![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
De helft die zegt niet te weten op wie te gaan stemmen , weet dat wel; nl. op het VB . Ik zou dat ook niet zeggen en zeker niet aan zo een onnozele enqueteur. Daarom zijn peilingen dikke zever ; in het bijzonder wat de resultaten van het VB betreft. cfr. Nederland en Wilders. Hij heeft 7 zetels meer dan in de peiling. |
|
![]() |
![]() |
#42 |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Kritiek? Ik vind dat ge er als Vlaming fier over moogt zijn. Het is de enige echt Vlaamse partij die niet te beroerd is om er voor uit te komen dat ze een onafhankelijk Vlaanderen nastreeft en die er voor uit komt dat er een vreemdelingen probleem is waar dringend wat aan gedaan moet worden. Wat is daar mis mee?
|
![]() |
![]() |
#43 | |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Citaat:
ere wie ere toekomt: als ik nu in identiek dezelfde bewoordingen over Vlaanderen spreek als ik de afgelopen decennia heb gedaan dan zeggen de mensen: "...gij zijt altijd nen NVA'er geweest hé en gij hebt daar nooit een geheim van gemaakt"...waarop ik het dodevisgezicht van De Wever probeer te immiteren en uitdrukkingsloos knipoog....en dan beginnen velen te blozen...ach zo...euhm...nog erger dus...bon...euhm...tja... Bedankt BDW...dank zij hem kunnen wij VB'ers ons decennialang bewezen gelijk blijven verkondigen...én (voorlopig) maatschappelijk niet gecordoneerd worden...én toch voor Vlaams onafhankeljkheid opkomen door VB te stemmen...én voor onze eigen kultuur vechten zonder (voorlopig) als racist, fascist en nazi te worden uitgemaakt...
![]() |
#44 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door Garry : 10 juni 2010 om 10:44. |
|
![]() |
![]() |
#45 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#46 |
Burgemeester
|
![]() er zijn heel veel VB stemmers
mensen keren nog altijd naar het VB om een protest stem uit te brengen |
![]() |
![]() |
#47 |
Burgemeester
|
![]() de andere kant natuurlijk is dat je een vlaamse Führer als leider hebt
bij het VB hahaha! |
![]() |
![]() |
#48 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() Laatst gewijzigd door Pericles : 10 juni 2010 om 10:56. |
|
![]() |
![]() |
#49 |
Burgemeester
|
![]() nee bart de wever zal moeten zwaar toegeven of hij doet niet meer mee
dewinter mag niet meedoen want bijna geen 1 belg wil zijn leven geven voor de vlaamse zaak wie wil er nu ook naar de oorlog voor zo een corrupte zaak dit is te verstaan laten we de zaken zeggen zoals ze zijn! |
![]() |
![]() |
#50 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
![]() ![]() Live! Laugh! Love! If that doesn't work... ...LOAD! AIM! SHOOT! (repeat if you missed) Laatst gewijzigd door Vlaamse Leeuwin : 10 juni 2010 om 11:00. |
|
![]() |
![]() |
#51 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#52 |
Burgemeester
|
![]() eigenlijk kan je deze verkiezingen net zo goed niet gaan stemmen
het zal niet zodanig veel uitmaken hoor |
![]() |
![]() |
#53 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Ik geloof geen snars van die peiling, omdat ik in een andere peiling op "De Standaard" zag dat 88% van de kiezers wél al weten voor wie ze gaan stemmen, en in deze peiling zijn die dat plots weer vergeten.
Pure manipulatie, als je het mij vraagt. |
![]() |
![]() |
#54 |
Burgemeester
|
![]() we hebben veel te "danken" aan reynders
lees: de rijke mens heeft veel te danken aan reynders |
![]() |
![]() |
#55 | |
Parlementsvoorzitter
|
![]() Citaat:
![]() |
|
![]() |
![]() |
#56 |
Minister-President
|
![]() Zou je mij niet over horen klagen. Niet dat we zelfmoordcabines moeten hebben zoals in futurama maar als iemand crepeert van de pijn, psychisch helemaal kapot is en nergens de kracht kan vinden om te herstellen...
|
![]() |