Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 30 mei 2010, 15:26   #41
Andy
Minister-President

Andy's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t ignition Bekijk bericht
Ge kunt geen eieren bakken, zonder ze eerst te breken, is hij nu ook al veroordeeld voor corruptie ?

Mensen die elkaar aftroeven in hun huwelijk/relatie is de normaalste zaak van de wereld, soms gebeurt dat ook fysiek, de psychologische vorm is de meest voorkomende en de meest ingrijpende. Niemand heeft daar zaken mee, behalve de betrokkenen zelf.
Sterke post. Proficiat.
Oud 30 mei 2010, 15:43   #42
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Als NVA-stemmer ben ik nog altijd God en klein pierke dankbaar dat de flater (de enige flater tot hiertoe) van het Weverke, om die bruutzak op te nemen in de NVA mislukt is.

Ongetwijfeld heeft Dedekker bepaalde kapasiteiten; zoals hij ad rem de dingen vaak juist kan zeggen op een pakkende manier, is er bvb één van. (alhoewel het Weverke hem daarbij driedubbel overtreft, maar swat).
Maar voor de rest is Dedekker geen tiemspeler; hij is een brulkikker enz., een ruziemaker.

Als hij de kiesdrempel haalt, dan is het enige pozitieve daaraan dat zijn zetel(s) niet naar een niet-V-partij gaan.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  
Oud 30 mei 2010, 15:46   #43
DennisI
Vreemdeling

DennisI's schermafbeelding

Standaard

walgelijk
DennisI is offline  
Oud 30 mei 2010, 16:08   #44
4x10E6
Eur. Commissievoorzitter

4x10E6's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Flashheart Bekijk bericht
En het feit dat hij het debat verstoorde, in die mate dat de organisatoren van de Vlaamse Volksbeweging (niet bepaald systeemknechten) zich genoodzaakt zagen het debat af te breken, negeren we lekker. Cognitieve dissonantie heet dat in de psychologie.
Flitsend hart, ik heb het moeten opgoegelen : "psychologie". Blijkt dit wel een academische bezigheid te zijn die zich onledig houdt met het innerlijke. Verder snap ik er weinig van, behalve dat de psychologen (zo noemen de beoefenaars van deze bezigheid zich doorgaans) een moeilijke woord hebben voor de talloze kleine kantjes ons eigen. Bijvoorbeeld voor kerels met een kort lont die dingen lezen die er niet staan in andermans posts: fuséepiccolinipaten
Interessante wetenschap, morgen beslist een psilocybine for dummies boekje kopen in de fnac.

#InDeWetStraatDansenDeDwergen #EsLebeZelzate

Laatst gewijzigd door 4x10E6 : 30 mei 2010 om 16:11.
4x10E6 is offline  
Oud 30 mei 2010, 16:10   #45
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Maximus Aurelius's schermafbeelding

Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
Standaard

zelfs al was het allemaal waar, en wat het niet gewoon een slechte dag waarin JMDD wat zenuwachtig was, maar had hij effectief te veel gedronken: so what? je kunt niet altijd top zijn.
Oud 30 mei 2010, 16:15   #46
Maximus Aurelius
Staatssecretaris

Maximus Aurelius's schermafbeelding

Locatie: in een absurde realiteit van alcohol, sigaretten & werk
Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Best wel verbazend dat bepaalde types die "orde en tucht" willen in samenleving wel iemand verdedigen die in dronken toestand mensen intimideert, zijn vrouw aftroeft, betrokken is in corrupte affaires en aan mensen geld vraagt als ze op een lijst willen staan.

Goed bezig.

anoniem leugens verspreiden op een forum... jij bent een groot man!
Oud 30 mei 2010, 16:15   #47
Flashheart
Lokaal Raadslid

Flashheart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door 4x10E6 Bekijk bericht
Flitsend hart, ik heb het moeten opgoegelen : "psychologie". Blijkt dit wel een academische bezigheid te zijn die zich onledig houdt met het innerlijke. Verder snap ik er weinig van, behalve dat de psychologen (zo noemen de beoefenaars van deze bezigheid zich doorgaans) een moeilijke woord hebben voor de talloze kleine kantjes ons eigen. Bijvoorbeeld voor kerels met een kort lont die dingen lezen die er niet staan in andermans posts: fuséepiccolinipaten
Interessante wetenschap, morgen beslist een psilocybine for dummies boekje kopen in de fnac.
Bedankt voor deze boeiende uiteenzetting.
Oud 30 mei 2010, 16:18   #48
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Xenophon's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Soms ben je wel goed.

