![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
Bekijk resultaten enquête: zal Groen! vooruitgaan? | |||
ik dacht van wel |
![]() ![]() ![]() |
30 | 44,12% |
ik dacht van niet |
![]() ![]() ![]() |
15 | 22,06% |
ik denk nooit aan of over Groen! |
![]() ![]() ![]() |
23 | 33,82% |
Aantal stemmers: 68. Je mag niet stemmen in deze enquête |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Burgemeester
|
![]() groen is een beetje zoals het vlaams belang met het verschil dat die mensen dus voor
de natuur zijn |
![]() |
![]() |
#42 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
Vrede tussen VL & Fr is maar mogelijk als iedereen de taal en het grondgebied van de andere respecteert. VL hebben dit steeds gedaan. Fr niet. Zijn de FR nu van plan om dat respect wel te betonen? Neen! Ze willen steeds weer VL gemeenten verfransen en aanhechten. Mijn moeder werd op school in Lier nog gestraft omdat ze nederlands sprak. Iets analoog is in W nooit voorgekomen. Welke oplossing stel jij voor? Wat zou Groen! voorstellen? Waarom is 'België' (wat dat ook moge betekenen) belangrijker dan het respect voor onze taal en grondgebied?
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 6 juni 2010 om 10:37. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
De strijd 'Vlaanderen Vlaams" was terecht en heeft haar doel bereikt. Mijn kinderen worden toch niet gestraft omdat ze op school Nederlands spreken. De oplossing is onderhandelen; en dat wil de N-VA niet. Groen! wil dit wel. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Groen/Ecolo gaat zwaar scoren.
Let op mijn woorden. |
![]() |
![]() |
#46 | |
|
![]() Hopelijk heb je zwaar gelijk.
![]() |
![]() |
#47 | |||
Europees Commissaris
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
|||
![]() |
![]() |
#48 |
Europees Commissaris
|
![]() Groen gaat zwaar scoren, de sossen gaan zwaar scoren, de liberalen gaan het goed doen, alleen de V-partijen zullen moeten met de kruimeltjes tevreden zijn. Alweer een schitterende analyse van de beste voorspeller van dit forum.
|
![]() |
![]() |
#49 | |
|
![]() Citaat:
Marianne wil ook verder dialogeren. Drie jaar is niet genoeg, het mag gerust 10 jaar worden of meer. Jammer, maar het brengt niets op. Ik stel dus concreet voor dat we mekaar respecteren en dat elk zijn eigen huishouden regelt op eigen verantwoordelijkheid. En dat VL bereid is tot resultaatgebonden hulp. Ik had gevraagd wat jij & Groen! concreet voorstelt. Daarop kreeg ik geen antwoord
www . Luc Broes . be Laatst gewijzigd door luc broes : 6 juni 2010 om 15:55. |
|
![]() |
![]() |
#50 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
groenuitroepingsteken is tegen flippo's, voor miljardenstroom richting zuiden, tegen chocaldecigaretten, weet het niet goed qua splitsing BHV (onthouding), voor auto's (Volvo!), en voor de vergifitiging van de zenne Laatst gewijzigd door born2bewild : 6 juni 2010 om 15:59. |
|
![]() |
![]() |
#51 |
|
![]() Mijn dochter van 13 wil ook wel onderhandelen, maar ze zit in dezelfde positie als groen: groen achter de oren en veel te klein om al baas te zijn.
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#52 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#53 |
|
![]()
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#54 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#55 | ||||
Banneling
|
![]() Citaat:
Citaat:
Citaat:
http://forum.politics.be/showthread.php?t=137279 Citaat:
Het topic gaat hier immers over Groen! |
||||
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Als Groen! mee aan de onderhandelingstafel wil....laat ze dan aub niet Van Besien sturen. Wie gisteren het kopstukkendebat heeft gezien zal wel snappen wat ik bedoel.
![]() Ik kreeg zowaar medelijden met die man. Niet enkel FDW deed hem dichtklappen, zelfs bij een simpele vraag van Linda Dewin begon die man te stamelen , te brabbelen en verslikte hij zich meermaals in zijn woorden. Als zo iemand zal moeten onderhandelen met Madam Non en haar overtuigen van hun voorstel, dan zijn we nog niet aan de nieuwe patatjes.
#57 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() De oplossing van de traditionele partijen is niet onderhandelen, het is toegeven. Bij NVA is het echter niet toegeven. Van onderhandelen is er bij geen enkele Vlaamse partij sprake. Er valt te kiezen tussen zwart - wit. Toegeven -niet toegeven. Zo simpel is het eigenlijk.
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#60 |
|
![]() Nee hoor maar hun programma trekt op niks ze hebben amper iemand die het kan uitleggen, logisch dus dat er weinig mensen aan denken.
"Voice or no voice, the people can always be brought to the bidding of the leaders. That is easy. All you have to do is tell them they are being attacked, and denounce the pacifists for lack of patriotism and exposing the country to greater danger. It works the same in any country." -Hermann Goering (1893 - 1946) Commander-in-Chief of the Luftwaffe, President of the Reichstag, Prime Minister of Prussia and Hitler's designated successor The second in command of the Third Reich |
![]() |