Politics.be Registreren kan je hier.
Problemen met registreren of reageren op de berichten?
Een verloren wachtwoord?
Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam.

Ga terug   Politics.be > Diverse > Archief > Verkiezingen 2010 en regeringsvorming
Registreer FAQForumreglement Ledenlijst

Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen.

Discussietools
Oud 10 juni 2010, 10:18   #41
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Pericles's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
af en toe zeg ik dat zo is ... soms tegen mensen die ik al 10 jaar ken, liefst met een overtuigde uitleg bij ... man die blikken zijn soms kostelijk ... bij sommigen is dat de laatste keer dat je die ziet ...
Het is erger dan aids.
De helft die zegt niet te weten op wie te gaan stemmen , weet dat wel; nl. op het VB . Ik zou dat ook niet zeggen en zeker niet aan zo een onnozele enqueteur. Daarom zijn peilingen dikke zever ; in het bijzonder wat de resultaten van het VB betreft.
cfr. Nederland en Wilders. Hij heeft 7 zetels meer dan in de peiling.
Pericles is offline  
Oud 10 juni 2010, 10:26   #42
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Vlaamse Leeuwin Bekijk bericht
Is hetzelfde voor veel VB stemmers ook, velen durven niet te zeggen dat ze
op het VB stemmen uit vrees voor kritiek.
Kritiek? Ik vind dat ge er als Vlaming fier over moogt zijn. Het is de enige echt Vlaamse partij die niet te beroerd is om er voor uit te komen dat ze een onafhankelijk Vlaanderen nastreeft en die er voor uit komt dat er een vreemdelingen probleem is waar dringend wat aan gedaan moet worden. Wat is daar mis mee?
Garry is offline  
Oud 10 juni 2010, 10:27   #43
Fieseler
Perm. Vertegenwoordiger VN

Fieseler's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Anna List Bekijk bericht
af en toe zeg ik dat zo is ... soms tegen mensen die ik al 10 jaar ken, liefst met een overtuigde uitleg bij ... man die blikken zijn soms kostelijk ... bij sommigen is dat de laatste keer dat je die ziet ...
ik vind dat geweldig...

ere wie ere toekomt: als ik nu in identiek dezelfde bewoordingen over Vlaanderen spreek als ik de afgelopen decennia heb gedaan dan zeggen de mensen: "...gij zijt altijd nen NVA'er geweest hé en gij hebt daar nooit een geheim van gemaakt"...waarop ik het dodevisgezicht van De Wever probeer te immiteren en uitdrukkingsloos knipoog....en dan beginnen velen te blozen...ach zo...euhm...nog erger dus...bon...euhm...tja...

Bedankt BDW...dank zij hem kunnen wij VB'ers ons decennialang bewezen gelijk blijven verkondigen...én (voorlopig) maatschappelijk niet gecordoneerd worden...én toch voor Vlaams onafhankeljkheid opkomen door VB te stemmen...én voor onze eigen kultuur vechten zonder (voorlopig) als racist, fascist en nazi te worden uitgemaakt...
Oud 10 juni 2010, 10:43   #44
Garry
Secretaris-Generaal VN

Garry's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Fieseler Bekijk bericht
ik vind dat geweldig...

ere wie ere toekomt: als ik nu in identiek dezelfde bewoordingen over Vlaanderen spreek als ik de afgelopen decennia heb gedaan dan zeggen de mensen: "...gij zijt altijd nen NVA'er geweest hé en gij hebt daar nooit een geheim van gemaakt"...waarop ik het dodevisgezicht van De Wever probeer te immiteren en uitdrukkingsloos knipoog....en dan beginnen velen te blozen...ach zo...euhm...nog erger dus...bon...euhm...tja...

Bedankt BDW...dank zij hem kunnen wij VB'ers ons decennialang bewezen gelijk blijven verkondigen...én (voorlopig) maatschappelijk niet gecordoneerd worden...én toch voor Vlaams onafhankeljkheid opkomen door VB te stemmen...én voor onze eigen kultuur vechten zonder (voorlopig) als racist, fascist en nazi te worden uitgemaakt...
Al vertoef ik veel in een uitgebreide familie en vriendenkring van Armenische en Georgische mensen. Allen weten daar dat ik VB stemmer ben, en raar maar waar, ik heb al van verschillende onder hen gehoord dat, wanneer zij Belg zouden zijn, zij eveneens VB zouden stemmen, want ook wie hier als rechtschapen vreemdeling vertoeft is blijkbaar evenmin gediend van het Berbersgespuis dat hier ongestraft zijn gangen gaat. Alleen domme Belgicisten schijnen dat hier niet te snappen.