Ik vermoed dat je zelf psycholoog bent trouwens.
Oud 30 mei 2010, 16:24   #49
Flashheart
Lokaal Raadslid

Flashheart's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Wat? Je negeerde dat toch?
Oud 30 mei 2010, 16:35   #50
solidarnosc
Secretaris-Generaal VN

solidarnosc's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door De schoofzak Bekijk bericht
Als NVA-stemmer ben ik nog altijd God en klein pierke dankbaar dat de flater (de enige flater tot hiertoe) van het Weverke, om die bruutzak op te nemen in de NVA mislukt is.

Ongetwijfeld heeft Dedekker bepaalde kapasiteiten; zoals hij ad rem de dingen vaak juist kan zeggen op een pakkende manier, is er bvb één van. (alhoewel het Weverke hem daarbij driedubbel overtreft, maar swat).
Maar voor de rest is Dedekker geen tiemspeler; hij is een brulkikker enz., een ruziemaker.

Als hij de kiesdrempel haalt, dan is het enige pozitieve daaraan dat zijn zetel(s) niet naar een niet-V-partij gaan.

Het ACW heeft qua strategische keuzes veel kemels geschoten. De eerste was om NVA mee aan boord te laten nemen (dat inhoudelijk toch niet zoveel verschilt van Dedecker) en de tweede was om Dedecker niet over te laten komen naar NVA. NVA en LDD hadden vandaag wellicht niet bestaan en nu kunnen ze misshien samen 30% van de stemmen halen. Maar ja ze dachten dat die paar % van NVA hen veel ACW ministerposten kon opleveren.

Laatst gewijzigd door solidarnosc : 30 mei 2010 om 16:37.
solidarnosc is offline  
Oud 30 mei 2010, 16:36   #51
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door solidarnosc Bekijk bericht
Het ACW heeft qua strategische keuzes veel kemels geschoten. De eerste was om NVA mee aan boord te laten nemen (dat inhoudelijk toch niet zoveel verschilt van Dedecker) en de tweede was om Dedecker niet over te laten komen naar NVA. NVA en LDD hadden vandaag wellicht niet bestaan en nu kunnen ze misshien samen 30% van de stemmen halen.
misschien moet jij je maar met je eigen strategische keuzes bezighouden ipv met die van een ander
werk genoeg
born2bewild is offline  
Oud 30 mei 2010, 16:55   #52
filosoof
Banneling

filosoof's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door t ignition Bekijk bericht
Mensen die elkaar aftroeven in hun huwelijk/relatie is de normaalste zaak van de wereld

"Normaal" zou ik dat toch niet noemen. Ik zou eerder over een "te frequent voorkomend Nanderthalergedrag" spreken.
filosoof is offline  
Oud 30 mei 2010, 16:58   #53
garfield
Europees Commissaris

garfield's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Praetorian Bekijk bericht
Best wel verbazend dat bepaalde types die "orde en tucht" willen in samenleving wel iemand verdedigen die in dronken toestand mensen intimideert, zijn vrouw aftroeft, betrokken is in corrupte affaires en aan mensen geld vraagt als ze op een lijst willen staan.

Goed bezig.
Heeft u bewijzen voor uw beschuldigingen ? EEn beetje flauw om hier wat valse vuile was te komen buitenhangen.
Oud 30 mei 2010, 17:00   #54
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

vlijmscherp's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Maximus Aurelius Bekijk bericht
zelfs al was het allemaal waar, en wat het niet gewoon een slechte dag waarin JMDD wat zenuwachtig was, maar had hij effectief te veel gedronken: so what? je kunt niet altijd top zijn.
dus omdat je een mindere dag hebt, mag je zomaar mensen gaan bedreigen?

die rechtsen, ik zal ze nooit snappen.
Oud 30 mei 2010, 17:02   #55
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door vlijmscherp Bekijk bericht
dus omdat je een mindere dag hebt, mag je zomaar mensen gaan bedreigen?

die rechtsen, ik zal ze nooit snappen.
Uit wat bestonden die bedreigingen dan? Als ik Landuyt moet geloven ging het over JM die zei dat hij zwarte band had.

