten jagen, al hebben ze het wel geprobeerd. Helaas voor hen hadden ze een inschattingsfoutje gemaakt en was deze autochtoon toch net iets weerbaarder dan ze aanvankelijk dachten, en ben ik niet, zoals de politie bijvoorbeeld, gehinderd door allerlei achterlijke regeltjes en wetjes die criminelen en straatterroristen beschermen. Nadat met enkele doorslaande argumenten het pleit in mijn voordeel beslecht was, hebben zij keurig, zonder verdere inmenging van politie en justitie, de door hen aangerichte schade tot op de laatste cent vergoed. Tevens weten zij nu ook dat als deze autochtoon gaat, er minstens eentje van hen meegaat.
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 20:49   #42
artisjok
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Toen ik mijn huis kocht, was het nog in een relatief 'goede' buurt. Die buurt is pas enkele jaren nadat ik er een huis kocht, gaan verpauperen, voornamelijk dankzij de enorme instroom van niet-westerse immigranten, met name die uit Noord-Afrika die binnen de korste keren hele straten voor zich op meenden te kunnen eisen.
Meen je dit serieus? Die hebben die huizen niet moet kopen of huren; die hebben dat kunnen opeisen.
artisjok is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 20:57   #43
Sus Iratus
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door artisjok Bekijk bericht
Meen je dit serieus? Die hebben die huizen niet moet kopen of huren; die hebben dat kunnen opeisen.
Weet u het verschil tussen 'huis' en 'straat' ?
Sus Iratus is offline   Met citaat antwoorden
Oud 30 mei 2010, 21:55   #44
Eberhard Leclerc
Secretaris-Generaal VN

Eberhard Leclerc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Sus Iratus Bekijk bericht
Ik vertik het echter om me door een stelletje onaangepaste Rifapen weg te laten jagen, al hebben ze het wel geprobeerd. Helaas voor hen hadden ze een inschattingsfoutje gemaakt en was deze autochtoon toch net iets weerbaarder dan ze aanvankelijk dachten, en ben ik niet, zoals de politie bijvoorbeeld, gehinderd door allerlei achterlijke regeltjes en wetjes die criminelen en straatterroristen beschermen. Nadat met enkele doorslaande argumenten het pleit in mijn voordeel beslecht was, hebben zij keurig, zonder verdere inmenging van politie en justitie, de door hen aangerichte schade tot op de laatste cent vergoed. Tevens weten zij nu ook dat als deze autochtoon gaat, er minstens eentje van hen meegaat.
Hadden we er zo maar 6 miljoen hier in Vlaanderen...

Dan had de 'taalgrens' alvast een kilometer of 20 zuidelijker gelegen, en was er verder geen discussie over Brussel (was dan een Nederlandstalige stad geweest met wat oude witte Franstalige bourgeoisie als curiosa).

Maar goed, dit is de regio van de volgevreten angsthazen. De goeden niet te na gesproken. Het is voorlopig niet anders.

Laatst gewijzigd door Eberhard Leclerc : 30 mei 2010 om 21:56.
Eberhard Leclerc is offline   Met citaat antwoorden
Antwoord

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:56.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be