![]() |
Registreren kan je hier. Problemen met registreren of reageren op de berichten? Een verloren wachtwoord? Gelieve een mail te zenden naar [email protected] met vermelding van je gebruikersnaam. |
|
Registreer | FAQ | Forumreglement | Ledenlijst |
Verkiezingen 2010 en regeringsvorming Verkiezingen ... Hier horen de discussies thuis die te maken hebben met lijstvorming, standpunten, kandidaten, campagnes, resultaten van de verkiezingen 2010 en de regeringsvorming na deze verkiezingen. |
|
Discussietools |
![]() |
#41 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#42 |
Perm. Vertegenwoordiger VN
|
![]() Verwoesten? Bron?
Wanneer men in de loop der jaren vaststelt dat het samenwonen van volkeren alleen maar tot onenigheden en misbruiken leidt, territoriale grenzen niet meer geëerbiedigd worden, noch de grondwet die de samenwoners zou moeten binden, kan men beter scheiden vooraleer het tot bloedvergieten komt. Vlaanderen met zijn hoofdstad Brussel, neemt dus vanaf deze moment alle machten die een staat nodig heeft om zijn bestaan te verzekeren en trekt zijn grenzen waar deze laatst onderling zijn overeen gekomen. |
![]() |
![]() |
#43 | |
Minister
|
![]() Citaat:
![]() ik heb geen kristallen bol voor morgen. jij wel?
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 12 juni 2010 om 21:54. |
|
![]() |
![]() |
#44 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
Laatst gewijzigd door system : 12 juni 2010 om 21:56. |
|
![]() |
![]() |
#45 |
Minister
|
![]() kan u mij dan zeggen waarom u telkens 'Olijke Bart' gebruikt? Dit betekent inderdaad 'guitig', maar in mijn omgeving wordt dit woord gebruikt om te verwijzen naar 'leuke dikkertjes'. Het is daarbij een verwijzing naar Olle Bolle Gijs...
En ik ga niet al uw posts afgaan e ![]()
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 12 juni 2010 om 22:07. |
![]() |
![]() |
#46 | |
Banneling
|
![]() Citaat:
'Olijk' in mijn context betekent: 'aardig guitig luimig snaaks burlesk grappig narrig komisch' . En zo moet u het begrijpen. Laatst gewijzigd door system : 12 juni 2010 om 22:18. |
|
![]() |
![]() |
#47 | |
Minister
|
![]() Citaat:
ik blijf er echter bij dat u zich beroept op non-rationele argumenten om 'olijke bart' in een negatief daglicht te zetten
"La méthode Guy : les sujets difficile, on les met au frigo en espérant qu'ils disparaissent." (quote van het lesoir forum) Belangrijk voor de forum-ganger: Godwin's Law / Godwin's Rule of Nazi Analogies: "As a Usenet discussion grows longer, the probability of a comparison involving Nazis or Hitler approaches one." Reductio ad Hitlerum/Nazium:"Hitler (or the Nazis) supported X, therefore X must be evil/undesirable/bad." Laatst gewijzigd door lollysticky : 12 juni 2010 om 22:17. |
|
![]() |
![]() |
#48 |
Banneling
|
![]() En u zult nooit een kwetsende verwijzing uit mijn mond vinden naar iemands lichamelijk uiterlijk. Wel een zachte karikatuur.
Laatst gewijzigd door system : 12 juni 2010 om 22:20. |
![]() |
![]() |
#49 |
Minister-President
|
![]() Wel, je gaat het niet geloven... Maar... Dat je op de edit knop geduwd hebt...
#50 |
Minister-President
|
![]() Ik denk dat de Romeinen ook zeiden een lichte massage uit te voeren toen ze Christus aan het kruis nagelden...
#51 |
Eur. Commissievoorzitter
|
![]() ![]()
Al wie geintresseerd is in een doe-het-zelf 9mm machinepistool. Oftewel waarom vuurwapenwetten nooit gaan werken. Enkel voor educatieve doeleinden ![]() Stalin: "The only real power comes out of a long rifle." En hij verbood prompt alle particulier wapenbezit. Stalin was immers niet zo geïnteresseerd in democratie (waar het volk de macht bezit). |
![]() |
![]() |
#52 |
Burgemeester
|
![]() Schitterende post , Morpheus !
Ik heb de rode pil genomen . |
![]() |
![]() |
#53 |
Banneling
|
![]() |
![]() |
![]() |
#54 |
Minister-President
|
![]() Dat zegt u, maar ja, wie gelooft u nog?
#55 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
The Oracel heeft hem nu zelfs toestemming gegeven om naar de koning te gaan. Neo krijgt vrij toegang tot alle bestanden van de Matrix. |
|
![]() |
![]() |
#56 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
|
|
![]() |
![]() |
#57 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |
![]() |
#58 | |
Secretaris-Generaal VN
|
![]() Citaat:
- Di Rupo en de PS heeft gezegevierd als weleer. - Liberalen op hun kas gekregen. - VB een patat op hun bakkes. NV.A wens ik veel succes. Laatst gewijzigd door Henri1 : 14 juni 2010 om 20:28. |
|
![]() |
![]() |
#59 | |
Minister-President
|
![]() Citaat:
Vlaanderen kleurt geel Wallonië kleurt rood Ik zie het zwart in. Zwart is de kleur van de rouw , van de begrafenis van Belgie. Reeds 52% van Vlaanderen stemt voor VB of NVA. Zoals de telegraaf in Nederland zegt “ Als Wallonie blijft neen zeggen, steigert Vlaanderen op zijn achterpoten”. Als Wallonië “ja” zegt, wordt een stukje België begraven |
|
![]() |
![]() |
#60 |
Minister-President
|
![]() |
![]() |