We kunnen toch moeilijk al de zwarte banden binensteken, er is al zo weinig plaats.
Oud 30 mei 2010, 17:03   #56
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Xenophon Bekijk bericht
Uit wat bestonden die bedreigingen dan? Als ik Landuyt moet geloven ging het over JM die zei dat hij zwarte band had.

We kunnen toch moeilijk al de zwarte banden binensteken, er is al zo weinig plaats.
als zelfs de Vlaamse volksbeweging al van schande spreekt, dan zal er toch wel iets gebeurd zijn hé?

of zijn dat ondertussen ook al regimeslaven??
Oud 30 mei 2010, 17:12   #57
Xenophon
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
als zelfs de Vlaamse volksbeweging al van schande spreekt, dan zal er toch wel iets gebeurd zijn hé?

of zijn dat ondertussen ook al regimeslaven??
Ik denk dat als er werkelijk sprake is geweest van bedreigingen, dan had Landuyt reeds lang klacht neergelegd, dat is zo ene.

En verder denk ik dat er helemaal geen bedreigingen hebben geweest, buiten misschien in de zieke fantasie van Meneer landuyt.

Anders hadden ze hier allang in het breed op het forum gestaan.

Nu blijft het bij:
Citaat:
als zelfs de Vlaamse volksbeweging al van schande spreekt, dan zal er toch wel iets gebeurd zijn hé
Het zou en misschien, het zou kunnen, waarschijnlijk, we hebben horen zeggen. Het lijkt wel een strafdossier van het Belgische parket.
Oud 30 mei 2010, 17:15   #58
vlijmscherp
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Ik denk dat als er werkelijk sprake is geweest van bedreigingen, dan had Landuyt reeds lang klacht neergelegd, dat is zo ene.

En verder denk ik dat er helemaal geen bedreigingen hebben geweest, buiten misschien in de zieke fantasie van Meneer landuyt.

Anders hadden ze hier allang in het breed op het forum gestaan.

Nu blijft het bij:

Het zou en misschien, het zou kunnen, waarschijnlijk, we hebben horen zeggen. Het lijkt wel een strafdossier van het Belgische parket.
veel meer dan wit-zwart denken, kan jij niet hé?

het optreden van Dedecker was schandalig, een dronkaard die over z'n zwarte gordel in de judo begint, zal niemand vertrouwen.

maar er zal niets onwettigs gebeurd zijn.

snap je dat? dat grijs gebied zo? of bestaat dat niet in jouw wereld?
Oud 30 mei 2010, 17:16   #59
born2bewild
Banneling

Standaard

Citaat:
er zal niets onwettigs gebeurd zijn.?
ok.
case closed.
born2bewild is offline  
Oud 30 mei 2010, 17:21   #60
De schoofzak
Secretaris-Generaal VN

De schoofzak's schermafbeelding

Standaard

Citaat:

Je licht dat ene detail nu al voor de elfendertigste keer uit zijn kontekst.
Je valt zo zwaar in nutteloze herhaling, dat je mijn 97-jarige grootmoeder in klasse daarin overtreft.

Inhoudelijk tegenvoorbeeld: die gasten van de sharia for B. of zoiets, verklaarden ook dat ze niks dreigden of geen messen bijhadden. Toch beschreven vele aanwezigen de sfeer als beangstigend.

Ik zeg je: die brulkikker is een vetzak.

De grendel-grondwet moet wijken om eindelijk de broodnodige veranderingen te kunnen doorvoeren. Nadien kan de grondwet herstemd worden. Dat is nog gebeurd.

Ik heb de partij gesticht op drie lijnen: Vlaams en Europees, vrij en verantwoordelijk, en sterk en sociaal. Vandaag is dat de grondstroom in Vlaanderen. Geert Bourgeois (N-VA)
De schoofzak is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:16.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be