Laatst gewijzigd door Garry : 10 juni 2010 om 10:44.
Garry is offline  
Oud 10 juni 2010, 10:45   #45
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Al vertoef ik veel in een uitgebreide familie en vriendenkring van Armenische en Georgische mensen. Allen weten daar dat ik VB stemmer ben, en raar maar waar, ik heb al van verschillende onder hen gehoord dat, wanneer zij Belg zouden zijn, zij eveneens VB zouden stemmen, want ook wie hier als rechtschapen vreemdeling vertoeft is blijkbaar evenmin gediend van het Berbersgespuis dat hier ongestraft zijn gangen gaat. Alleen domme Belgicisten schijnen dat hier niet te snappen.
Het zijde gij toch niet hé Valère.
Pericles is offline  
Oud 10 juni 2010, 10:51   #46
grhluna
Burgemeester

Standaard

er zijn heel veel VB stemmers
mensen keren nog altijd naar het VB om een protest stem uit te brengen
grhluna is offline  
Oud 10 juni 2010, 10:53   #47
grhluna
Burgemeester

Standaard

de andere kant natuurlijk is dat je een vlaamse Führer als leider hebt
bij het VB
hahaha!
grhluna is offline  
Oud 10 juni 2010, 10:56   #48
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grhluna Bekijk bericht
de andere kant natuurlijk is dat je een vlaamse Führer als leider hebt
bij het VB
hahaha!
Tegenwoordig wordt deze fuctie door Bart De Wever opgenomen. Hij werd gespot in Beieren en oo grote schande, in korte broek.

Laatst gewijzigd door Pericles : 10 juni 2010 om 10:56.
Pericles is offline  
Oud 10 juni 2010, 10:57   #49
grhluna
Burgemeester

Standaard

nee bart de wever zal moeten zwaar toegeven of hij doet niet meer mee
dewinter mag niet meedoen want bijna geen 1 belg wil zijn leven geven voor de vlaamse zaak
wie wil er nu ook naar de oorlog voor zo een corrupte zaak
dit is te verstaan
laten we de zaken zeggen zoals ze zijn!
grhluna is offline  
Oud 10 juni 2010, 11:00   #50
Vlaamse Leeuwin
Minister-President

Vlaamse Leeuwin's schermafbeelding

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Garry Bekijk bericht
Kritiek? Ik vind dat ge er als Vlaming fier over moogt zijn. Het is de enige echt Vlaamse partij die niet te beroerd is om er voor uit te komen dat ze een onafhankelijk Vlaanderen nastreeft en die er voor uit komt dat er een vreemdelingen probleem is waar dringend wat aan gedaan moet worden. Wat is daar mis mee?
Garry, ik zeg niet dat er iets mis is he, ik kom er zelf wel voor uit dat ik een BV militante ben. Ik had het over bepaalde kiezers van het VB

Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed)

Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 10 juni 2010 om 11:00.
Vlaamse Leeuwin is offline  
Oud 10 juni 2010, 11:01   #51
Pericles
Secretaris-Generaal VN

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door grhluna Bekijk bericht
nee bart de wever zal moeten zwaar toegeven of hij doet niet meer mee
dewinter mag niet meedoen want bijna geen 1 belg wil zijn leven geven voor de vlaamse zaak
wie wil er nu ook naar de oorlog voor zo een corrupte zaak
dit is te verstaan
laten we de zaken zeggen zoals ze zijn!
Het is niet verboden om hoofdletters en leestekens te gebruiken. Ik zeg de zaken zoals ze zijn.
Pericles is offline  
Oud 10 juni 2010, 11:02   #52
grhluna
Burgemeester

Standaard

eigenlijk kan je deze verkiezingen net zo goed niet gaan stemmen
het zal niet zodanig veel uitmaken hoor
grhluna is offline  
Oud 10 juni 2010, 11:07   #53
De gemuilkorfde
Perm. Vertegenwoordiger VN

De gemuilkorfde's schermafbeelding

Standaard

Ik geloof geen snars van die peiling, omdat ik in een andere peiling op "De Standaard" zag dat 88% van de kiezers wél al weten voor wie ze gaan stemmen, en in deze peiling zijn die dat plots weer vergeten.
Pure manipulatie, als je het mij vraagt.
De gemuilkorfde is offline  
Oud 10 juni 2010, 11:11   #54
grhluna
Burgemeester

Standaard

we hebben veel te "danken" aan reynders
lees: de rijke mens heeft veel te danken aan reynders
grhluna is offline  
Oud 10 juni 2010, 11:11   #55
poekieJ
Parlementsvoorzitter

Standaard

Citaat:
Oorspronkelijk geplaatst door Gwyndion Bekijk bericht
Niet zo verbazingwekkend hoor, volmachtjes uit rusthuizen, ziekenhuizen,... leveren veel stemmen op. Veel gewoontestemmers die geloven "stem CDéV of u gaat naar de hel",... Ik vermoed dat de NV-A goed gaat scoren maar niet fantastisch (ik vermoed 18%) door het paniekzaaien van de O-VLD pop bij de nationale bank en de gewoontestemmers.
Bespeur ik daar een aanleiding tot het versoepelen van de euthanasiewet?
poekieJ is offline  
Oud 10 juni 2010, 11:20   #56
Gwyndion
Minister-President

Gwyndion's schermafbeelding

Stuur een bericht via MSN naar Gwyndion
Standaard

Zou je mij niet over horen klagen. Niet dat we zelfmoordcabines moeten hebben zoals in futurama maar als iemand crepeert van de pijn, psychisch helemaal kapot is en nergens de kracht kan vinden om te herstellen...
Gwyndion is offline  

Regels voor berichten
Je mag niet nieuwe discussies starten
Je mag niet reageren op berichten
Je mag niet bijlagen versturen
Je mag niet jouw berichten bewerken

vB-code is Aan
Smileys zijn Aan
[IMG]-code is Aan
HTML-code is Uit
Forumnavigatie

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:43.

Forumsoftware: vBulletin®
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.
Content copyright ©2002 - 2020, Politics.be